rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Heisann! Vil bare si at jeg føler meg utrolig lite moden når jeg skriver denne tråden og føler egentlig at jeg bare burde glemme hele greiene. Noe som sikkert hadde vært det smarteste… Meg og dama stod i dusjen for ca en uke siden, da kom vi inn på hvordan de første mnd vi hadde sex var. Hvor hun sier «Jeg har aldri faket en orgasme», dette bløffer jeg ganske litt gjennom og sier «er du helt sikker på det?. Hvor hu da svarer «ja, jeg lover.»Men hu virker forsatt usikker, så jeg spør igjen om hun er helt sikker. Da svarer hun at det kun skjedde en gang iløpet av de 2-3 første mnd vi var sammen og at hu lova at det bare hadde skjedd en gang. Men jeg syntes hun forsatt var utrolig usikker og skulle ha alt annet en blikk kontakt. Så jeg spør da igjen om det bare skjedde en gang, for det lukta løgn lang vei. Da kommer det ut til slutt da at hun faket 2-3 ganger, noe som i seg selv ikke er så krise. Siden det var de første mnd vi datet og alt var litt usikkert. vi har ca vært sammen i ett år og aldri tatt henne i lyve før og tror heller ikke hun har gjort det. Egentlig en herlig jente uansett hvordan man ser på hu. Men man blir jo utrolig sikker på personen når de kan lyve om noe så smått? Når de er på byen osv. vi har har ekstremt god tillit til hverandre før det her skjedde. Men merket at dette dro litt på tilliten min. De første dagene gikk jeg egentlig litt små deppa over at hun løy til meg 2 ganger og jeg tok hun på det begge gangene. vi snakket om dette for en uke siden, og jeg har seriøst ikke vært litt kåt engang. noe som er totalt ulikt meg.. klarer ikke engang å få boner.. iløpet av den uka som har gått. Og jeg har bare gravd meg ned i en…. Ja kall det en litt deppa grav hvor sexlysten er totalt borte.. har selvfølgelig snakka om dette sammen og hu frykta at det kom til å skje Så kvinne guiden…. Gjør deres greie og gi meg litt livserfaring i tekstform. Hva kan jeg gjøre får å komme meg «opp på Hesten» igjen og få sexlivet tilbake? Og ikke minst slutte å deppe over at hun løy. Føler meg utrolig dum og umoden som bærer på det forsatt.. Takk❤️ Mann, 23. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Dette er ikke uvanlig for kvinner i starten av et forhold. Det handler garantert om henne og ikke deg. Om hennes evne til å slappe fullt av. Ikke ville skuffe deg, flaut å ikke klare å få orgasme. Dette går seg gjerne til. En hvit løgn kaller jeg det, ikke heng deg opp i det, det er mest sannsynlig noe hun skammer seg over. Anonymkode: 4146e...49c 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 En faket orgasme handler nok om hennes usikkerhet. Hun er redd for å ikke være bra nok i senga, var sikkert redd for at du skulle miste interessen. At hun later som om hun ikke har gjort det, handler vel om at det er pinlig å innrømme. Veldig private greier, Dette er IKKE er tegn på at hun lyver om andre ting. Stol på jenta du, hun høres ut som ei god jente og du som en god gutt Anonymkode: c12e2...cc1 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 rumpeldunk76 skrev (3 timer siden): Så kvinne guiden…. Gjør deres greie og gi meg litt livserfaring i tekstform. Hva kan jeg gjøre får å komme meg «opp på Hesten» igjen og få sexlivet tilbake? Og ikke minst slutte å deppe over at hun løy. Føler meg utrolig dum og umoden som bærer på det forsatt.. Hva er det største problemet, at hun løy eller at hun faket orgasme? Eller at du fikk en skrape i stoltheten over at hun faktisk ikke har fått orgasme et par ganger mens dere har hatt sex? Anonymkode: 1ecfc...d70 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Det er mange som lyver når de blir avhørt om private greier eller blir avtvunget et svar som vil såre helt unødig, uten at de generelt er uhederlige. Anonymkode: 31786...608 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mange som lyver når de blir avhørt om private greier eller blir avtvunget et svar som vil såre helt unødig, uten at de generelt er uhederlige. Anonymkode: 31786...608 Dette. Jeg hadde også løyet til deg TS, for hvem gidder å si "jeg faket to ganger", det har jo null å si og noe man bare avfeier. At hun sier at hun aldri faker orgasmer er jo fordi hun vil at du skal føle deg trygg. Og det er nok ikke så mye løgn der, bare akkurat de tre gangene det er snakk om. Noe som er så forsvinnende liten del av totalbeløpet at det hun sier egentlig er sant. Jeg sier også at jeg aldri faker orgasmer, men har jo gjort det. Hva skal jeg si? Én av to hundre ganger faker jeg. Det har jo ingen betydning!? Ja, det er dumt å lyve, men come on, folk opplever virkelige traumer her i livet og dette er du for god til å grine over. Anonymkode: 08272...426 4
