Gå til innhold

Hun fikk den ikke inn

Anbefalte innlegg

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Livet er merkelig.

I løpet av sommeren må vi tydeligvis ha gått til anskaffelse av endel hageutstyr som tar mye plass. I løpet av helgen har jeg ryddet tingene på plass, som vanlig innerst i garasjen.

MEN: Da min kjære skulle rygge bilen inn i garasjen, viste det seg plutselig at det var en manko på omtrent 10 centimeter. Hun fikk rett og slett ikke bilen helt inn, og vi snakker her om en stasjonsvogn av helt gjennomsnittlige dimensjoner.

Noen som har et godt råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesten
Skrevet

:grine2: :grine2: utrolig bra. Min skitne fantasi tolket overskriften i en helt annen retning enn innlegget var ment som. Du er herlig DP. Sorry, men nen råd er det dårlig med her i gården.

Skrevet

Pass på å slappe godt av, og ta gjerne pauser underveis. Ellers hadde jeg rett og slett prøvd å flytte litt rundt på ting inne i garasjen! Lykke til!

Skrevet

Jeg kan egentlig bare se to mulige løsninger på dette problemet.

1. Garasjen må bygges ut.

2. Bilen må byttes ut i en mindre, mer hendig modell.

:sjarmor:

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Kanskje ikke garasjen var helt klar for å ta i mot bilen? Eller at hun kjørte for fort inn?

Endret av Catwoman
Gjest Jalileh
Skrevet

Hva er greia med å drive å parodiere andres tråder DP? :klø:

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Hva er greia med å drive å parodiere andres tråder DP?  :klø:

Siden du spør, er du neppe i målgruppen. Men koselig at du spør!

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Mange nyttige tips her, forresten - også med overføringsverdi til denne trådens ufrivillige parodiske opphav.

Det kan godt tenkes at garasjen ikke var helt klar, i tillegg til at hun helt sikkert kjørte den for fort inn. Nå har vi imidlertid kommet frem til at det smarteste vil være å montere litt flere kroker og stativ langs veggene i garasjen, i tillegg til at noen klappstoler blir pålagt å gjøre sammenhengende knipeøvelser gjennom hele vinteren.

Så nå er bilen helt inne, og alle er fornøyde.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Jeg er glad på deres vegne Dum P.

Endret av Rattleshake
Gjest Jalileh
Skrevet
Siden du spør, er du neppe i målgruppen. Men koselig at du spør!

Nei. Jeg er faktisk ikke det.

Men hvor ble det av svaret? Var det ikke no svar kanskje? ;)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Endel brukere, undertegnede inkludert, har glede av sånt. At du ikke har det, betyr ikke at svaret mangler. Den eneste mangelen som eventuelt er avdekket, står du for selv.

Som sagt; koselig at du spør. Igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...