Gå til innhold

Tips angående bryllupskjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer, jeg er ute etter råd og tips.
Min dame skal finne en bryllupskjole og hun vil jo helst ha en som er fin og spesiell, men den skal ikke være så altfor dyr. Si maks 12.000. Får man en fin brudekjole til den prisen og hvor i så fall? Hun vil ikke kjøpe brukt siden hun vil at den skal være hennes.

Anonymkode: 89efa...2fe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle brudesalonger skal ha noe i prisklasser til alle. Si at budsjettet er på 10 000,- så finner de mange kjoler hun kan prøve likevel. Husk at det er viktig å ta høyde for syerske + tilbehør og sko i budsjettet også.

Anonymkode: e8ad9...fd1

• Liker 1
Skrevet

De fleste salonger ha få kjoler fra 12000 og nedover... gjennomsnitt i Oslo området nå ligger på 18-20000 for 4 årstiden hadde de snitt pris på 12 men den har økt veldig

Anonymkode: 156d1...5cd

Skrevet

Får ikke noe fint og nytt for 12.000 nei. Får knapt en vakker brukt kjole for den prisen men man kan være heldig å gjøre kupp på Finn.no! 

Anonymkode: ff7cc...a81

Skrevet
On 11/29/2021 at 10:41 PM, AnonymBruker said:

De fleste salonger ha få kjoler fra 12000 og nedover... gjennomsnitt i Oslo området nå ligger på 18-20000 for 4 årstiden hadde de snitt pris på 12 men den har økt veldig

Hvordan kan man sjekke gjennomsnittsprisen? Kan man sjekke andre steder også? Jeg har ikke noe imot en biltur :)

Skrevet

Bare ring butikkene og spør hva kjolene ligger på i pris, spør hvor mange kjoler de har til under 12 000 og hvordan de ser ut/ om de blir mer som en hvit/ivory selskapskjole.

jo lengre ut på landet jo bedre, kanskje Larvik,Skien,  Hamar, Kristiansand er bedre, er vel en i Grimstad også. Men her er jeg usikker da jeg jobber med dette i Oslo omgeng.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 23.13):

Får ikke noe fint og nytt for 12.000 nei. Får knapt en vakker brukt kjole for den prisen men man kan være heldig å gjøre kupp på Finn.no! 

Anonymkode: ff7cc...a81

Kommer an på hvilken kjole man ser etter. Jeg kjøpte min brudekjole på salg i en brudekjolesalong for 8000,-. Den var helt ny og nedsatt fra 13000,-, 

Tips til TS: De største og mest detaljrike  kjolene får man nok ikke for under 12000, men er lurt å følge brudekjolesalongene på Facebook og Instagram så får man med seg når de har salg på kjoler og tilbehør. Det finnes også noen salonger som har nettbutikker, f.eks. Abelone. Har god erfaring med de. 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 2.30):

Hei damer, jeg er ute etter råd og tips.
Min dame skal finne en bryllupskjole og hun vil jo helst ha en som er fin og spesiell, men den skal ikke være så altfor dyr. Si maks 12.000. Får man en fin brudekjole til den prisen og hvor i så fall? Hun vil ikke kjøpe brukt siden hun vil at den skal være hennes.

Om hun er komfortabel med å handle på nett anbefaler jeg Pion Dress og Olivia Bottega på etsy!

Anonymkode: 3b599...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Det skal absolutt være mulig! Sjekk ut forskjellige brudesalonger på facebook/instagram, de har ofte salg nå etter jul, får ny sesong kommer i butikken :)

Anonymkode: a50f8...897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...