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden):
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2021 Er vel ingen av de som er noe stort problem. Men liker å kalle en spade for en spade, og heller være ærlig. Var vel kanskje egt mere løgnen, etter å ha blitt tatt på løgnen så prøvde hu på nytt å lyve om en egentlig ganske liten og ubetydelig ting. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): En faket orgasme handler nok om hennes usikkerhet. Hun er redd for å ikke være bra nok i senga, var sikkert redd for at du skulle miste interessen. At hun later som om hun ikke har gjort det, handler vel om at det er pinlig å innrømme. Veldig private greier, Dette er IKKE er tegn på at hun lyver om andre ting. Stol på jenta du, hun høres ut som ei god jente og du som en god gutt Anonymkode: c12e2...cc1 Dette er min erfaring også. Jeg har gjort det 1-3 ganger i starten med hver partner jeg har hatt, også han jeg er med nå som jeg har vært sammen med i over 15 år. Vi har et utrolig godt sexliv, men i starten var jeg fryktelig nervøs, og det ødelegger ofte hos kvinner mht. å få orgasme, man blir rett og slett for stressa til å komme. Og det føles ikke som en bagatell der og da, man er jo veldig spent på ny partner og ønsker å «innfri». Så det har mer med en selv enn partneren å gjøre. Anonymkode: 0ad20...da2 1
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2021 Sant at folk opplever virkelige traumer. Men hadde heller satt pris på ærligheten første gangen spørsmålet kom opp. Nå blir jeg jo liggende å tenke om hun faker, når vi har sex igjen. Bedre å si at hu ikke kom enn å late som. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 Altså det er jo ikke uvanlig det i starten. Det mange kvinner har prøvd å si mange ganger er at de trenger ofte trygghet for å ha bra sex. Å ha sex med noen første tiden kan være litt skummelt og skremmende og da kan orgasme utebli. Kvinner generelt sliter mer med orgasme enn menn, da det kreves litt mer. Feks dårlig forhold mellom dere kan drepe både se lyst og orgasme. Noen kvinner har aldri opplevd orgasme heller. Man starter jo ikke et forhold med å klage på manglende orgasme. Det går seg jo til etterhvert som man finner frem til hverandre og trygghet i forholdet faller på plass. Men som nevnt ikke alle kvinner får det til i det hele tatt Anonymkode: c2fe7...dfc 1
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2021 Godt å høre at det ikke er unormalt og fake noen ganger i starten av forhold, og at det ikke nødvendigvis er bare meg. Men nå er det jo bare det å kom igang igjen å sex da. Kom en liten knekk på sex fronten ja.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #13 Skrevet 25. november 2021 4 minutter siden, rumpeldunk76 said: Sant at folk opplever virkelige traumer. Men hadde heller satt pris på ærligheten første gangen spørsmålet kom opp. Nå blir jeg jo liggende å tenke om hun faker, når vi har sex igjen. Bedre å si at hu ikke kom enn å late som. Bedre for deg ja, men leser du svarene over som forklarer hvorfor vi gjerne faker i starten og hvorfor det føles flaut for oss? Det er uansett helt fair å tenke at kanskje hun kommer til å fake igjen, men jeg synes det er dårlig gjort å forholde seg til henne som en løgner generelt i livet på grunn av dette. Og slik som du holder på, så er det dessverre mer sannsynlig at du vil oppleve faking uten å vite det, i forhold til hvis du hadde tatt informasjonen imot med kjærlighet og forståelse og forklart at hun aldri må føle at hun må komme. Anonymkode: 624f5...31b 5
rumpeldunk76 Skrevet 25. november 2021 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2021 Ja, enig der. Er nok bare jeg som overtenker skadelig mye. Er ingen av oss om føler på noe press på å komme, har snakka om det. Skulle gjerne tatt det imot på en korrekt måte, men hater når folk lyver, noe hu vet. Så var vel det at når begge ting kom samtidig så ble jeg litt satt ut 1
