AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Sist syklus var jeg hundre prosent sikker på at jeg var gravid. Kjente eggløsningen veldig godt og hadde murringer, stikkinger, stølhet og kramper, og IKM var tre dager forsinket. Jeg var helt i sjokk da den kom, for jeg trodde så innmari at det hadde klaffet den måneden. Denne syklusen har jeg ikke kjent noe som helst. Det eneste er at jeg har litt ømme bryster nå, og det hadde jeg ikke forrige syklus. IKM er i morgen, og jeg har ikke antydning til murringer eller pms-symptomer (bortsett fra brystene da, men de pleier ikke være ømme før ikm, så det er egentlig ikke noen målestokk). Har tatt test både i går og i dag, men de var blenda. Er bare 10 dpo da, så det kan jo uansett være for tidlig. Jeg har siden jeg ble prøver i mars hatt sykluser med kort lutealfase, og pleid å få mensen på dpo 10-11. Men etter at jeg økte til dobbel dose Letrozol forrige syklus ble LF forlenget til 13 dager, så IKM kan også være om 3 dager, og ikke i morgen, som er 11 dpo. Har tatt dobbel dose denne syklusen også, og syns det er merkelig at symptomene er så ulike. Spørsmålet er: Har noen opplevd å ha så ulike symptomer fra syklus til syklus, hvor man ikke var gravid den ene måneden men ble det i den andre? Anonymkode: 7260f...8a9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Jeg opplevde flere symptomer forrige måned hvor jeg ikke ble gravid enn denne måneden hvir jeg ble gravid Anonymkode: 1ba4c...1c1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg opplevde flere symptomer forrige måned hvor jeg ikke ble gravid enn denne måneden hvir jeg ble gravid Anonymkode: 1ba4c...1c1 Hvilke symptomer var det da? Og hvordan har det vært nå når du ble gravid?☺️ Gratulerer forresten!😍 Anonymkode: 7260f...8a9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Jeg hadde ømme pupper, stikk i magen, kvalm første PP (etter ppille slutt). Siste syklusen har jeg kun små stikk. Men det har både vært rundt EL og i ettertid, så aner ikke hva det er. Anonymkode: c9e5f...54a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg hadde ømme pupper, stikk i magen, kvalm første PP (etter ppille slutt). Siste syklusen har jeg kun små stikk. Men det har både vært rundt EL og i ettertid, så aner ikke hva det er. Anonymkode: c9e5f...54a Jeg har også hatt noen stikk innimellom, både under og etter EL. Men er du blitt gravid denne syklusen, eller er du i DPO-land nå? Anonymkode: 7260f...8a9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 Symptomer varierer fra syklus til syklus. Dette har det nok gjort også for deg i alle de år, men nå er du bevisst det siden du prøver. Man kan ikke tolke symptomer før positiv test og ingen kan kjenne om de er gravide da. Man kan si i ettertid at "ja, jeg var jo så øm i kroppen da jeg ble gravid og aldri ellers" men dette er ikke et tegn, bare en tilfeldighet.... Anonymkode: b83f2...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå