Gå til innhold

Hans tidligere damer gjør at jeg ikke tenner på han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke mange som forstår dette, men uintelligente mennesker er virkelig turn off for meg. Derfor har jeg veldig liten forståelse for hvorfor en oppegående mann i det hele tatt vil bruke tid på kvinner jeg knapt ville klart å henge med én dag. 

Hans ekser er i denne kategorier og det er et stort rødt flagg for meg. De er i kategorien som sliter med fagstoff fra vgs, knapt får seg jobb, interesser er sminke, tatoverte øyebryn, dagdrømming. Legg til psykisk sykdom, alenemamma osv. 

Jeg tror ikke at jeg klarer å tenne på han noen gang igjen, det er så desperat og jeg har ingenting til felles med disse. 

Anonymkode: bc813...d6e

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt enig. Er det en skokk lavt utdanna damer med rare liv, trygder, gjeldsordningen og generelt harry stil, tenker jeg mitt. Men kanskje mest om ham, som har søkt assymetriske forhold før. Tenker kanskje han har et stort behov for å dominere el ha makta i et forhold, eller at han ikke liker å bli utfordra av likeverdige damer?

Anonymkode: 7f101...a31

• Liker 21
Skrevet

Er det han som har fortalt deg alt dette? Man rosemaler ikke akkurat ekser.... Eller kjenner du alle så personlig at du vet at hobby=dagdrømming? 

Anonymkode: d1512...d89

• Liker 22
Skrevet

Da får du bare gjøre det slutt og finne noen som tiltrekker deg.

Min mann har også en ekskone som ikke er helt etter min smak. Hun er rett og slett dum til tider, egoistisk, tar botox, fettsuging, er hos frisør hver tredje uke, har ikke penger til ungene sine, men alltid til seg selv. Aner ikke noe som helst om hva som skjer i nyhetsbildet osv. Fullstendig blåst. 

Har faktisk spurt mannen min hvordan i alle dager han kunne få to unger med henne. Og må innrømme at jeg har tenkt tanken på hva som gjorde at min mann var kapabel til å  gifte seg med en sånn dame. Hun var ikke sånn da, var hans forklaring. 

Og det stemmer kanskje, etter 11 år bekjentskap med henne, vil jeg nok påstå at hun bare blir dummere og dummere. Datteren hennes som nå har blitt 18 år, klarer knapt å være i samme rom som henne i lang tid. Fordi fokuset er utelukkende på overfladiske ting. 

Anonymkode: ac0a0...d5f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er litt enig. Er det en skokk lavt utdanna damer med rare liv, trygder, gjeldsordningen og generelt harry stil, tenker jeg mitt. Men kanskje mest om ham, som har søkt assymetriske forhold før. Tenker kanskje han har et stort behov for å dominere el ha makta i et forhold, eller at han ikke liker å bli utfordra av likeverdige damer?

Det er bare slike kvinner. 

Kontroll er absolutt et tema ja, men hvis man må ned på et slikt nivå for å ha det. Da er du ikke mye mann for meg

• Liker 5
Skrevet

Er det han som har fortalt deg alt dette? Man rosemaler ikke akkurat ekser.... Eller kjenner du alle så personlig at du vet at hobby=dagdrømming? 

Nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er bare slike kvinner. 

Kontroll er absolutt et tema ja, men hvis man må ned på et slikt nivå for å ha det. Da er du ikke mye mann for meg

Tror noen menn spekulerer i det. Da oppnår de en to, tre ting. De kan ha all makta, få en mye yngre dame og trolig alltid bli beundra fordi de tross alt er glupere enn de damene de velger seg🤣

• Liker 4
Skrevet

Nei. 

Han har ikke sagt det. Og du kjenner dem ikke godt. 

Hvordan har du all denne informasjonen da? 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror noen menn spekulerer i det. Da oppnår de en to, tre ting. De kan ha all makta, få en mye yngre dame og trolig alltid bli beundra fordi de tross alt er glupere enn de damene de velger seg🤣

Og i tillegg risikerer de neppe at denne dama forlater dem, dvs de kan oppføre seg som komplette kødder uten risiko

• Liker 4
Skrevet

Synes det høres ut som du passer perfekt inn i dette landskapet, trådstarter.

Du oppretter tråd for å snakke ned eksene og damene til en mann du åpenbart har en pågående greie med.

Få deg en standard for deg selv så kan du få deg en mann med standard også.

• Liker 24
Skrevet

Tror det har noe å gjøre med at ikke alle menn er like statusfikserte (/overlegne). Grovt generalisert vil jeg tro flere kvinner er dette, selv om det selvsagt er individuelt. Selv er jeg lavt utdannet, alenemor attpåtil. Ikke mindre intellektuell av den grunn. I tillegg vet jeg at jeg er snill, omsorgsfull, har mye humor og godt humør, blant annet - og opplever gang på gang at det er nettopp disse trekkene som fører til at motparten fatter interesse/forelsker seg. 

Litt mye selvskryt kanskje, men jeg synes ikke at det er opp til deg å definere andre menneskers verdi på den måte, og tenker at det ikke burde stå uimotsagt (selv om det neppe hjelper). 🙂

Selv har jeg datet menn fra begge ender av "statusskalaen", og kan nesten ikke tenke meg noe som har mindre å si for vår relasjon enn nettopp det. Livet inneholder så mye som er viktigere enn materialisme og snobberi, og slike holdninger hadde drept en eventuell interesse umiddelbart for min del. 

Anonymkode: 4dd33...93e

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Og i tillegg risikerer de neppe at denne dama forlater dem, dvs de kan oppføre seg som komplette kødder uten risiko

Dette er nok relevant. 

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, avsporinger og latterliggjøring. 

Christina82, mod

Skrevet

TS kanskje han rett og slett har mindre fordommer en deg? Kanskje han ser menneket bak fasaden og ikke dømmer på samme måten som deg? Jeg ville nok tenkt som deg da jeg var yngre men jeg har lært at de fineste menneskene ofte er de man først tenker er helt annerledes enn seg selv. 

Anonymkode: 36690...0ef

• Liker 7
Skrevet

Da får du gå fra han da. Han er vel flink til å se forbi det ytre da og finne fine ting ved ulike mennesker. Kanskje han går fra deg fordi han oppdager din mindre sjarmerende side (for det må jeg innrømme at jeg tenker om deg når jeg leser dette innlegget).

Anonymkode: 73255...7ba

• Liker 5
Skrevet

Vi er ikke sammen! Jeg finner det så usexy at jeg ikke ser for meg å klare å få lyst på han i det hele tatt. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er ikke sammen! Jeg finner det så usexy at jeg ikke ser for meg å klare å få lyst på han i det hele tatt. 

Da er jo valget enkelt. 

Skrevet

Selvfølgelig kommer hylekoret for å kalle meg fordomsfull. Dere vet ikke hva jeg vet og dere skjønner neppe hvor høyt jeg vektlegger kjemi. Når en mann så tydelig sier at det ikke betyr noe for han så mister jeg interessen, dette handler om at man er litt på bølgelengde. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Dævendøtte skrev (7 minutter siden):

Da er jo valget enkelt. 

Det er ikke en gang et valg.

TS, hva er agendaen din her? Å legitimere at menn har fordommer fordi det også finnes kvinner som har det?

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...