intexus40 Skrevet 25. november 2021 #15 Skrevet 25. november 2021 rumpeldunk76 skrev (4 timer siden): Heisann! Vil bare si at jeg føler meg utrolig lite moden når jeg skriver denne tråden og føler egentlig at jeg bare burde glemme hele greiene. Noe som sikkert hadde vært det smarteste… Meg og dama stod i dusjen for ca en uke siden, da kom vi inn på hvordan de første mnd vi hadde sex var. Hvor hun sier «Jeg har aldri faket en orgasme», dette bløffer jeg ganske litt gjennom og sier «er du helt sikker på det?. Hvor hu da svarer «ja, jeg lover.»Men hu virker forsatt usikker, så jeg spør igjen om hun er helt sikker. Da svarer hun at det kun skjedde en gang iløpet av de 2-3 første mnd vi var sammen og at hu lova at det bare hadde skjedd en gang. Men jeg syntes hun forsatt var utrolig usikker og skulle ha alt annet en blikk kontakt. Så jeg spør da igjen om det bare skjedde en gang, for det lukta løgn lang vei. Da kommer det ut til slutt da at hun faket 2-3 ganger, noe som i seg selv ikke er så krise. Siden det var de første mnd vi datet og alt var litt usikkert. vi har ca vært sammen i ett år og aldri tatt henne i lyve før og tror heller ikke hun har gjort det. Egentlig en herlig jente uansett hvordan man ser på hu. Men man blir jo utrolig sikker på personen når de kan lyve om noe så smått? Når de er på byen osv. vi har har ekstremt god tillit til hverandre før det her skjedde. Men merket at dette dro litt på tilliten min. De første dagene gikk jeg egentlig litt små deppa over at hun løy til meg 2 ganger og jeg tok hun på det begge gangene. vi snakket om dette for en uke siden, og jeg har seriøst ikke vært litt kåt engang. noe som er totalt ulikt meg.. klarer ikke engang å få boner.. iløpet av den uka som har gått. Og jeg har bare gravd meg ned i en…. Ja kall det en litt deppa grav hvor sexlysten er totalt borte.. har selvfølgelig snakka om dette sammen og hu frykta at det kom til å skje Så kvinne guiden…. Gjør deres greie og gi meg litt livserfaring i tekstform. Hva kan jeg gjøre får å komme meg «opp på Hesten» igjen og få sexlivet tilbake? Og ikke minst slutte å deppe over at hun løy. Føler meg utrolig dum og umoden som bærer på det forsatt.. Takk❤️ Mann, 23. Hun har garantert like mye usikkerhet i seg rundt det å føle seg bra nok for deg og vil at du skal føle deg som verdens fineste og beste fyr.. Damers anatomi er slik at det ikke alltid går hele veien mtp orgasme og dessverre tyr da noen til å spille med. Det er nok ikke vondt ment, men hun kjenner på redsel for å få deg til å føle deg mindre mann. Husk at når man er nyforelska så vil man at alt skal være rosenrødt hele tiden. Trygge henne heller og si at det går helt fint om hun ikke kommer i mål hver eneste gang. Det eneste som er viktig for deg er at dere snakker om det og at dere nyter nuet uten press på å prestere.. Slik er sex, prøver du mindre nyter man mer og man presterer mer 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #16 Skrevet 25. november 2021 rumpeldunk76 skrev (8 minutter siden): Ja, enig der. Er nok bare jeg som overtenker skadelig mye. Er ingen av oss om føler på noe press på å komme, har snakka om det. Skulle gjerne tatt det imot på en korrekt måte, men hater når folk lyver, noe hu vet. Så var vel det at når begge ting kom samtidig så ble jeg litt satt ut Skjerp deg. Du får ikke til å ha sex, men påstår samtidig at det er løgnen som er problemet? Ser du ikke at nå er det du som lyver? Er jo ikke noe bedre du 😂 Jeg lover deg at hun ikke er den første dama du har hatt sex med som har faket, men hun er kanskje den eneste som er ærlig om det. Anonymkode: fcda1...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjerp deg. Du får ikke til å ha sex, men påstår samtidig at det er løgnen som er problemet? Ser du ikke at nå er det du som lyver? Er jo ikke noe bedre du 😂 Jeg lover deg at hun ikke er den første dama du har hatt sex med som har faket, men hun er kanskje den eneste som er ærlig om det. Anonymkode: fcda1...b5e TS, bare overse dette fra et umodent menneske. ikke du som skal skjerpe deg. Anonymkode: 91e7c...479 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 Du bør google «kvinner faker orgasme». Da ser du hvor vanlig dette er. Anonymkode: e0a02...201 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Skrevet 25. november 2021 Hun prøvde å beskytte deg. Hadde det vært bedre at hun fortalte at hun ikke får orgasme sammen med deg? Ikke spør om ting du ikke egentlig vil ha svaret på. Anonymkode: db1c2...5b3 2
BobbySocks Skrevet 25. november 2021 #20 Skrevet 25. november 2021 Bestem deg, er det løgnen eller fakingen som er problemet? Jeg er litt enig med han over som sier at du ikke er helt årlig du heller når du påstår løgnen var peoblemet når det egentlig er fakingen som går innpå deg. Ikke vær en sånn type som driver med psykisk terror fordi dama var usikker i begynnelsen. Lev i nuet. Tre fakinger gjør ikke noe forhold eller sex dårlig, men hvordan dere NÅ oppfører dere er jo det avgjørende. Om du nå går rett i kjelleren og sutrer er det joda som lager problemet. Let it go. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå