AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Hei! Jeg har vært på to ultralyden med 1 uke og 5 dagers mellomrom. Jeg skulle vært i uke 8+3 idag i følge mens termin. På tidlig ultralyd idag var jeg 7+1, men skulle i følge den første ultralyden vært 7+6. Det er to forskjellig som har målt, kan det være unøyaktighet i det? Eller betyr det at det ikke vokser som det skal? Alt så fint ut idag med hjerte. Noen med samme erfaringer? Anonymkode: 9623c...5c1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Så tidlig er det ikke lett å få rett mål og befruktning kan fint skje senere enn antatt, så jeg ville ikke tenkt noe på det så lenge hjertet slår Rundt uke 10-13 vil du se mer på ul Anonymkode: 8596b...cb7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Da jeg var på UL 7+1 målte de 1 uke "feil" og sa jeg var en uke kortere enn menstermin, UL uke 12 målte de likt som menstermin, OUL uke 19 målte de 1 dag kortere enn menstermin. Anonymkode: 40fa2...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå