AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Nytt sim kort og tlf, har satt opp det som går an å sette opp. Men det går ikke an å ringe inn, ut eller sende sms, annet en nødmummer. Står at ting er ok angående simkort i innstillingene på tlf. Hva kan være galt her? Anonymkode: 257df...027
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Har du prøvd å restarte telefonen? Anonymkode: a5364...d5b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Er det ikke en spesifikk dato det nye simkortet blir aktivert hvis du har byttet selskap? Anonymkode: a420a...17b 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Har du aktivert det? Anonymkode: 290ce...92d 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Står det kanskje i brevet at du må kontakte operatøren for å aktivere kortet? Anonymkode: a4e51...4cd
stan Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 SIM-kortet er ikke aktivt. Sjekk med operatøren. De kan aktivere det. 2
nordlending Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 (endret) Jeg bytta nettopp simkort (ny operatør), og det må aktiveres på nettsiden til operatøren. Dersom overføringa er satt frem i tid, kan de endre det om du tar kontakt med dem. Endret 24. november 2021 av nordlending 2
kikkana Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke en spesifikk dato det nye simkortet blir aktivert hvis du har byttet selskap? Anonymkode: a420a...17b Vet ikke, men er samme selskap som før. Står ikke noe om det på arket nei. stan skrev (1 time siden): SIM-kortet er ikke aktivt. Sjekk med operatøren. De kan aktivere det. Ja får gjøre det i morgen. Takk.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 kikkana skrev (4 minutter siden): Vet ikke, men er samme selskap som før. Står ikke noe om det på arket nei. Ja får gjøre det i morgen. Takk. Jeg har pleid å få en SMS om når det nye SIM-kortet aktiveres (klokkeslett). Anonymkode: 88e4e...940
kikkana Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har pleid å få en SMS om når det nye SIM-kortet aktiveres (klokkeslett). Anonymkode: 88e4e...940 Hm, det gjorde ikke jeg i dag og har heller aldri hatt dette problemet før. Neei, får vel bare kontakte selskapet i morgen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 tar det ikke 24 timer? Anonymkode: 9afe8...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå