AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Seriøst? Hva er greia? Føler du deg så tøff bak den anonyme knappen? DU som er så spydig og kvalm mot folk uten noen grunn. Håper du føler deg truffet. leser innlegg der folk er så utrolig frekke med tråd starterne! At jeg blir helt kvalm hvordan voksne folk oppfører seg mot andre på nettet Ja man kan ikke forvente at alle er enig i noe.. sant, sant. Men betyr ikke at man skal angripe eller være utrolig spydige med folk for det. Folk som kommenterer at man er «dårlig foreldrer», «barnet burde bli tatt fra deg», «går du på barneskolen? For du skriver verre en ei førsteklassing» og mye mer stygge kommentarer på de fleste trådene jeg har lest, føler meste parten av kvinneguiden består kun av kattekvinner og så klart sinte 30+ År gammle kvinner som er sinte på alt. Er nokk mange fantastiske folk her inne og så klart som holder seg til det Ts spør om. Men vis man ikke har noe bedre og si så heller la vær Anonymkode: 23f64...4da 15
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Hvilken rett har du til å pålegge andre å ikke skrive det de måtte mene, avhengig hvordan det blir tolket av mottaker? Anonymkode: 59a8c...10f 10
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken rett har du til å pålegge andre å ikke skrive det de måtte mene, avhengig hvordan det blir tolket av mottaker? Anonymkode: 59a8c...10f Ingen rett noe er og mene og noe er å være absurd frekk Anonymkode: 23f64...4da 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Det er gøy! Men: Fascinerende at du tar en liten moralpreken du selv er frekk og stygg i, ref. komentaren om kattekvinner🤣 Anonymkode: 19adf...1e0 17
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Henger meg kun opp i hvor dårlig skriftspråk du har, gjør det vanskelig å lese. Anonymkode: 6119c...2ef 9
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Henger meg kun opp i hvor dårlig skriftspråk du har, gjør det vanskelig å lese. Anonymkode: 6119c...2ef det kan være et sykdomstegn, å henge seg opp i slikt. ta vare på deg selv. 9
Rosa Dartle Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken rett har du til å pålegge andre å ikke skrive det de måtte mene, avhengig hvordan det blir tolket av mottaker? Anonymkode: 59a8c...10f Men er du ikke enig med TS i at det er mange mennesker her inne som er veldig usympatiske? Jeg lurer veldig på hvem disse menneskene er. Når noen skriver om sårbare ting i en tråd, også svarer anonyme brukere med skikkelig drøye og nedsettende kommentarer. Hvordan har man samvittighet til det? 10
Entern Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): Men er du ikke enig med TS i at det er mange mennesker her inne som er veldig usympatiske? Jeg lurer veldig på hvem disse menneskene er. Når noen skriver om sårbare ting i en tråd, også svarer anonyme brukere med skikkelig drøye og nedsettende kommentarer. Hvordan har man samvittighet til det? Det er mange, mange troll på kg, de fleste av dem født med noe som kunne ha blitt testikler. Og ja en del av dem elsker virkelig å være ekle mot folk som er i en sårbar situasjon. 2
Entern Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Seriøst? Hva er greia? Føler du deg så tøff bak den anonyme knappen? DU som er så spydig og kvalm mot folk uten noen grunn. Håper du føler deg truffet. leser innlegg der folk er så utrolig frekke med tråd starterne! At jeg blir helt kvalm hvordan voksne folk oppfører seg mot andre på nettet Ja man kan ikke forvente at alle er enig i noe.. sant, sant. Men betyr ikke at man skal angripe eller være utrolig spydige med folk for det. Folk som kommenterer at man er «dårlig foreldrer», «barnet burde bli tatt fra deg», «går du på barneskolen? For du skriver verre en ei førsteklassing» og mye mer stygge kommentarer på de fleste trådene jeg har lest, føler meste parten av kvinneguiden består kun av kattekvinner og så klart sinte 30+ År gammle kvinner som er sinte på alt. Er nokk mange fantastiske folk her inne og så klart som holder seg til det Ts spør om. Men vis man ikke har noe bedre og si så heller la vær Anonymkode: 23f64...4da Du har rett i det meste her bortsett fra det med kattekvinner, de fleste trollene er av hankjønn.
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2021 #10 Skrevet 25. november 2021 Jeg forstår godt at mange gjemmer seg bak anonymknappen. Har man en mening andre ikke tåler, er det jo enkelte her inne som driver heksejakt på en etterpå.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 Villfisker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår godt at mange gjemmer seg bak anonymknappen. Har man en mening andre ikke tåler, er det jo enkelte her inne som driver heksejakt på en etterpå. Enig og så blir det tatt opp i tråder som ikke har noe med temaet å gjøre. Anonymkode: 56b60...990 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12 Skrevet 25. november 2021 Villfisker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår godt at mange gjemmer seg bak anonymknappen. Har man en mening andre ikke tåler, er det jo enkelte her inne som driver heksejakt på en etterpå. Nettopp!! Anonymkode: 32dec...dc5
Chiubi Skrevet 25. november 2021 #13 Skrevet 25. november 2021 Innlegg som dette høyner ikke akkurat nivået på forumet. 10
Rosa Dartle Skrevet 25. november 2021 #14 Skrevet 25. november 2021 Villfisker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår godt at mange gjemmer seg bak anonymknappen. Har man en mening andre ikke tåler, er det jo enkelte her inne som driver heksejakt på en etterpå. Det er forskjell på å ha andre meninger, og å ha andre meninger og framlegge dem på en direkte usympatisk måte. 5
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2021 #15 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig og så blir det tatt opp i tråder som ikke har noe med temaet å gjøre. Anonymkode: 56b60...990 Ja, det har jeg faktisk lagt merke til.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #16 Skrevet 25. november 2021 Du kaster vel litt sten i glasshus nå.... Så du virkere ikke særlig mye koseligere enn de du kritiserer. Dessuttene er det uenighetene som er morsomme her inne, folk må slutte å være så sinnsykt hårsåre. Anonymkode: 8ac71...7b0 11
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken rett har du til å pålegge andre å ikke skrive det de måtte mene, avhengig hvordan det blir tolket av mottaker? Anonymkode: 59a8c...10f Benekter du at du kommer til kg for å få ut litt galle eller skaffe deg underholdning i en kjedelig hverdag? Det er vanlig å angripe ts her og jeg synes det handler om at man kan være anonym, og skrive ut drittwn man har inni seg fra før. Fordi man lever kjipe liv eller er sur for noe. Folk som gjør dette liker å såre andre. Anonymkode: 171c4...61e 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kaster vel litt sten i glasshus nå.... Så du virkere ikke særlig mye koseligere enn de du kritiserer. Dessuttene er det uenighetene som er morsomme her inne, folk må slutte å være så sinnsykt hårsåre. Anonymkode: 8ac71...7b0 Tull synes det er fint å ta det opp, og fint å ha et kritisk selvblikk for de som holder på sånn. Helt sunt. Anonymkode: 171c4...61e 4
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2021 #19 Skrevet 25. november 2021 Rosa Dartle skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på å ha andre meninger, og å ha andre meninger og framlegge dem på en direkte usympatisk måte. Ja, det er dårlig gjort.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #20 Skrevet 25. november 2021 Hvem er det som ikke logger på kg når de kjeder seg da? Hvorfor kommer du hit? Noen har lav empati og da finner de en hakkekylling å ta. Håper de skammer seg. Anonymkode: 171c4...61e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå