AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Jeg kjøpte nettopp en papirstjerne med batteri på Floriss for å henge i vinduet. Opphenget er en tråd (eller to tråder knyttet sammen helt øverst). Denne teiper jeg fast over vinduskarmen. Men stjerna nekter å henge rett! Nå har den snudd seg mot vinduet slik at jeg bare ser den ene siden av den. Har prøvd flere ganger - veldig frustrerende for en med lite tålmodighet til slike ting 😝 Noen som har et råd eller to å dele så jeg får litt koselig lys i stua mi?😊 Anonymkode: dba6b...d30
Lunabelle Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte nettopp en papirstjerne med batteri på Floriss for å henge i vinduet. Opphenget er en tråd (eller to tråder knyttet sammen helt øverst). Denne teiper jeg fast over vinduskarmen. Men stjerna nekter å henge rett! Nå har den snudd seg mot vinduet slik at jeg bare ser den ene siden av den. Har prøvd flere ganger - veldig frustrerende for en med lite tålmodighet til slike ting 😝 Noen som har et råd eller to å dele så jeg får litt koselig lys i stua mi?😊 Anonymkode: dba6b...d30 Kjøp deg et sett med sånne. De er helt geniale og finnes både i svart og hvit. https://www.clasohlson.com/no/Markslöjd-Heng-Rett/p/36-5257
Ulven Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Jeg putter et par klinkekuler ned i min og da henger den rett.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Lunabelle skrev (5 timer siden): Kjøp deg et sett med sånne. De er helt geniale og finnes både i svart og hvit. https://www.clasohlson.com/no/Markslöjd-Heng-Rett/p/36-5257 Takk for tips om genial liten sak, men mitt oppheng er kun en tråd og ingen ledning 😟 Anonymkode: dba6b...d30
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Ulven skrev (5 timer siden): Jeg putter et par klinkekuler ned i min og da henger den rett. Takk for svar! Funker det med hva som helst av vekt oppi tro? Anonymkode: dba6b...d30
Ulven Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Funker det med hva som helst av vekt oppi tro? Anonymkode: dba6b...d30 Ja så lenge det veier litt og det ikke synes gjennom pappen, kan man putte hva som helst oppi. Feks blylodd hvis man har fiskeutstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå