AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Jeg skal til den første svangerskapskontroll om 30min og har glemt å ta morgenurin i et prøveglass. Har ikke tid til å gjøre det nå. Jeg er på jobb nå. Kan jeg få ta urinprøven på legekontoret? Anonymkode: 8ca3e...774
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal til den første svangerskapskontroll om 30min og har glemt å ta morgenurin i et prøveglass. Har ikke tid til å gjøre det nå. Jeg er på jobb nå. Kan jeg få ta urinprøven på legekontoret? Anonymkode: 8ca3e...774 Ja Anonymkode: b137c...bb9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal til den første svangerskapskontroll om 30min og har glemt å ta morgenurin i et prøveglass. Har ikke tid til å gjøre det nå. Jeg er på jobb nå. Kan jeg få ta urinprøven på legekontoret? Anonymkode: 8ca3e...774 Jeg hadde aldri med urinprøve i mine to svangerskap for jeg er en surrekopp. Null stress å bare tisse i en kopp både på legekontoret og hos jordmor Anonymkode: a9c78...090
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Du er helt sikkert ikke den første. På helsestasjonen er de veldig nøye med å minne oss på å ta med urinprøve, og det er sikkert av erfaring. På legekontoret tar de også imot ikkegravide, og jeg har selv tid det i kopp på legekontoret med uvi. Det er en økt risiko for at du slår ut på sukker i urinen, siden du ikke har fastet. Hvis det skjer kan du bli bedt om å komme med morgenurin senere. Anonymkode: 18476...302
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er en økt risiko for at du slår ut på sukker i urinen, siden du ikke har fastet. Hvis det skjer kan du bli bedt om å komme med morgenurin senere. Anonymkode: 18476...302 Jepp, skjedde meg da jeg var nygravid førstegangsmamma får kanskje krangla seg til en tissekopp uansett men syntes det var bedre å komme tilbake dagen etterpå for å være sikker Anonymkode: 4219c...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå