AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #21 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Snakk om å overdrive. Dyna er ikke lufttett og den ligger ikke klistret inntil ansiktet. Anonymkode: 7bfb1...a0a Overdrive? Det skjedde jo? AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du må jo bruke dyne som er beregnet for baby. De er lette og gjør ikke at baby må «gispe etter luft». Anonymkode: f1e66...c00 Klart det var dyne beregnet på baby, det var en babydyne? Anonymkode: bd720...117
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #22 Skrevet 26. november 2021 Går sikkert fint. Er det en nyfødt kan du jo svøpe han/henne i teppet. Selv bruker vi ullteppe om det er varmt og sovepose nå som det er litt kaldere. Synes det er bedre enn dyne som fort blir sparket av eller liggende over ansiktet. Anonymkode: f2a1a...3d9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #23 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Går sikkert fint. Er det en nyfødt kan du jo svøpe han/henne i teppet. Selv bruker vi ullteppe om det er varmt og sovepose nå som det er litt kaldere. Synes det er bedre enn dyne som fort blir sparket av eller liggende over ansiktet. Anonymkode: f2a1a...3d9 Hvor kjøper du ullpledd til baby? Anonymkode: 51f7f...168
Cole Skrevet 26. november 2021 #24 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du må jo bruke dyne som er beregnet for baby. De er lette og gjør ikke at baby må «gispe etter luft». Anonymkode: f1e66...c00 Nettopp... 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #25 Skrevet 26. november 2021 Cole skrev (Akkurat nå): Nettopp... Som jeg skrev, det var en babydyne. Det var helt sikkert ikke farlig, men jeg ble skremt der og da, og det førte til at jeg ikke ville bruke dyne lenger. Det var alt jeg ville ha sagt, skjønner ikke at det er mulig å henge seg opp i noe sånt altså 😄 Anonymkode: bd720...117 1
Cole Skrevet 26. november 2021 #26 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev, det var en babydyne. Det var helt sikkert ikke farlig, men jeg ble skremt der og da, og det førte til at jeg ikke ville bruke dyne lenger. Det var alt jeg ville ha sagt, skjønner ikke at det er mulig å henge seg opp i noe sånt altså 😄 Anonymkode: bd720...117 Babydyner er altfor lette til at de kan hindre pust. Høres ikke ut som du har fått en ordentlig babydyne da dessverre. Kanskje feilmerket eller -produsert?! 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #27 Skrevet 26. november 2021 Cole skrev (1 minutt siden): Babydyner er altfor lette til at de kan hindre pust. Høres ikke ut som du har fått en ordentlig babydyne da dessverre. Kanskje feilmerket eller -produsert?! Aner ikke, kjøpt på Kid som babydyne. Kan være helt tilfeldig at han gispet akkurat da, men det skremte meg i hvert fall. Som mor til en baby på to måneder (den gangen) skal det ikke mye til for å sette en støkk, så det er godt mulig jeg overdrev, men heller overdrive én gang for mye enn en gang for lite, tenker jeg Anonymkode: bd720...117 1
Cole Skrevet 26. november 2021 #28 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aner ikke, kjøpt på Kid som babydyne. Kan være helt tilfeldig at han gispet akkurat da, men det skremte meg i hvert fall. Som mor til en baby på to måneder (den gangen) skal det ikke mye til for å sette en støkk, så det er godt mulig jeg overdrev, men heller overdrive én gang for mye enn en gang for lite, tenker jeg Anonymkode: bd720...117 Babyer kan gispe etter luft når som helst. Jeg tenker man ikke skal drive å overdrive. Man gjør både seg selv og barnet sitt hysterisk. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #29 Skrevet 26. november 2021 Cole skrev (37 minutter siden): Babyer kan gispe etter luft når som helst. Jeg tenker man ikke skal drive å overdrive. Man gjør både seg selv og barnet sitt hysterisk. Det går vanligvis i nedadstigende kurve jo større barnet blir, i hvert fall er det sånn her Anonymkode: bd720...117
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #30 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går vanligvis i nedadstigende kurve jo større barnet blir, i hvert fall er det sånn her Anonymkode: bd720...117 Men hvorfor gidde å bruke livet på å være hysterisk? Anonymkode: 1fb49...0b3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #31 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor kjøper du ullpledd til baby? Anonymkode: 51f7f...168 Overalt på Internett, barnebutikker, interiørbutikker. Anonymkode: d4bab...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå