AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Del Skrevet 25. november 2021 Lang historie kort. Har vært sammen med damen i 1 år no. Vi har begge barn. Jeg nyskilt og hun bor enda men barnefar til de mindste. hun ønsker å kjøpe han ut men må først ta et lån. Jeg har ofret alt for henne, takket nei til en leilighet nær skolen,bh, venner og familie bor. Der barna mine har trygge rammer rundt seg. hun ønsker enda ikke å fortelle om meg da hun sier det kan ødelegge for hus og økonomi! Men jeg har ventet 1 år på henne så no ønsker hun mer tid. Da kunne jeg i mellomtiden takket ja til leiligheten imens. Så hvor mye lengre tid kan jeg gi henne? Hun kunne jo i det mindste fortalt samboeren om oss( der er det helt dødt) evt foreldrene hennes Anonymkode: 02f23...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Del Skrevet 25. november 2021 Er du helt sikker åå at forholdet er over? Høres litt ut som den klassiske elsker(inne)talen. Anonymkode: de942...cdf 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Del Skrevet 25. november 2021 Ultimatum? Du bør komme deg til helvete bort fra det rotet der. Anonymkode: 66880...f62 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 25. november 2021 #4 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lang historie kort. Har vært sammen med damen i 1 år no. Vi har begge barn. Jeg nyskilt og hun bor enda men barnefar til de mindste. hun ønsker å kjøpe han ut men må først ta et lån. Jeg har ofret alt for henne, takket nei til en leilighet nær skolen,bh, venner og familie bor. Der barna mine har trygge rammer rundt seg. hun ønsker enda ikke å fortelle om meg da hun sier det kan ødelegge for hus og økonomi! Men jeg har ventet 1 år på henne så no ønsker hun mer tid. Da kunne jeg i mellomtiden takket ja til leiligheten imens. Så hvor mye lengre tid kan jeg gi henne? Hun kunne jo i det mindste fortalt samboeren om oss( der er det helt dødt) evt foreldrene hennes Anonymkode: 02f23...1c2 Du blir desverre lurt. Har du ikke blitt fortalt om før så kommer det ikke til å skje nå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du helt sikker åå at forholdet er over? Høres litt ut som den klassiske elsker(inne)talen. Anonymkode: de942...cdf Hun sier så og de sover ikke sammen Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Del Skrevet 25. november 2021 theTitanic skrev (2 minutter siden): Du blir desverre lurt. Har du ikke blitt fortalt om før så kommer det ikke til å skje nå heller. Det er det eg er redd for, vi har opplevd mye sammen og hun sier hun elsker meg og familien hennes ikke tåler han og at hun må bli kvitt han fortest mulig Anonymkode: 02f23...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 25. november 2021 #7 Del Skrevet 25. november 2021 Trekk deg unna, så kan hun ta kontakt når hun bor alene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #8 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ultimatum? Du bør komme deg til helvete bort fra det rotet der. Anonymkode: 66880...f62 Ja men ønsker å si at enten så forteller hun om oss ellers så fungerer det ikke.føler jeg sitter kun å venter og no må jeg vente mer Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Del Skrevet 25. november 2021 Tvist skrev (1 minutt siden): Trekk deg unna, så kan hun ta kontakt når hun bor alene. Ja var jo det hun sa at vi gikk for fort frem og at hun heller ønsket at han har vekk før vi ble sammen Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 25. november 2021 #10 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er det eg er redd for, vi har opplevd mye sammen og hun sier hun elsker meg og familien hennes ikke tåler han og at hun må bli kvitt han fortest mulig Anonymkode: 02f23...1c2 Men hvorfor har det tatt henne 1 år på å gjøre det da? For det er ikke fortest mulig ihvertfall! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Del Skrevet 25. november 2021 got2go skrev (Akkurat nå): Men hvorfor har det tatt henne 1 år på å gjøre det da? For det er ikke fortest mulig ihvertfall! Nei asså hun søkte uføre og ønsker å få fast stilling til å søke lån til å kjøpe han ut Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun sier så og de sover ikke sammen Anonymkode: 02f23...1c2 Ja og det tror du på sånn uten videre. Hadde aldri engasjert meg med en dame som bodde hjemme hos sin ex. Har du ingen selvrespekt ? Kutt henne ut og si at du kan vurdere videre forhold når hun har fått ryddet opp i livet sitt. Om du da er ledig, hadde ikke sittet å ventet på noe så useriøst som det der. Anonymkode: 74936...292 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 25. november 2021 #13 Del Skrevet 25. november 2021 Dette er ikke liv laga, kjære deg. Lev ditt eget liv slik det passer best for deg og dine barn, og informer «dama» di om at hun kan gi beskjed når/om/hvis hun noen gang blir klar for å satse på deres forhold. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #14 Del Skrevet 25. november 2021 Lorieen skrev (24 minutter siden): Dette er ikke liv laga, kjære deg. Lev ditt eget liv slik det passer best for deg og dine barn, og informer «dama» di om at hun kan gi beskjed når/om/hvis hun noen gang blir klar for å satse på deres forhold. Ja det er det eg har sagt men samtidig så ønsker hun at vi ikke hadde sagt til noen at vi er sammen før han er ute av huset Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 25. november 2021 #15 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er det eg er redd for, vi har opplevd mye sammen og hun sier hun elsker meg og familien hennes ikke tåler han og at hun må bli kvitt han fortest mulig Anonymkode: 02f23...1c2 Dette er hvertfall garantert ikke fortest mulig... fortest mulig kan som ordet sier, være veldig fort. Fort er neste dag. Det kan være innen uken er omme. Kanskje tilogmed måneden. I løpet av hennes vurdering av fort kan jeg si at det går ann å så, modne og høste en kornåker og å reise på jordomseiling. For det er det man rekker på et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #16 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja og det tror du på sånn uten videre. Hadde aldri engasjert meg med en dame som bodde hjemme hos sin ex. Har du ingen selvrespekt ? Kutt henne ut og si at du kan vurdere videre forhold når hun har fått ryddet opp i livet sitt. Om du da er ledig, hadde ikke sittet å ventet på noe så useriøst som det der. Anonymkode: 74936...292 Er ganske dumsnill og venter på henne men er kjærligheten til hun som gjør at eg venter selg om det ikke er sunt for hverken meg eller barna mine Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 25. november 2021 #17 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Lang historie kort. Har vært sammen med damen i 1 år no. Vi har begge barn. Jeg nyskilt og hun bor enda men barnefar til de mindste. ...................... Hun kunne jo i det mindste fortalt samboeren om oss( der er det helt dødt) evt foreldrene hennes Anonymkode: 02f23...1c2 Hvor teit går det egentlig an å bli? Siden du er nyskilt, ble du skilt pga henne også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 25. november 2021 #18 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ganske dumsnill og venter på henne men er kjærligheten til hun som gjør at eg venter selg om det ikke er sunt for hverken meg eller barna mine Anonymkode: 02f23...1c2 At du lar dette gå utover barna dine er bekymringsfullt. Verden er full av kvinner. Verden er ikke full av egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 25. november 2021 #19 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lang historie kort. Har vært sammen med damen i 1 år no. Vi har begge barn. Jeg nyskilt og hun bor enda men barnefar til de mindste. hun ønsker å kjøpe han ut men må først ta et lån. Jeg har ofret alt for henne, takket nei til en leilighet nær skolen,bh, venner og familie bor. Der barna mine har trygge rammer rundt seg. hun ønsker enda ikke å fortelle om meg da hun sier det kan ødelegge for hus og økonomi! Men jeg har ventet 1 år på henne så no ønsker hun mer tid. Da kunne jeg i mellomtiden takket ja til leiligheten imens. Så hvor mye lengre tid kan jeg gi henne? Hun kunne jo i det mindste fortalt samboeren om oss( der er det helt dødt) evt foreldrene hennes Anonymkode: 02f23...1c2 Dere har vært sammen i ett år og du sier du har ventet hele det året på at hun skal bestemme seg. Det er det første som skurrer. Dessuten: altfor mange voksne velger sin egen lykke på bekostning av barna. Du sier det jo faktisk rett ut at tar barna ut av trygge rammer for noe som er helt nytt. Det ville jeg aldri, aldri gjort. Barna kommer alltid først! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #20 Del Skrevet 25. november 2021 Whistler skrev (2 minutter siden): Hvor teit går det egentlig an å bli? Siden du er nyskilt, ble du skilt pga henne også? Nei.. var i et giftig ekteskap og hun fikk meg ut av det. Er glad for det Anonymkode: 02f23...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå