AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Sist jeg var gravid, tror jeg det var 11 eller 12 DPO. Anonymkode: bbe49...d92 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Fikk positiv vanlig test kvelden 8 DPO. Testet med både vanlig og tidligtest dagen etter, tidligtesten hadde mye svakere strek. Anonymkode: 33d74...40b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Testa fra dpo 8 trur eg. Morgon 10dpo så var der ein imaginær strek, så svak at eg ikkje trudde på den i det heile tatt. Klarte ikkje du meg, tok ny test ca 4 timer seinare, som var ein del tydeligare! Litt overraskande, sidan første test var på morgon-urin, men ikkje nr 2. Vil berre legge til at eg stressa meg sjølv ein del med å drive å sammenligne styrken på strekane på ulike dager. Ikkje gjer det, dei er ikkje like i styrke om du testar på samme urin ein gang, og gir ikkje eit riktig bilde på hormon-auken. Strek/ikkje strek er godt nok. Anonymkode: 48bd1...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå