Gå til innhold

Trenger alt nytt av klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger helt ny garderobe. Hva trenger? Hvor ble  jeg handle?

Anonymkode: 59368...f9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Budsjett, og stil? Behov gjennom dagen/uka? 

Anonymkode: e1af1...7fc

Skrevet

Hvilke behov har du, da? Skal du kle deg for jobb? Hva slags jobb. Fritidsaktiviteter? Liker du å gå på byen og bruker mye «festklær», eller foretrekker du joggisfredag? For å få tips til en hel garderobe er det lurt å si litt mer om livet ditt. 

Skrevet

Når du ikke gir noe som helst i åpningsinnlegget, tror jeg ikke du skal forvente deg å få så mye tilbake heller.

Anonymkode: d34d0...faa

• Liker 5
Skrevet

Hadde startet med 2-3 jeans, t-skjorter, topper/skjorter, et skjørt, sneakers, pumps, ankelstøvletter, treningstights og treningsklær, en joggebukse skinnjakke og vnterjakke

Da har du for de fleste anledninger for en stund🙂

Anonymkode: 3b862...ee1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde startet med 2-3 jeans, t-skjorter, topper/skjorter, et skjørt, sneakers, pumps, ankelstøvletter, treningstights og treningsklær, en joggebukse skinnjakke og vnterjakke

Da har du for de fleste anledninger for en stund🙂

Anonymkode: 3b862...ee1

Hadde ikke funket om det var meg. Har ikke brukt jeans på 15 år. Skjørt har jeg aldri brukt. Og har heller aldri eid sneakers eller skinnjakke. Treningstights og klær, samt ankelstøvletter, er imidlertid i bruk daglig. 

Det er derfor vi trenger å vite mer før vi kan svare TS. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde ikke funket om det var meg. Har ikke brukt jeans på 15 år. Skjørt har jeg aldri brukt. Og har heller aldri eid sneakers eller skinnjakke. Treningstights og klær, samt ankelstøvletter, er imidlertid i bruk daglig. 

Det er derfor vi trenger å vite mer før vi kan svare TS. 

Godt poeng. Den innkjøpslisten var ubrukelig for meg også. Vi må vite mer! Det er mange som vil gi gode råd her dersom tråden engasjerer!

Anonymkode: d34d0...faa

• Liker 2
Skrevet

Hva har skjedd siden du trenger ny garderobe? Og hva hadde du før? 🤷‍♀️ Det er vel det du trives best i, og det er jo veldig individuelt 

Anonymkode: 5f05f...f7e

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg får prøve å gi litt mer info😄 jeg er ikke i jobb, så jeg er en del hjemme. Da er det fint med klær som er behagelige å gå i. Men når jeg går ut liker jeg å kle meg mer skikkelig. Jeg vil si jeg er ganske klassisk og "pen" i stilen og liker feks enkle skjørt med en fin genser/cardigan eller bluse(om vår sommer). Jeg er ikke så glad i å gå med jeans siden jeg ikke synes det er så behagelig, men alt kan vel tilvennes😁 

Anonymkode: 59368...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...