AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Jeg søkte for litt siden på en jobb i det offentlige. Søknadsfristen var 15. november, og 16. november fikk jeg en automatisk e-post hvor de informerte om antall søkere osv. Det sto også «I løpet av kort tid vil vi gå gjennom søknadene på stillingene og kontakte aktuelle kandidater.» Betyr det at løpet er kjørt, eller er det fortsatt håp? Jeg mener jeg er kvalifisert for stillingen, og det var under 30 søkere, noe som ikke er fryktelig mange mtp at jobben er i Oslo kommune. Anonymkode: 49539...122
Hareena Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 (endret) Løpet er ikke kjørt. Mange arbeidsgivere bruker veldig lang tid på ansettelsesprosesser. Dessuten gis det ikke beskjed til andre søkere før den utvalgte har signert. Det er ikke alle som takker ja selv om de får tilbudet og da kontaktes kandidater lenger ned på lista. Ta en telefon til kontaktpersonen og fortell at du er spent og spør hvor langt de er kommet i prosessen. Endret 25. november 2021 av Hareena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå