Gå til innhold

Opphissa på do

Gjest anonym

Kvinner som hører gutter onanere på do  

1 stemme

1. 1. Kvinner som hører gutter onanere på do

• Jeg ville onanere jeg også
      1
    • Jeg ville bli kåt
      2
    • Jeg ville reagere med avsky
      11
    • Jeg ville synes det var spennende
      5

Anbefalte innlegg

Det er de merkeligste ting som kan føre til at man blir kåt. På noen offentlige toaletter er det lytt inn til dametoalettet, og jeg blir kåt av å tenke på at det sitter en kvinne med musa bar like ved siden av meg. Da hender det jeg onanerer, men jeg er en mester i å gjøre det stille så ingen merker det. Hvis du var kvinnen ved siden av og likevel oppdaget det, hvordan ville du reagere? Ville du like det? Reagere med avsky? Bli kåt? Onanere du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk jeg ville ledd å gått!

"blir kåt av at det sitter en kvinne med musa bar...".... Jeg ville nok dessverre syntes du var direkte patetisk! Sorry! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min greie, Lars T.

(Men jeg kom på en filmsnutt med Jim Carrey; i "Me, Myself and Irene":

Jim'ern tar morgentoalettet etter en natt i samme seng som Irene. Og tisser opp etter veggen og taket, før han nesten gjenvinner kontrollen - og dynker hele toalettet istedet.

"Why am I peeing like I've had sex all night?" - hvorpå Irene minner han på at han faktisk hadde det.

Ikke meningen å herpe tråden din, men den minnet meg bare på dette her, altså.

Filmen anbefales forøvrig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvem det hadde vært egentlig.

Hadde kanskje blitt litt rart på et offentlig toalett, men hadde jeg ferska forloveden min....

...............da hadde saken vært en annen, ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, prøver å tenke meg settingen...

Stinkende offentlig toalett med "fuck you", "I was here", "Ring meg for en blowjob" skriblet på veggene, onanerende mann i siderommet som småpeser for å være stille, bare avbrutt av sildring, en og annen prompelyd og litt plasking og sånt...

Nope, kan se for meg situasjoner som er liiitt mer sexy enn dette, du :wink:

Ville sannsynligvis glist litt for meg selv og kommet meg ut til et sted hvor det går an å puste uanstrengt igjen.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle vel egentlig tro at en godt voksen amanuensis som jobber på høgskole hadde andre ting å ta seg til enn å sitte her på KG å lage kinkye tråder, eller?????

Bare en tanke :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en av de som sitter og onanerer på offentlige toaletter... Liker ikke tanken på at den som var der før gjorde det heller (eller han/hun ved siden av).... Æsj, Æsj, Æsj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vakkert Oljefat

Hvilken skrullete dobbelmoral gjeng er dette her egentlig?

Her spør en helt vanlig fyr om ronking på dass of får 'Æsj' 'ukk' og 'patetisk' i retur. Hva er det så er så patetisk med å tenne på kvinnlig audio under masturbasjon?

So what om en sitter på et offentlig dass. Ouch...skittent..wee...

eller om det står "fuck me sideways" på dodøren.

Enkelte kvinner tenner faktisk på sex i skitne omgivelser...

Å ronke på dass er ekkelt men, når fisting med 20 cm lange knyttnever(inklusiv delver av armen) kommer på agendaen er dette helt greit. Sånn hygienemessig kan jeg tenke meg at en hel jævla hånd etter en lang arbeidsdag er en smule mer dirty enn å sitte å wanke off på offentlig toilet...Jeg vet ikke helt om dere der ute har peiling på ronking, men det innebærer iallefall ikke å gnote seg oppover dassvegger og smøre seg inn med ting du finner på dassgulvet.

jeeesssh.

men for all del, det er viktig å finne en grisebukk hvor du enn går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemorsomt innlegg Vakkert Oljefat :ler:

Det finnes noe som heter hygiene, dersom man liker fisting og sånt som du nevner så vasker de sikkert hendene først.

Det er liksom det at en fyr skal tenne på at jeg sitter med rumpa bar på en doskål og tisser som er litt ekkel :wink: Tissing er liksom noe man foretrekker å gjøre uten noen former for sex involvert (om man ikke er "into" wetsex da....) og da blir tanken litt... Tja.. Isj :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakkert Oljefat:

Ja, jeg synes en mann er patetisk dersom han blir kåt bare fordi det sitter ei dame med musa bar i nærheten!!! Jeg mener, går det for det samme hvordan resten av dama er?

Bar mus = full tenning liksom? uten å ha sett eller fått anelse om "resten av vedhenget"?

Jeg hadde aldri i mitt liv klart å tenne på å sitte på do å høre en mann tisse!!! Bare fordi det da var en bar tiss (og når man tisser, så tenker jeg på det som en tiss ja!!) i min nærmeste nærhet!!

For meg blir det patetisk!

Kaster meg heller ikke rundt i vill begeistring om noen kommer med en 20 cm lang, svett hand og lurer på om vedkommende kan stappe den oppi! sånn bare for å ha avfeid den saken også liksom... :ler:

Vedkommende som startet tråden spurte om våre reaksjoner og tanker rundt det å høre en mann runke på ett offentlig toalett! (fordi han ble så kåt av tanken på bare mus i nærheten...)

Det har han fått!

Sorry at så mange av oss ikke tenner på det, om dere kun ønsker svar fra folk som liker det, så må dere neste si fra at det er det dere vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt. Jeg er enig i at det er litt spes å bli kåt på do. Sant å si si blir jeg det ikke ofte. Det skal bl. a. være meget hygenisk høy standard før jeg vil oppholde meg der et minutt eller flere ekstra. Jeg har lenge trodd at det var noe unormalt med meg siden jeg kan reagere positivt på en do, men er den delikat nok, så blir det jo som et baderom, og der er det vist vanlig å bli kåt.

Jeg startet tråden fordi jeg så det var en lærer her på Kvinneguiden som også onanerte på do, og da fikk jeg det for meg at det ikke var så unormalt likevel. Nå har jeg iallfall fått noen reaksjoner. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars, jeg tror ikke det er så unormalt å onanere på do. Jeg gjør det stadig vekk, men det er ikke fordi jeg blir kåt av å være på do, men fordi jeg blir kåt av et eller annet annet og så går på do og onanerer fordi det er det eneste stedet man kan være i fred når man er på jobben.

Er det virkelig det å være på do du blir kåt av? For da er du annerledes enn meg. (Ikke dermed sagt at du er unormal, slapp av. Og du gjør da ikke noen skade ved å sitte der og onanere?)

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise, du har rett. Jeg blir heller ikke kåt av doen. Det er alltid en kombinasjon av mange ting. Hvis det er skjønne kvinner som bygger meg opp erotisk, kan det lille som får meg i gang være at det er kvinner under en meter fra meg når jeg går på en delikat do.

Luksuriøse baderom derimot er opphissende i seg selv dersom det er ugenert og ikke lytt ut til omgivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...