Gå til innhold

psykopat, schizofren eller bare forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en fyr har i over lang tid vist intresse. står på avstad og stirrer på meg, men smiler ikke, sier ikke et ord, prøvd å si "hei" for å sjekke reaksjonen hans men svarer meg ikke, prøvd å smile men smiler ikke tilbake. hva i allverden tror dere er greia? eller kanskje er det ikke meg han ser på i det heletatt.

Anonymkode: 09fa2...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dette med schizofreni eller psykopati å gjøre? Kan vi slutte å diagnostisere all atferd vi stusser på?

• Liker 6
Skrevet

Hvis dette er eneste måten han har vist interesse for deg så er det 100% ikke deg han stirrer på. Han står nok i drømmeland og tenker på noe helt annet også er du bare tilfeldigvis der blikket hans tomt fallet uten at han engang registrerer selv hvor blikket hans hviler. 

Og ærlig talt både schizofreni og psykopati er de best alvorlige sinnslidelsene som finnes og dette har INGENTING med disse diagnosene eller trekkene å gjøre. Slutt å bruk alvorlige betegnelser og diagnoser på folk! 

Anonymkode: e0463...c9c

• Liker 2
Skrevet

Vist interesse ved uttrykksløs stirring? Creepy! 

Anonymkode: a3f08...b6a

• Liker 2
Skrevet

Kan godt hende at han er en grei fyr om du blir kjent med han, men det er jo ikke så lett når han ikke svarer når du hilser.

I og med at du har snakket med han og ikke fått kontakt, så ville jeg latt det ligge. Regner med at han har sosial inkompetanse som ikke er forenlig med kjærlighetsrelasjoner og familieliv. Ser ikke helt for meg han som far der andre unger prøver å spørre han hvor toalettet er i bursdagsselskaper og han bare står og stirrer dumt på dem.

Anonymkode: e630d...4cd

Skrevet

Han er vel bare creepy, må ikke være forelsket eller psykisk syk for å være det. :P 

Skrevet

Ville bare unngått han fullstendig. 

Skrevet

Hvordan er det han har vist interesse forresten? Eller mener du bare fordi han stirrer? Jeg hadde tenkt at enten var det noe rart med meg ettersom han stirret eller at han var creepy. Uansett ville jeg ikke tolket det som interesse. Er dette noen du kjenner?

Skrevet

Om du ikke har vært i et forhold med en schizofren eller psykopat, så tenker jeg at du skal holde kjeft og slutte å slenge ut diagnoser. Det du skriver om, har ingenting med det å gjøre.

Anonymkode: e87e7...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...