AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Er en jente på 18 som går studiespesialisering siste året på videregående. Er ganske populær blant guttene og er sammen med de de populære jentene. Etter sommeren begynte det en ny gutt i klassen min. Kanskje den kuleste og kjekkeste gutten jeg noen sinne har sett. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Han sitter som regel alene i friminuttene. Har spurt et par gutter i klassen om han, og de sier alle at han er en ganske stille person og er ikke interessert i å snakke med noen. I dag spiste han matpakken sin helt alene på et bord i kantinen, som vanlig. I friminuttene sitter jeg med russegruppen min (er rundt 15 personer), og det eneste jeg gjør er å se på han.. Frister å gå opp til han, men er redd for at de rundt meg hadde blitt skuffet hvis jeg hadde vært sammen med en introvert gutt. I tillegg vet jeg ikke om han liker meg. Føler på det presset å være sammen med en populær gutt, men er ikke interessert i noen andre gutter enn han. Burde jeg bare bite tennene sammen og gå opp til han? 😦 Anonymkode: 5f883...f27
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Hvis de rundt deg reagerer negativt på at du blir sammen med en som ikke er "populær" så er det ikke folk verdt å henge med. Anonymkode: 2b4f9...cfc 14
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Gå og snakk med ham! Drit i hva de andre synes, snart er de fleste av dem ute av livet ditt uansett. Anonymkode: b54ac...b50 6
FunnyBoy123 Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 (endret) Kjære deg... Ta kontakt med han! Det verste som kan skje er at han avviser deg. Han blir jo mest sannsynlig uansett veldig glad for initiativet. Drit i hva vennene dine synes! Handler om hva du vil! Dessuten ser du 90 % aldri igjen etter vgs, da de fleste følger sine egne veier! Endret 25. november 2021 av FunnyBoy123 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Først av alt: hvis du skal kunne være sammen med en introvert person, må du prøve å forstå ham. Å sette en trist smiley etter at du skriver at han sitter alene, tyder på at du ikke forstår. Han trives alene. Han ønsker å være mye alene. Selv når en introvert er sammen med noen, trenger de mye egentid. Å være sosial krever mye energi fra en introvert, selv om han kanskje liker det, så ikke krev for mye. Ta hensyn. Anonymkode: 33032...7b0 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først av alt: hvis du skal kunne være sammen med en introvert person, må du prøve å forstå ham. Å sette en trist smiley etter at du skriver at han sitter alene, tyder på at du ikke forstår. Han trives alene. Han ønsker å være mye alene. Selv når en introvert er sammen med noen, trenger de mye egentid. Å være sosial krever mye energi fra en introvert, selv om han kanskje liker det, så ikke krev for mye. Ta hensyn. Anonymkode: 33032...7b0 Du vet veldig mye om denne fyren til å ikke ha møtt ham eller engang sett ham.. Anonymkode: b54ac...b50 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 Drit i hva andre syns. Bare bli venn med han du Anonymkode: 37009...ea8 1
Uredd Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: Er en jente på 18 som går studiespesialisering siste året på videregående. Er ganske populær blant guttene og er sammen med de de populære jentene. Etter sommeren begynte det en ny gutt i klassen min. Kanskje den kuleste og kjekkeste gutten jeg noen sinne har sett. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Han sitter som regel alene i friminuttene. Har spurt et par gutter i klassen om han, og de sier alle at han er en ganske stille person og er ikke interessert i å snakke med noen. I dag spiste han matpakken sin helt alene på et bord i kantinen, som vanlig. I friminuttene sitter jeg med russegruppen min (er rundt 15 personer), og det eneste jeg gjør er å se på han.. Frister å gå opp til han, men er redd for at de rundt meg hadde blitt skuffet hvis jeg hadde vært sammen med en introvert gutt. I tillegg vet jeg ikke om han liker meg. Føler på det presset å være sammen med en populær gutt, men er ikke interessert i noen andre gutter enn han. Burde jeg bare bite tennene sammen og gå opp til han? 😦 Anonymkode: 5f883...f27 Hvis det bare er at han er introvert, er det bare å sette i gang. Vær imidlertid klar over at introverte får lite sosial trening, og ofte kan være sjenerte i tillegg. Vær derfor tydelig på at du liker ham. Hinting vil bare gjøre dere begge usikre. Så den mer alvorlige biten: Ta høyde for at det kan være andre ting som gjør at han isolerer seg. Alvorlige ting hjemme, eller med noen som står ham nær. Vær derfor varsom inntil du vet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 Dette høres ut som en high school film 😅 kanskje du kan sende en lapp til han i timen eller noe. 😄 men uansett jeg synes du burde ta sjansen. Anonymkode: 50012...f64
