AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Hei noen som har tatt filler i nasolabiale linjer? Ble det pent eller gir det effekt av bredere nese eller "apemunn"? Hvor mange ml tok du? Har noen tatt filler eller botox for sure munnviker? Og botox brynsløft? Hvor god ble effekten? Anonymkode: 39d71...dc3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Lette etter en annen tråd, men ser at du ikke har fått svar. Jeg har tatt siden jeg var 32. Fordi jeg har skikkelig dårlige gener når det gjelder det. Så der fikk jeg stoppet helt dette med linjer ned fra munn. Jeg er 47 år nå. Er noen år siden sist, men har bestilt time. Jeg tok restylane, har veldig god erfaring med det. Det ikke bare filler inn, men det stopper faktisk videre utvikling. I ettertid har jeg tatt dermapen skinbooster restyne, som er ganske så fantastisk. Huden etterpå er veldig bra i mange år. Det stopper rynker og du får en veldig fin hud. Sånn fra innsiden. Det er også restylane i det tror jeg, som de sender dypt ned i huden med en dermapen...massevis av bittesmå nåler som sprøyter inn en bitteliten dose. Jeg er ikke glad i botox. Den forsvinner og det ser stramt ut...nei, liker ikke det. Restylane med måte, tatt en gang hvert 3. år stopper veldig mye. Anonymkode: 20ec3...c0a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå