Gå til innhold

Finner ikke noe jeg liker, trenger gode ideer = 36,5 år gammel kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normal kropp

Har ikke å skryte av former

Ser om jeg liker stil med en gang

Disse klærne er mest ment hverdags

Kan du hjelpe?

Anonymkode: 3e34f...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si litt om stilen eller stilene du liker, hva som er din hverdag (jobb, barn, dyr, aktiviteter) og gjerne ønsket prisklasse.

Anonymkode: d0416...e5d

Skrevet

"36,5 år"😂

Anonymkode: ee022...cf1

• Liker 16
Skrevet

36,5🥸

Anonymkode: 1f1bd...338

• Liker 5
Skrevet

Prøv Pinterest for å få inspirasjon. Kanskje også se i butikker som ikke er kjedebutikker, det er mange småbutikker rundt om kring som har fått nettbutikk nå i pandemitider. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

"36,5 år"😂

Anonymkode: ee022...cf1

Kan virke som om ts er på vei mot en eller annen form for krise, ja 🤭

Anonymkode: 9271b...5a4

• Liker 7
Skrevet

Teller du fremdeles halvår når du er over 6 år?

• Liker 4
Skrevet

Jeg finner heller ingenting i butikkene for tiden. Alt er så sinnsykt kjedelig. Så mitt tips er... putt pengene i fond?

Anonymkode: 88ef8...748

Skrevet

Ts her:

Det var mange gode råd og tips som kom her..

Skrevet

Men hva liker du da? Vanligvis er det jo bare å gå for jeans og genser, trenger ikke være mer avansert enn det. Eller vil du skille deg ut? 

Anonymkode: 39ffa...88f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Normal kropp

Kan du hjelpe?

Det var godt du fikk med det halvåret....36,5.....jeg slutta å snakke halvår da jeg var 5,5 år.

Anonymkode: 93c71...ecf

• Liker 2
Skrevet

Spørsmålet ditt var liknende noen andres her for en liten stund siden, så jeg copypaster svaret jeg gav henne.

Blazer, bluse og jeans er også en fin kombo. Her kan du omtrendt bytte ut alt med andre farger og kombinere på ulike måter gitt at du ikke går helt crazy. Jakkene kan være nøytrale/beige, de kan være marineblå, lysegrå, mørkegrå etc etc. Blusen bør nok være lys(ish), og jeansene kan være det meste bortsett fra for lyse (altså ikke utvaskede lyseblå jeans) med mindre de faktisk er hvite eller noe slikt.

1e2e394ef6b1d745eb71fbc6db131bc1.jpg

Samme greia kan varieres på nye måter med at blazeren byttes ut med sjalkrage cardigan, funker på samme måte men blir annerledes nok til at du ikke ser lik ut hver dag. Alle de samme fargene og komboene funker. 

20160831145929_43174.jpg?a=6

Når vi først er inne på strikkeplagg så er jo også vhals/crewneck gensere fine, enten rett mot huden (litt mer sexy og litt mer casual) eller med en skjorte innenfor for en penere look. Dette funker fint med jeans, og her kan du nesten plukke hvilken som helst farge du vil så lenge det er en farge du kler og liker.

55cea3cf33529a23659101c1bd73e792.jpg

Hvis du liker det rett mot huden er også høyhalsere veldig fint på kvinner, jo mykere og mer loddene de ser ut jo bedre. Her kan de være veldig formsittende, eller de kan være mer løsthengende. Begge deler ser vanligvis bra ut på slanke kvinner, men det blir et spørsmål om hvor kurvete du er og hvor sexy du har lyst til å være. Er du veldig formful kan dette fort bli sexy, om det er et plus eller minus er opp til deg. 

lauren-by-ralph-lauren-lockwood-taupe-he

Om du har kroppen til det er strikkekjoler også veldig fint. Litt samme regler her som med høyhals gensere, men her er effekten enda større. Tettsittende strikkekjoler på en kropp med veldig timeglassfigur kan bli rimelig heftig.  Kjøper du dem ikke helt tettsittende blir det ikke for sexy, men disse kan fortsatt lett dresses opp og gis mer feminin figur ved å bruke et belte i livet. Kan lett gjøres mer påkledd og mer casual ved at du har en jeans eller noe under, og kan også gjøres mer sexy ved at du bruker høye skinnstøvler til. Her må du bare tilpasse lengde og passform etter hva du er komfortabel med og hvilken anledning du vil bruke det. 

large_2018_09_24_Jen_Jo_VM110231.jpg?151how-to-wear-thigh-high-boots-5.jpg

For ytterplagg er en enkel kåpe med fin passform det beste, her gjelder alle reglene for blazeren når det gjelder farger, det kan være marine, beige, lysebrunt eller omtrendt hvilken som helst gråtone. Det er ikke det at kåper ikke kan være fine i andre farger enn de nøytrale og mørke, men da må du vite bedre hva du driver med og det krever gjerne at du har en større garderobe slik at du har mer å rotere på for ulike anledninger, men basic versjonene i beige, sort, marine eller brunt funker omtrendt alltid. 

2016-New-Women-s-font-b-Winter-b-font-fo

For høsten og våren, når det ikke er full vinter pleier en trenchcoat også å se elegant ut. Disse kan være ulike nyanser av beige/lys brun, eller så kan de være svarte. Syns ikke egentlig at så mye annet enn de to fungerer for trenchcoat. 

burberry-white-long-double-cashmere-tren

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 15.53):

Normal kropp

Kan du hjelpe?

Jo, men har du eksempler på noe du pleier like? 

Men generelt kommer man langt med p starte med baseplaggene:

Jeans (denim, sort eller mørk blå)

Kjole 

En kåpe og en jakke som passer til ovennevnte 

Sneakers/chelseaboots/støvletter

Blazer (i snitt og lengde du liker)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts her:

Det var mange gode råd og tips som kom her..

Du får svar som du spør. 36,5 år med normal kropp kan være hva som helst.

Anonymkode: 31e69...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...