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Først av alt: hvis du skal kunne være sammen med en introvert person, må du prøve å forstå ham. Å sette en trist smiley etter at du skriver at han sitter alene, tyder på at du ikke forstår. Han trives alene. Han ønsker å være mye alene. Selv når en introvert er sammen med noen, trenger de mye egentid. Å være sosial krever mye energi fra en introvert, selv om han kanskje liker det, så ikke krev for mye. Ta hensyn. Anonymkode: 33032...7b0 Intro/ekstrovert er ikke digitale tilstander, og de fleste er ikke i ytterenden av spekteret. Anonymkode: 30ac1...f60 2
AllahBallah Skrevet 25. november 2021 #12 Skrevet 25. november 2021 Dette hørtes ut som fantasien til en introvert gutt .. 😅 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #13 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er en jente på 18 som går studiespesialisering siste året på videregående. Er ganske populær blant guttene og er sammen med de de populære jentene. Etter sommeren begynte det en ny gutt i klassen min. Kanskje den kuleste og kjekkeste gutten jeg noen sinne har sett. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Han sitter som regel alene i friminuttene. Har spurt et par gutter i klassen om han, og de sier alle at han er en ganske stille person og er ikke interessert i å snakke med noen. I dag spiste han matpakken sin helt alene på et bord i kantinen, som vanlig. I friminuttene sitter jeg med russegruppen min (er rundt 15 personer), og det eneste jeg gjør er å se på han.. Frister å gå opp til han, men er redd for at de rundt meg hadde blitt skuffet hvis jeg hadde vært sammen med en introvert gutt. I tillegg vet jeg ikke om han liker meg. Føler på det presset å være sammen med en populær gutt, men er ikke interessert i noen andre gutter enn han. Burde jeg bare bite tennene sammen og gå opp til han? 😦 Anonymkode: 5f883...f27 Var det ikke en annen lignende tråd for en stund siden? De giftet seg. Så kjør på! Anonymkode: 1d8c8...30b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #14 Skrevet 25. november 2021 Har sett akkurat den posten før. Ikke bare situasjonen men teksten er helt lik en jeg har sett her før. Anonymkode: 068fd...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #15 Skrevet 25. november 2021 Denne nøyaktige posten med samme skrift har vært postet her før. I calling bullshit. Anonymkode: 72a5c...745 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #16 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne nøyaktige posten med samme skrift har vært postet her før. I calling bullshit. Anonymkode: 72a5c...745 Autocorrect. I call bullshit*** Anonymkode: 72a5c...745 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Autocorrect. I call bullshit*** Anonymkode: 72a5c...745 Jeg har rapportert for spam Anonymkode: 068fd...b7c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 Det er ikke trist å være introvert. Han sitter alene fordi han vil, mest sannsynlig. Det må du forstå først og fremst. Eneste gangen det er litt trist, er de gangene en har lyst å være litt sosial, så er det ingen der. Ikke inviter han bort på bordet med dine 15 venner. Ta det sakte bare du og han. Tipper han er best på tomannshånd. Anonymkode: c588e...74c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke trist å være introvert. Han sitter alene fordi han vil, mest sannsynlig. Det må du forstå først og fremst. Eneste gangen det er litt trist, er de gangene en har lyst å være litt sosial, så er det ingen der. Ikke inviter han bort på bordet med dine 15 venner. Ta det sakte bare du og han. Tipper han er best på tomannshånd. Anonymkode: c588e...74c Det siste er jeg enig i, men at det ikke er trist når man har flytta til et nytt sett er jeg ikke sikker på. Kanskje han er dårlig til å ta initiativ selv, men det er ikke nødvendigvis hyggelig å være en outsider. De fleste (introvert eller ei) ønsker å ha venner og bekjentskaper i hvert fall i skolesammenheng. Anonymkode: 50012...f64
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #20 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det siste er jeg enig i, men at det ikke er trist når man har flytta til et nytt sett er jeg ikke sikker på. Kanskje han er dårlig til å ta initiativ selv, men det er ikke nødvendigvis hyggelig å være en outsider. De fleste (introvert eller ei) ønsker å ha venner og bekjentskaper i hvert fall i skolesammenheng. Anonymkode: 50012...f64 Jeg kan moderere meg litt ser jeg. Introverte ønsker også venner, men de trives nok bedre i mindre forsamlinger. Og trenger og trives bedre med alenetid enn andre. Anonymkode: c588e...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå