AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Andregangsmor med hukommelsestap her! Hva har man på barnet i Voxi-posen? Minus 6 grader og sol her Anonymkode: 14f9c...e3a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Voksi*. Og det kommer vel helt an på hvilken voksipose du har, det er jo ulik tykkelse.. Anonymkode: 5a096...580 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Jeg har Voksi city og det er ca like kaldt her. jeg har på: Body, strømpebukse (eller bukse+sokker) og en (ikke så veldig tjukk) heldress i ull + lue på hodet. Han er god og varm. Jeg åpner posen og åpner litt i halsen/tar av lur hvis vi er innom i butikker, eller blir det for varmt. Anonymkode: c0f24...532 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Voksi*. Og det kommer vel helt an på hvilken voksipose du har, det er jo ulik tykkelse.. Anonymkode: 5a096...580 Den feite dunposen Anonymkode: 14f9c...e3a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har Voksi city og det er ca like kaldt her. jeg har på: Body, strømpebukse (eller bukse+sokker) og en (ikke så veldig tjukk) heldress i ull + lue på hodet. Han er god og varm. Jeg åpner posen og åpner litt i halsen/tar av lur hvis vi er innom i butikker, eller blir det for varmt. Anonymkode: c0f24...532 Takk! Er voksi city en tynnere en? Jeg har den vinter-dun-posen Anonymkode: 14f9c...e3a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk! Er voksi city en tynnere en? Jeg har den vinter-dun-posen Anonymkode: 14f9c...e3a Voksi city er en vinterdunpose, men den er oppført som å passe til "mild vinter" og ikke "kald vinter". Du kan se hva din pose er her: https://www.voksi.com/nb/produktkategori/vognposer/ Hvis man har de aller tjukkeste posene ville jeg bare hatt body.og strømpebukse. Ungen min er alltid god og varm i City (er mellom 0 og-10 her) og jeg føler jeg er veldig hysterisk klepåmamma som har på en ekstra heldress over body/strømpebukse. Det er generelt verre om de blir for varme. Men av og til må jeg ta opp baby og bære litt, så syntes det er greit å ha et ulllag klart på. Anonymkode: c0f24...532
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Voksi city er en vinterdunpose, men den er oppført som å passe til "mild vinter" og ikke "kald vinter". Du kan se hva din pose er her: https://www.voksi.com/nb/produktkategori/vognposer/ Hvis man har de aller tjukkeste posene ville jeg bare hatt body.og strømpebukse. Ungen min er alltid god og varm i City (er mellom 0 og-10 her) og jeg føler jeg er veldig hysterisk klepåmamma som har på en ekstra heldress over body/strømpebukse. Det er generelt verre om de blir for varme. Men av og til må jeg ta opp baby og bære litt, så syntes det er greit å ha et ulllag klart på. Anonymkode: c0f24...532 Vet du hvilken av Voksiposene denne posen ligner mest på i forhold til hvor varm den er? https://www.barnashus.no/reflex/lun-vognpose-2021-black?gclid=Cj0KCQiAhf2MBhDNARIsAKXU5GTKTJg_YUlWZhSJ6RbqU_tL_jGoablybOleTjgjw_8bWrqRjNakOg4aAgEcEALw_wcB Anonymkode: 8615d...1a9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Voksi city er en vinterdunpose, men den er oppført som å passe til "mild vinter" og ikke "kald vinter". Du kan se hva din pose er her: https://www.voksi.com/nb/produktkategori/vognposer/ Hvis man har de aller tjukkeste posene ville jeg bare hatt body.og strømpebukse. Ungen min er alltid god og varm i City (er mellom 0 og-10 her) og jeg føler jeg er veldig hysterisk klepåmamma som har på en ekstra heldress over body/strømpebukse. Det er generelt verre om de blir for varme. Men av og til må jeg ta opp baby og bære litt, så syntes det er greit å ha et ulllag klart på. Anonymkode: c0f24...532 Ble ikke klokere av den der. Denne posen ble kjøpt lenge før det var masse ulike modeller. Tror det er en av de vintermodellene som ligner Ja er usikker på om ulldress blir for varmt... jeg får bare prøve. Takk for svar! Anonymkode: 14f9c...e3a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Voksi city er en vinterdunpose, men den er oppført som å passe til "mild vinter" og ikke "kald vinter". Du kan se hva din pose er her: https://www.voksi.com/nb/produktkategori/vognposer/ Hvis man har de aller tjukkeste posene ville jeg bare hatt body.og strømpebukse. Ungen min er alltid god og varm i City (er mellom 0 og-10 her) og jeg føler jeg er veldig hysterisk klepåmamma som har på en ekstra heldress over body/strømpebukse. Det er generelt verre om de blir for varme. Men av og til må jeg ta opp baby og bære litt, så syntes det er greit å ha et ulllag klart på. Anonymkode: c0f24...532 Nå fikk jeg tid til å tenke; urban er det nok! Anonymkode: 14f9c...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #10 Skrevet 25. november 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Ble ikke klokere av den der. Denne posen ble kjøpt lenge før det var masse ulike modeller. Tror det er en av de vintermodellene som ligner Ja er usikker på om ulldress blir for varmt... jeg får bare prøve. Takk for svar! Anonymkode: 14f9c...e3a 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nå fikk jeg tid til å tenke; urban er det nok! Anonymkode: 14f9c...e3a Min pose er sikkert ti år gammel, står navn på inne, modellene har ikke endret seg mye. Anonymkode: c0f24...532
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 Har Voksi Active, den er ganske varm så har ikke veldig mye klær på. Da hun var nyfødt hadde hun strikkejakke utenpå body og strømpebukse, men da lå hun jo rolig nedi posen. Nå er babyen 9mnd og sitter mer oppreist, så er litt mer eksponert og kan ikke snøre posen helt inntil heller, så da har hun på tynn ulldress. Men kjenner etter ofte. Anonymkode: f113d...7e5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12 Skrevet 25. november 2021 Har voksi urban og har kun på ullundertøy og en tynn lue. Anonymkode: 3e6ec...f23
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #13 Skrevet 25. november 2021 Jeg hadde på ulldress, fikk litt panikk for at det skulle bli for varmt, men gikk heldigvis fint denne gangen 😅 takk for svar alle sammen! Anonymkode: 14f9c...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå