Gå til innhold

Hardt eller rolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere å bli tatt hardt eller rolig når dere har sex og hvilken stilling er favoritten ?

liker selv å bli pult hardt bakfra og gjerne klask på rompa inni mellom 🤪

Anonymkode: 4220d...47f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rolig gir meg ingenting

Anonymkode: 58f86...277

• Liker 1
Skrevet

Ja, takk begge deler.

Anonymkode: c0a4b...b5a

• Liker 4
Skrevet

Jeg føler meg slem mot kvinnene når jeg tar hardt så må si rolig selv om det er deilig å variere. Begge gir og tar.

Skrevet

Variasjon.

Anonymkode: 25d6e...ba4

• Liker 1
Skrevet

Liker variasjon.

• Liker 3
Skrevet

Variasjon er fint, men liker det for det meste ganske hardt, nesten brutalt. Av stillinger foretrekker jeg ofte å ligge på siden med ham bak meg, doggy er også deilig. Liggende på rygg med beina mine rundt ham eller over skuldrene hans er nydelig. Vanskelig å velge en favoritt.

Anonymkode: 1d2e6...58d

Skrevet

Rolig. Hardt orker jeg ikke lenger. Ikke gir det partneren min noe heller heldigvis. Hun syntes det fort blir vondt.

• Liker 3
Skrevet

For min del synes jeg det å bli tatt bakfra hardt er deiligst, + noen klaps på skinka. 

Kvinne 

Anonymkode: feaa7...268

• Liker 2
Skrevet

Alt kommer an på stemningen,  til hverdags så er det rolig, men hvis vi har vært på f.eks fest å er ekstra tente så kan det gå ganske "hardt" for seg.

Skrevet

Rolig er best ❤️ da nyter jeg hver millimeter av pikken. alle stillinger 

Anonymkode: e4df8...982

• Liker 2
Skrevet

Variasjon takk! 

For ren nytelse er rolig best. Hardt kan være utrolig tennende og rått. Bare det ene alltid hadde vært kjedelig, uansett hva. 

Anonymkode: 18da0...292

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Godt man ikke trenger å velge den ene eller den andre, men kan nyte begge deler, til og med i samme økt 😄👍 Det liker nok jeg best. Starte rolig og variere litt, gjerne avslutte med full fres. 

Skrevet

Starte rolig for å tease, men elsker det hardt! 

Skrevet

Rolig og med finesse. Hard jukking gir meg ingenting.

Anonymkode: 6b3db...d14

• Liker 2
Skrevet

Blanding… liker litt rolig i starten men farten må økes rimelig fort, vil helst bli tatt ganske hardt. Liker best doggy for da har han tilgang på rumpa, og elsker å bli slått/klort/bitt ganske hardt også. Ellers elsker jeg løftet opp mot en vegg, det treffer så godt!!

• Liker 1
Skrevet

Liker det best røfft 🥰 Han er så vill etter meg og gjør meg så tent at vi klarer aldri å ta det rolig 😅 

Anonymkode: e2b70...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...