rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Heisann! Vil bare si at jeg føler meg utrolig lite moden når jeg skriver denne tråden og føler egentlig at jeg bare burde glemme hele greiene. Noe som sikkert hadde vært det smarteste… Meg og dama stod i dusjen for ca en uke siden, da kom vi inn på hvordan de første mnd vi hadde sex var. Hvor hun sier «Jeg har aldri faket en orgasme», dette bløffer jeg ganske litt gjennom og sier «er du helt sikker på det?. Hvor hu da svarer «ja, jeg lover.»Men hu virker forsatt usikker, så jeg spør igjen om hun er helt sikker. Da svarer hun at det kun skjedde en gang iløpet av de 2-3 første mnd vi var sammen og at hu lova at det bare hadde skjedd en gang. Men jeg syntes hun forsatt var utrolig usikker og skulle ha alt annet en blikk kontakt. Så jeg spør da igjen om det bare skjedde en gang, for det lukta løgn lang vei. Da kommer det ut til slutt da at hun faket 2-3 ganger, noe som i seg selv ikke er så krise. Siden det var de første mnd vi datet og alt var litt usikkert. vi har ca vært sammen i ett år og aldri tatt henne i lyve før og tror heller ikke hun har gjort det. Egentlig en herlig jente uansett hvordan man ser på hu. Men man blir jo utrolig sikker på personen når de kan lyve om noe så smått? Når de er på byen osv. vi har har ekstremt god tillit til hverandre før det her skjedde. Men merket at dette dro litt på tilliten min. De første dagene gikk jeg egentlig litt små deppa over at hun løy til meg 2 ganger og jeg tok hun på det begge gangene. vi snakket om dette for en uke siden, og jeg har seriøst ikke vært litt kåt engang. noe som er totalt ulikt meg.. klarer ikke engang å få boner.. iløpet av den uka som har gått. Og jeg har bare gravd meg ned i en…. Ja kall det en litt deppa grav hvorsexlysten er totalt borte.. har selvfølgelig snakka om dette sammen og hu frykta at det kom til å skje Så kvinne guiden…. Gjør deres greie og gi meg litt livserfaring i tekstform. Hva kan jeg gjøre får å komme meg «opp på Hesten» igjen og få sexlivet tilbake? Og ikke minst slutte å deppe over at hun løy. Føler meg utrolig dum og umoden som bærer på det forsatt.. Takk❤️ Mann, 23. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 25 minutter siden, rumpeldunk76 said: Heisann! Vil bare si at jeg føler meg utrolig lite moden når jeg skriver denne tråden og føler egentlig at jeg bare burde glemme hele greiene. Noe som sikkert hadde vært det smarteste… Meg og dama stod i dusjen for ca en uke siden, da kom vi inn på hvordan de første mnd vi hadde sex var. Hvor hun sier «Jeg har aldri faket en orgasme», dette bløffer jeg ganske litt gjennom og sier «er du helt sikker på det?. Hvor hu da svarer «ja, jeg lover.»Men hu virker forsatt usikker, så jeg spør igjen om hun er helt sikker. Da svarer hun at det kun skjedde en gang iløpet av de 2-3 første mnd vi var sammen og at hu lova at det bare hadde skjedd en gang. Men jeg syntes hun forsatt var utrolig usikker og skulle ha alt annet en blikk kontakt. Så jeg spør da igjen om det bare skjedde en gang, for det lukta løgn lang vei. Da kommer det ut til slutt da at hun faket 2-3 ganger, noe som i seg selv ikke er så krise. Siden det var de første mnd vi datet og alt var litt usikkert. vi har ca vært sammen i ett år og aldri tatt henne i lyve før og tror heller ikke hun har gjort det. Egentlig en herlig jente uansett hvordan man ser på hu. Men man blir jo utrolig sikker på personen når de kan lyve om noe så smått? Når de er på byen osv. vi har har ekstremt god tillit til hverandre før det her skjedde. Men merket at dette dro litt på tilliten min. De første dagene gikk jeg egentlig litt små deppa over at hun løy til meg 2 ganger og jeg tok hun på det begge gangene. vi snakket om dette for en uke siden, og jeg har seriøst ikke vært litt kåt engang. noe som er totalt ulikt meg.. klarer ikke engang å få boner.. iløpet av den uka som har gått. Og jeg har bare gravd meg ned i en…. Ja kall det en litt deppa grav hvorsexlysten er totalt borte.. har selvfølgelig snakka om dette sammen og hu frykta at det kom til å skje Så kvinne guiden…. Gjør deres greie og gi meg litt livserfaring i tekstform. Hva kan jeg gjøre får å komme meg «opp på Hesten» igjen og få sexlivet tilbake? Og ikke minst slutte å deppe over at hun løy. Føler meg utrolig dum og umoden som bærer på det forsatt.. Takk❤️ Mann, 23. Synes ikke du virker umoden i det hele tatt men veldig reflektert. Bra du har snakket og delt med kjæresten din. Du skriver at hun er en herlig jente. Hun løy nok for at hun ikke ville såre deg, fordi hun er glad i deg. Men du er tydeligvis en person som gjerne tar den harde sannheten heller enn en snill løgn. Veldig bra å få dette på bordet tidlig i forholdet. Sexlysten kan ha gått ned fordi du føler deg litt sårbar rett og slett? Hva med å skru ned presset litt? Gå litt tilbake til start, vær nære sammen og kos osv. og ikke tenkt at det må ende med sex før dere begge er klar. Men bruk tid sammen og vær fysisk nære. Og du? Ikke tenk at hun MÅ få orgasme hver gang. Selv om det er utrolig bra at det er målet altså. Snakk om det også, hva som funker for henne osv. Dette blir nok bare bedre og bedre. Lykke til! Anonymkode: 3d29e...f29 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Å fake en orgasme er vanlig for jenter når vi liker noen og ikke vil at de skal føle seg dårlig. Ok så hun faket. Å fake er ikke en liten ting for menn det ødelegger egoet deres og det er derfor vi faker for dere tåler ikke høre sannheten. Er tydeligvis en big deal for deg da siden du må lage tråd om det her.. Du får bare le av det og ta det som at hun likte deg godt, og seff sørge for å være god nok i senga så hun slipper å fake mere Anonymkode: 91b0c...093 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og du? Ikke tenk at hun MÅ få orgasme hver gang. Anonymkode: 3d29e...f29 Eh JO Anonymkode: 91b0c...093 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Eh JO Anonymkode: 91b0c...093 Nei, her er jeg uenig. Og jeg mener det gjelder uansett kjønn. Det er selvsagt bra å fokusere på partneren sin nytelse! Og at begge har det bra. Men FOR mye fokus på at begge MÅ komme hver gang kan bli stress. Gjelder menn også, er min erfaring. Anonymkode: 3d29e...f29 14
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, her er jeg uenig. Og jeg mener det gjelder uansett kjønn. Det er selvsagt bra å fokusere på partneren sin nytelse! Og at begge har det bra. Men FOR mye fokus på at begge MÅ komme hver gang kan bli stress. Gjelder menn også, er min erfaring. Anonymkode: 3d29e...f29 Hvor mange menn syns sex er noe vits uten orgasme?! Samme gjelder kvinner. Orgasme er hensikten og målet men alt før det et jo også godt, men ikke enig at i man ikke skal tenke på at kvinnen skal ha orgasme! Det er undertrykkelse av kvinners seksualitet for menn kommer stort sett hver gang selv. Anonymkode: 91b0c...093 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mange menn syns sex er noe vits uten orgasme?! Samme gjelder kvinner. Orgasme er hensikten og målet men alt før det et jo også godt, men ikke enig at i man ikke skal tenke på at kvinnen skal ha orgasme! Det er undertrykkelse av kvinners seksualitet for menn kommer stort sett hver gang selv. Anonymkode: 91b0c...093 Slapp av, jeg skrev vitterlig ikke at man ikke skal tenke på det i det hele tatt? Ro ned ti hakk og les igjen. Det vi er enige om er at orgasme er viktig for begge men at sex er mye mer enn det. Jeg har opplevd flere ganger at menn, spesielt etter å ha drukket alkohol, kan holde ut veeeelig lenge og slite med å komme. Noen ganger har vi gitt oss før han er i mål, fordi det blir stress og mas og han er trøtt (og ofte fornøyd fordi han har gitt meg x antall orgasmer). Samme har skjedd meg noen ganger, jeg er fornøyd og trøtt og vil sove selv om jeg ikke har fått orgasme. Anonymkode: 3d29e...f29 10
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 Å fake orgasme har veldig lite med en reell løgn å gjøre, det kan hende hun gjorde det for å få deg til å komme, altså gi deg nytelse. Det er sånt som skjer i starten av et forhold, når man blir tryggere på hverandre er det uvanlig. Anonymkode: ca0d9...f60 1
Gjest Anonymus51 Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes ikke du virker umoden i det hele tatt men veldig reflektert. Bra du har snakket og delt med kjæresten din. Du skriver at hun er en herlig jente. Hun løy nok for at hun ikke ville såre deg, fordi hun er glad i deg. Men du er tydeligvis en person som gjerne tar den harde sannheten heller enn en snill løgn. Veldig bra å få dette på bordet tidlig i forholdet. Sexlysten kan ha gått ned fordi du føler deg litt sårbar rett og slett? Hva med å skru ned presset litt? Gå litt tilbake til start, vær nære sammen og kos osv. og ikke tenkt at det må ende med sex før dere begge er klar. Men bruk tid sammen og vær fysisk nære. Og du? Ikke tenk at hun MÅ få orgasme hver gang. Selv om det er utrolig bra at det er målet altså. Snakk om det også, hva som funker for henne osv. Dette blir nok bare bedre og bedre. Lykke til! Anonymkode: 3d29e...f29 Hør på dette rådet, TS Løgnene hennes er ikke en liten ting, som enkelte her vil ha det til. For deg var det et tillitsbrudd og det må du fortelle henne. Du lurer på om hun etterhvert vil lyve om andre ting også, i alle fall på lang sikt. Og du lurer kanskje på hvor godt hun synes det er når dere elsker (antakelig synes hun det er deilig når hun har valgt deg så lenge). Skjønner godt at du er i villrede, men det eneste du kan gjøre er å snakke skikkelig med henne om dette, og roe ned forventningene og presset litt. Helt naturlig at du ikke tenner på henne direkte etter et slikt tillitsbrudd. Jobb dere tilbake til hverandre, det virker det som det er verdt å gjøre. Mann, 51 Endret 25. november 2021 av Anonymus51
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2021 Ja, liker heller å kalle en spade for en spade og få sannheten på bordet enn å måtte fiske den fram. Det aller meste kommer på bordet til slutt. Ikke nødvendig såre bare fordi hun faket. Null stress at man ikke kommer under sex, men kan nå være ærlig på det uansett. Framfor å fake. Ja, får bare prøve oss fram med sexen igjen.
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2021 Vi kommuniserer ekstremt mye under sex, så er ikke no problem nå… tror jeg… Vil heller høre på hva som kan gjøre det bedre enn at jenta skal fake.
Christina82 Skrevet 25. november 2021 #12 Skrevet 25. november 2021 Ryddet for brukerdebatt. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #13 Skrevet 25. november 2021 Det var da veldig til drama for en liten hvit løgn. Anonymkode: 47d7a...daf 1
Lovis Fenja Skrevet 25. november 2021 #14 Skrevet 25. november 2021 (endret) Når man er usikker i begynnelsen er det ikke uvanlig å ikke klare og komme, og det gjelder også for menn. Typisk for kvinner er at de er redde for å ikke se bra nok ut i senga og menn for at de ikke skal prestere godt nok, og at dette tar fokuset vekk fra sexen. Du høres ut som en bra fyr og hun høres ut som en bra dame og det er utrolig synd hvis noe så bagatellmessig skal ødelegge for dere. Du må huske på at det ikke var pga dårlig tenning for hennes del, men heller at hun ikke slappet av nok fordi det var så nytt og du litt "skummel". Jeg har forresten aldri kommet hver gang, men er likevel en person som virkelig elsker sex, så hvis mine kjærester hadde reagert på det, så hadde det blitt triste tilstander. Hører mange si at målet er orgasmen, men jeg føler meg som verdens heldigste, for jeg nyter hvert støt, så må jo ha noen supre nerver som mine orgasmesøkende venninner mangler, siden all gleden ligger i orgasmen og det andre "bare er ut og inn". Endret 25. november 2021 av Lovis Fenja
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #15 Skrevet 25. november 2021 Selvom det var en hvit løgn. Så vær nå heller ærlig på når man først blir catchet på det da.? Er nok som de andre tidligere her har skrevet. Mere tillitsbruddet som sårer
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #16 Skrevet 25. november 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange menn syns sex er noe vits uten orgasme?! Samme gjelder kvinner. Orgasme er hensikten og målet men alt før det et jo også godt, men ikke enig at i man ikke skal tenke på at kvinnen skal ha orgasme! Det er undertrykkelse av kvinners seksualitet for menn kommer stort sett hver gang selv. Anonymkode: 91b0c...093 Helt uenig. For meg er hensikten og målet all nytelsen, og tilknytningen man føler til hverandre, underveis i sexen. Orgasmen er en bonus! Anonymkode: bf57c...310 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 Det finnes løgner man lyger for å være slem --- Det finnes løgner man lyger for å være snill: - Her kan det være feil ved deg - eller det kan være "feil" ved en selv --- Jenter tror gjerne at menn blir såret hvis de ikke gir kvinnen orgasme. Derfor føler de at de skylder mannen å få orgasme. I starten av et forhold er man ikke alltid så kjent med mannen at man får orgasme. Ikke hver gang ihvertfall. Ofte har det ikke noe med mannen å gjøre en gang. Kanskje får man ikke orgasme hver gang, men tør ikke si det. Kanskje er en flau over det. Ser på det som en feil på seg selv. Men er likevel redd for at mannen skal tro han ikke har gjort det godt nok i sengen, eller at han skal synes at dama ikke er bra nok fordi hun ikke kom. Derfor kan det hende at noen faker. Ikke for å være slem. Det betyr ikke at de er slemme løgnere som bedrar når det gjelder økonomi og elskere. Anonymkode: 7b38a...c06 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 jeg fikk kanskje orgasme 2 ganger iløpet av 6 år med eksmannen, faktisk helt vanlig at kvinner ikke får ekte orgasme. er synd noen legger press på det, både dame og mann. Anonymkode: 30a66...b2c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg fikk kanskje orgasme 2 ganger iløpet av 6 år med eksmannen, faktisk helt vanlig at kvinner ikke får ekte orgasme. er synd noen legger press på det, både dame og mann. Anonymkode: 30a66...b2c Legger til at innvendig orgasme er vanskeligere å få, utvendig er veldig enkelt, det skjedde flere ganger. Anonymkode: 30a66...b2c
AnonymBruker 42 Skrevet 25. november 2021 #20 Skrevet 25. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor mange menn syns sex er noe vits uten orgasme?! Samme gjelder kvinner. Orgasme er hensikten og målet men alt før det et jo også godt, men ikke enig at i man ikke skal tenke på at kvinnen skal ha orgasme! Det er undertrykkelse av kvinners seksualitet for menn kommer stort sett hver gang selv. Dere Kåge-troll, altså... Får dere betalt, eller er det veldedig arbeid for Egmont dere bedriver? Slapp helt av TS... Helt greit at du synes "tillitsbruddet" var fælt, men det er en sånn type "brudd på tillit" som i de flesteste tilfeller er gjort med de aller besteteste åsikter och åtgärdeegentlig, jentligen... Det er barnslig, men samtidig er det bare bra noen ganger Det hele kommer litt an på hvor godt dere kjenner hverandre Endret 25. november 2021 av Beeblebrox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå