AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Hei! Hva ligger lønnen på for sosionomer i kommunal barnehage? Har fått jobbtilbud, men venter på kontrakten. Fikk beskjed om at jeg ville få lønn etter utdannelsen - altså sosionom. Men aner ikke hva den vil ligge på i barnehage..? Anonymkode: 103a7...804
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Jeg vil anta du får miljøterapeutlønn? Anonymkode: 602c6...ecb
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Får nok fagarbeider lønn. Er selv vernepleier og kjenner flere som er det og jobber i barnehage. De får fagarbeider lønn og vernepleier vil jeg si er mer aktuell i barnehage enn en sosionom. Anonymkode: 72c79...ab4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Får nok fagarbeider lønn. Er selv vernepleier og kjenner flere som er det og jobber i barnehage. De får fagarbeider lønn og vernepleier vil jeg si er mer aktuell i barnehage enn en sosionom. Anonymkode: 72c79...ab4 Da har de en dårlig deal. Det jobber mange miljøterapeuter i barnehager (og skoler) som får lønn for bachelorutdannelse. De jobber som regel som støttepedagoger, og med barn med spesielle behov. Anonymkode: 32206...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå