Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Snakk om å overdrive. Dyna er ikke lufttett og den ligger ikke klistret inntil ansiktet. 

Anonymkode: 7bfb1...a0a

Overdrive? Det skjedde jo?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du må jo bruke dyne som er beregnet for baby. De er lette og gjør ikke at baby må «gispe etter luft».

Anonymkode: f1e66...c00

Klart det var dyne beregnet på baby, det var en babydyne?

Anonymkode: bd720...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går sikkert fint. Er det en nyfødt kan du jo svøpe han/henne i teppet. Selv bruker vi ullteppe om det er varmt og sovepose nå som det er litt kaldere. Synes det er bedre enn dyne som fort blir sparket av eller liggende over ansiktet.

Anonymkode: f2a1a...3d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Går sikkert fint. Er det en nyfødt kan du jo svøpe han/henne i teppet. Selv bruker vi ullteppe om det er varmt og sovepose nå som det er litt kaldere. Synes det er bedre enn dyne som fort blir sparket av eller liggende over ansiktet.

Anonymkode: f2a1a...3d9

Hvor kjøper du ullpledd til baby?

Anonymkode: 51f7f...168

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du må jo bruke dyne som er beregnet for baby. De er lette og gjør ikke at baby må «gispe etter luft».

Anonymkode: f1e66...c00

Nettopp...

• Liker 1
Skrevet
Cole skrev (Akkurat nå):

Nettopp...

Som jeg skrev, det var en babydyne.

Det var helt sikkert ikke farlig, men jeg ble skremt der og da, og det førte til at jeg ikke ville bruke dyne lenger. Det var alt jeg ville ha sagt, skjønner ikke at det er mulig å henge seg opp i noe sånt altså 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som jeg skrev, det var en babydyne.

Det var helt sikkert ikke farlig, men jeg ble skremt der og da, og det førte til at jeg ikke ville bruke dyne lenger. Det var alt jeg ville ha sagt, skjønner ikke at det er mulig å henge seg opp i noe sånt altså 😄

Babydyner er altfor lette til at de kan hindre pust. Høres ikke ut som du har fått en ordentlig babydyne da dessverre. Kanskje feilmerket eller -produsert?!

• Liker 1
Skrevet
Cole skrev (1 minutt siden):

Babydyner er altfor lette til at de kan hindre pust. Høres ikke ut som du har fått en ordentlig babydyne da dessverre. Kanskje feilmerket eller -produsert?!

Aner ikke, kjøpt på Kid som babydyne. Kan være helt tilfeldig at han gispet akkurat da, men det skremte meg i hvert fall. Som mor til en baby på to måneder (den gangen) skal det ikke mye til for å sette en støkk, så det er godt mulig jeg overdrev, men heller overdrive én gang for mye enn en gang for lite, tenker jeg :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aner ikke, kjøpt på Kid som babydyne. Kan være helt tilfeldig at han gispet akkurat da, men det skremte meg i hvert fall. Som mor til en baby på to måneder (den gangen) skal det ikke mye til for å sette en støkk, så det er godt mulig jeg overdrev, men heller overdrive én gang for mye enn en gang for lite, tenker jeg :)

Babyer kan gispe etter luft når som helst.

Jeg tenker man ikke skal drive å overdrive. Man gjør både seg selv og barnet sitt hysterisk.

• Liker 2
Skrevet
Cole skrev (37 minutter siden):

Babyer kan gispe etter luft når som helst.

Jeg tenker man ikke skal drive å overdrive. Man gjør både seg selv og barnet sitt hysterisk.

Det går vanligvis i nedadstigende kurve jo større barnet blir, i hvert fall er det sånn her :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går vanligvis i nedadstigende kurve jo større barnet blir, i hvert fall er det sånn her :)

Men hvorfor gidde å bruke livet på å være hysterisk?

Anonymkode: 1fb49...0b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor kjøper du ullpledd til baby?

Anonymkode: 51f7f...168

Overalt på Internett, barnebutikker, interiørbutikker.

Anonymkode: d4bab...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...