AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Jeg har prøvd i høst å date litt igjen, og en jeg klaffet bedre med har jeg datet i to måneder. Tekster daglig og ser hverandre 1-2 ganger i uken, og av og til mer. Føler meg komfortabel, meg selv og ikke usikker i datingen utenom siste tiden. Vi har sagt etter en måned dating at vi er glade i hverandre, i allefall trives og har det fint sammen. Møtt moren hans også ikke så lenge siden. Jeg liker å bruke tid på å kjenne hverandre men samt flørte og vise interesse, men han var veldig på og virket meget interessert litt tidlig av å bli seriøse. Så jeg har vært litt mer reservert i forhold til han, men det har jo bare gått to måneder og nå føles litt mer naturlig å gå mer den retning. Men nå er jeg blitt usikker fordi siste tiden har han vært plutselig veldig på å kalle noen kvinnelige venner/artister han liker/skuespillere ''ekstremt hot, og bangbar'', greit nok å finn noen attraktive, men måten han uttrykker det på over og over igjen blir litt smør på flesk. Vi skrev til hverandre nylig litt seksuelt, og hvor magisk det var sist gang. Han sa at jeg var bra fwb ((altså forkortelse til friends with benefits)). Jeg ga ingen spesielle reaksjoner til verken fwb kommentaren eller perioden når han påpekte at andre damer hot hele tiden. Kort etter fwb kommentaren sa han at han savner meg, og ikke bare for sex etc. Synes hele her er litt merkelig. Tester han meg, eller er det jeg som er helt på jordet og burde visst det er fwb?? Anonymkode: 11f91...fba
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Synes det er rart at du ikke reagerte på å bli kalt fwb, og ikke spør ham direkte. Vi kan ikke vite. Anonymkode: 694b2...d52 28
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ga ingen spesielle reaksjoner til verken fwb kommentaren eller perioden når han påpekte at andre damer hot hele tiden. Kort etter fwb kommentaren sa han at han savner meg, og ikke bare for sex etc. Synes hele her er litt merkelig. Tester han meg, eller er det jeg som er helt på jordet og burde visst det er fwb?? Du kan jo bare ha det så godt. Enn om han forsøkte å fiske etter hvor du står, og kanskje sa det halvveis på spøk? Nå har han i hvertfall fått bekreftet hva dere er. Anonymkode: 66171...3c5 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Kom deg unna han. Anonymkode: dc543...d5d 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo bare ha det så godt. Enn om han forsøkte å fiske etter hvor du står, og kanskje sa det halvveis på spøk? Nå har han i hvertfall fått bekreftet hva dere er. Anonymkode: 66171...3c5 Så.. Testing med andre ord. Merkelig måte å gjøre det på i allefall. Vi har vært god på å bekrefte hverandres interesse og hinting til litt mer forholdsretning på finere måte. Reagerer ikke med å bli desperat, men heller avsmak & litt lei seg hvis man blir kalt fwb. Ts Anonymkode: 11f91...fba 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Synes det er rart at du ikke reagerte på å bli kalt fwb, og ikke spør ham direkte. Vi kan ikke vite. Anonymkode: 694b2...d52 Ja. Får ta det opp neste gang vi møtes, ble litt tatt på senga av det og visste ikke hvordan å reagere. Anonymkode: 11f91...fba 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 Høres ut som han knapt er voksen. Anonymkode: 12be1...4bc 15
MizzVic Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 Hadde tatt det som veldig forsiktig avvisning. Han har mista den romantiske interessen, men vil ikke miste din oppmerksomhet eller tilgang til sex. Prater han slik om andre damer, OG kaller deg FWB, så setter han deg jo i vennesona. Evt prøver han få en (sjalu) reaksjon, ved å snakke om andre, og si fwb.... Tror mest første. Uansett burde du spurt han rett ut med en gang det kom opp. FWB. 20
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 En normal fyr prøver ikke å gjøre deg usikker. Dette ville vært et veldig stort rødt flagg for meg, etter å ha vært borti en narsissist (de bruker slike metoder) Anonymkode: 426f4...133 23
Totorino Skrevet 25. november 2021 #10 Skrevet 25. november 2021 Han tester deg. Altså finner ut hvor mye dritt han kan komme unna med uten at du reagerer eller kutter han ut. 15
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 MizzVic skrev (38 minutter siden): Hadde tatt det som veldig forsiktig avvisning. Han har mista den romantiske interessen, men vil ikke miste din oppmerksomhet eller tilgang til sex. Prater han slik om andre damer, OG kaller deg FWB, så setter han deg jo i vennesona. Evt prøver han få en (sjalu) reaksjon, ved å snakke om andre, og si fwb.... Tror mest første. Uansett burde du spurt han rett ut med en gang det kom opp. FWB. Ja absolutt enig at det gir slike signaler og tenkte det samme, først... Men nå er det tilbake 360 grader mens vi chatter fra hans side, ga plutselig beskjed at han vil gjerne bruke bilde av meg til bakgrunn på mobilen og diverse annet hvor mye han savner meg (ikke seksuell tone).... Generelt ble han mer på å chatte, selv om jeg ble litt mer reservert i forbindelse at jeg er/eller kalt FWB. Blir å spørre neste gang vi møtes om han ser på dette som FWB relasjon, dette vil jeg ikke diskutere gjennom tekst helt ærlig. Liker ikke slik usikkerhet. Uansett utfall går det fint selv om det er litt leit hvis plutselig det viser seg at jeg var FWB.. Men uansett synes det er også leit om det er form for testing - setter pris på at man heller snakker sammen eller spør direkte. Det var jo så god kommunikasjon mellom oss, eller.. trodde jeg. Ts Anonymkode: 11f91...fba 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12 Skrevet 25. november 2021 Vær obs på at gutter tester ikke like mye som jenter gjør. Hvis en gutt liker deg så vil du merke det, og vil ikke drive med slik testing uansett. Hvis han er så avansert at han driver med testing så er vel det et tegn på at han ser på deg som kun sex, dvs. ingen følelser for deg. Anonymkode: 32144...8b3 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #13 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær obs på at gutter tester ikke like mye som jenter gjør. Hvis en gutt liker deg så vil du merke det, og vil ikke drive med slik testing uansett. Hvis han er så avansert at han driver med testing så er vel det et tegn på at han ser på deg som kun sex, dvs. ingen følelser for deg. Anonymkode: 32144...8b3 Merket jo det... Han virker stormforelsket og rusher mer enn meg, blitt behandlet som gudinne i forbindelse med tjenester, ord, kjærlighet og inkludering ellers i sosiale, fremtidsplaner osv. Men usikker siden det med FWB kommentaren kom brått på. Ikke noe imot uforpliktet generelt, men litt greit å vite når man har litt følelser for vedkommende. Burde spurt med engang, men var helt satt ut. Får ha is i magen og se an. Ts Anonymkode: 11f91...fba
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #15 Skrevet 25. november 2021 Sukk.. Jeg tok det opp likevel gjennom tekst siden det var mye kontakt. Spurte rett og slett om det er fwb relasjon han tenker vi har siden det ble nevnt fra hans side... Så kort; viste seg han testet meg og kom med tidens kjærlighetserklæring. Synes det var ubehagelig, og jeg er usikker pga det her. Ts Anonymkode: 11f91...fba 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #16 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sukk.. Jeg tok det opp likevel gjennom tekst siden det var mye kontakt. Spurte rett og slett om det er fwb relasjon han tenker vi har siden det ble nevnt fra hans side... Så kort; viste seg han testet meg og kom med tidens kjærlighetserklæring. Synes det var ubehagelig, og jeg er usikker pga det her. Ts Anonymkode: 11f91...fba Du kan jo gi ham klar beskjed om å slutte å oppføre seg som en drittunge og så kan dere se hvor det bærer. Sånn type testing? Ærlig talt. Fjompete. Anonymkode: 30657...f59 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 Denne personen er manipulerende. Kutt han ut. Ikke anta at det han forteller deg er sant. Anonymkode: 60420...fd1 14
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 En viss tabbekvote er greit å ha, men det er jo bare å gi klar beskjed om at han ikke vil få flere sjanser. Anonymkode: 66171...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Skrevet 25. november 2021 Han sier sånt om andre damer fordi han har friendzonet deg. Han sier også rett ut at du er fwb for han så du kan ikke få det mer tydelig. Hvis du ønsker noe mer kommer det aldri til å skje med han Anonymkode: eae40...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #20 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sukk.. Jeg tok det opp likevel gjennom tekst siden det var mye kontakt. Spurte rett og slett om det er fwb relasjon han tenker vi har siden det ble nevnt fra hans side... Så kort; viste seg han testet meg og kom med tidens kjærlighetserklæring. Synes det var ubehagelig, og jeg er usikker pga det her. Ts Anonymkode: 11f91...fba Sann mine ord det han kom med er bare løgn fordi han ikke ville miste tilgangen på sex. Med mindre han skrev "Ja jeg vil bli kjæreste med deg" i klartekst er alt annet av "du er en fin dame, smart bra, digger å henge med deg" og "se hva som skjer" osv bare å dra seg unna å være ærlig fordi ærligheten vil gjøre at han ikke får sex fra deg lenger. Du blir lurt Anonymkode: eae40...6d1 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå