Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

H

Endret av Frisør1
Vi slette innlegg
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først - for en merkelig ting å lage en sak av fra din side, deretter - du stoler jo ikke på henne så hvorfor ikke bare si det? Si, jeg stoler ikke på at du er ærlig. Så finnr du nok raskt ut om det går den ene eller andre veien.. 

• Liker 9
Skrevet

Wow, du klikker i vinkel og får ikke sove fordi kona di muligens har tatt med frisørutstyr på tur? 

• Liker 17
Skrevet
Frisør1 skrev (6 minutter siden):

Jeg synes dette blir merkeligere og merkeligere.

Det var akkurat min tanke om tråden du skriver. Herregud for et usammenhengende vås.

Anonymkode: f9e96...599

• Liker 7
Skrevet

Du har seriøse psykiske problemer.

• Liker 5
Skrevet

Du måtte Google om det var utroskap å klippe håret til andre på julebord? 🤔

Anonymkode: 95c6c...ad2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var akkurat min tanke om tråden du skriver. Herregud for et usammenhengende vås.

Ja. Sånn blir man når man vet hvor grensene hennes går og du tror hun juger. Håper dere har rett. Innlegget kunne vært lenger og mer detaljert men integritet..

Skrevet

Nyopprettet profil med rart innlegg som ikke skrives som anonym, det nærmer seg helg på KG skjønner jeg. 

Anonymkode: 57924...260

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du måtte Google om det var utroskap å klippe håret til andre på julebord? 🤔

Virker som at hun mener det selv siden det blånektes. Og litt mer usammenhengende vås. "Hvorfor skulle jeg gidde å klippe noen på jobben når jeg ikke gidder å klippe deg en gang" Gjorde ikke det bedre oppe i mitt uvitende hode...

Skrevet
Frisør1 skrev (5 minutter siden):

Ja. Sånn blir man når man vet hvor grensene hennes går og du tror hun juger. Håper dere har rett. Innlegget kunne vært lenger og mer detaljert men integritet..

Trenger ikke være lenger for å bli mer sammenhengende. 

• Liker 2
Skrevet

Lukter frisør og tilfeldig kunde roleplay lang vei. 

• Liker 2
Skrevet

Det var en underlig ting å lyve om, synes jeg. Skal hun klippe en kollega, hvorfor ikke bare si det? Man kan lure på hva mer det er hun lyver om. 
Eller så er du meget kontrollerende, og hun er lei av å gjøre rede for hva hun gjør til enhver tid så hun finner på en dum løgn for å få ha litt privatliv.

Jeg kjenner dere ikke, så jeg vet ikke hvilken av teoriene som er nærmest sannheten.

Anonymkode: 78ded...361

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var en underlig ting å lyve om, synes jeg. Skal hun klippe en kollega, hvorfor ikke bare si det? Man kan lure på hva mer det er hun lyver om. 
Eller så er du meget kontrollerende, og hun er lei av å gjøre rede for hva hun gjør til enhver tid så hun finner på en dum løgn for å få ha litt privatliv.

Jeg kjenner dere ikke, så jeg vet ikke hvilken av teoriene som er nærmest sannheten.

Den første delen er jo det jeg mener. Hvorfor juge om dette? Er det noe mer bak?  Det var henne som dro inn utroskap og jeg oppfatter meg ikke som kontrollerende. 

Skrevet

Er hun en type som lyver mye sånn i det daglige? Noen mennesker lyver for spenningens skyld, og kan bli hissige og irrasjonelle når løgnen blir avslørt.

Men ja, utroskap kan også høres ut som en rasjonell forklaring på den merkelige oppførselen hennes. 

Skrevet

Hvorfor klipper hun ikke deg? Uansett så kan vel dine kolleger klippe deg. Jeg ser av nicket ditt at du også er frisør.

Skrevet

Du vet at utroskap mye oftere er puling en hårklipping? Tror jeg ville roet villt ned på fleinsoppspisingen.

• Liker 3
Skrevet
BobbySocks skrev (2 minutter siden):

Du vet at utroskap mye oftere er puling en hårklipping? Tror jeg ville roet villt ned på fleinsoppspisingen.

Note to self: Google om fleinsoppspising er utroskap.

Note to self 2: Google om Googling er utroskap

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er hun en type som lyver mye sånn i det daglige? Noen mennesker lyver for spenningens skyld, og kan bli hissige og irrasjonelle når løgnen blir avslørt.

Men ja, utroskap kan også høres ut som en rasjonell forklaring på den merkelige oppførselen hennes. 

Vet hu er god til å lyve men er stort sett ærlig så er veldig forundret over reaksjonen hennes og usammenhengende forklaringer. 

Takk for noen gode svar og de som prøver og være vittige. Vil jo bare at hun skal fortelle sannheten. Hvis det var en"dropin" hendelse så kunne jeg kanskje taklet det men her er det "bestilt time" så hvis det er noe mer enn klipping så burde hun gå da. Er vel det hun skjønner selv..

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor klipper hun ikke deg? Uansett så kan vel dine kolleger klippe deg. Jeg ser av nicket ditt at du også er frisør.

Er ikke frisør bare nikk. Har ikke for vane å være her.. det var hun som sa det og hun får stå for den. Jeg synes hun roter seg inn i noe med alt som har blitt sagt om mitt enkle spørsmål. Da blir jeg mistenksom

Skrevet

Det er ingen grunn for å reagere på at hun har med frisørting og kanskje klipper noen. Det er heller ingen grunn til å skjule at man har klippet noen.

Herremin, skjerp dere begge to, dere høres ikke riktig gode ut noen av dere.

Anonymkode: 665f5...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...