Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter utallige krangler endte x og jeg opp i et brudd. Etter siste krangel som endte med at han flyttet ut bestilte jeg 10 pizzaer på døren til han….. plutselig stod han der og måtte betale og spise disse pizzaene. Lo litt for meg selv men tenkte likevel at den hevnen var litt slem. Har dere noen gang gjort en slik hevn? Evt andre? Ps/ jeg er ikke stolt av meg selv😅 

Anonymkode: 51af8...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll. Slikt er ikke lenger mulig å gjøre.

Skaff deg et liv, vil du...?

Anonymkode: ac7a5...075

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Troll. Slikt er ikke lenger mulig å gjøre.

Skaff deg et liv, vil du...?

Anonymkode: ac7a5...075

Det er absolutt mulig jo. Skaff deg et liv selv! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Etter utallige krangler endte x og jeg opp i et brudd. Etter siste krangel som endte med at han flyttet ut bestilte jeg 10 pizzaer på døren til han….. plutselig stod han der og måtte betale og spise disse pizzaene. Lo litt for meg selv men tenkte likevel at den hevnen var litt slem. Har dere noen gang gjort en slik hevn? Evt andre? Ps/ jeg er ikke stolt av meg selv😅 

Jeg har vært borti slemmere ting, men skikkelig barnslig var du!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hvordan han har vært mot deg, men det var dårlig gjort ja. Og veldig unødvendig.

Anonymkode: d61d1...7d4

• Liker 1
Skrevet

Haha neida bare godt deg du! 😂😂😂

Anonymkode: d232b...5a5

Skrevet

Jeg hadde nektet å ta imot pizzaene, og iallfalø ikke betalt. Pizzabudet hadde pent vært nødt til å ta de med tilbake igjen.

Anonymkode: 1c37a...9ec

• Liker 1
Skrevet

Nei alldri gjort slikt hevn, alldri trengt for å si det sånn, du ble enig med å gjøre det slutt, hva er det du hevnet deg for? du sier VI og ikke han gjorde det slutt, hva er greia. så hårsår og ego boost innstilt at det er bare du som må krangle og motparten ikke kan ha noen meninger?

Anonymkode: 3c190...e4e

Skrevet

Vet du at han måtte betale? Eller er det fantasien din? Mer sannsynlig at du bare sørget for at 10 pizzaer måtte kastes.  Håper du bestilte fra en stor kjede som har råd til slikt tap.

Anonymkode: d1275...795

• Liker 7
Skrevet
3 hours ago, Teatrica said:

Jeg har vært borti slemmere ting, men skikkelig barnslig var du!

Mer idiotslig enn barnslig.

Anonymkode: 26741...f33

• Liker 2
Skrevet

Hææ? Du virker ganske ung, håper ikke exen din er student, slike hevner kan fort bli ganske så dyre. For ikke å nevne matsvinn..🙎‍♀️

Anonymkode: f1cca...607

Skrevet

Skjønner godt at han flyttet fra deg.

Anonymkode: cfa71...e6a

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på hva som var på pizzaen. Jeg hadde uansett ikke tatt i mot. Sagt fra at det sikkert var en prank.

Anonymkode: b29a9...2f8

Skrevet

Fortsettelse

Regner med at de kan politianmelde og spore nr om de vil ha pengene sine i såfall

Anonymkode: b29a9...2f8

• Liker 2
Skrevet

Flott da ts, ikke bare er det et enormt matsvinn og masse kjøtt som bare går i søpla, i tillegg kastet du bort tiden til en sikkert allerede underbetalt og stresset sjåfør, og kanskje, for å sette prikken over i-en, så sørget du for at et selskap gikk i tap over en fullstendig barnslig ting. 

Bra jobba! 

Neste gang du evt skal ta hevn, så prøv å ta ut hevnen på den det gjelder da, ikke en haug av uskyldige mennesker og dyr. 

Anonymkode: 1bc79...bca

• Liker 4
Skrevet

Tja, han kan jo bare legge de i frysen så jeg ser ikke helt hvor problemet ligger hvis denne historien var sann egentlig annet enn at det nok er det dårligste eksemplet jeg har hørt om for "hevn"? Og ja, hevn er alltid slemt.. Noen ganger forsståelig, men stort sett bare teit.. 

Skrevet

Da får man håpe at pizzakjeden sender inn en politi anmeldelse, hvor de sporer enten ditt tlf nr eller ip adresse.

For en idiotisk "hevn".

Skrevet

Idiotisk, og det går utover pizza-stedet, som har brukt ressurser og ingredienser på å lage 10 pizzaer og fått dem levert til en som ikke har bestilt dem. Klart han nekter å betale for de pizzaene, det sier jo seg selv. Om dette nettopp er utført av deg, ville jeg vært bekymret for en eventuell anmeldese. Vil jo kunne være relativt enkelt å finne ut av hvem som ringte… 

Anonymkode: 971bf...af5

Skrevet

Dette var temmelig idiotisk gjort av deg, for ikke å si barnslig. Det er bare en masse mat som må gå i søpla. Tviler sterkt på at eksen din tok i mot dem og betalte for dem. Han ga bare pizzabudet beskjed om at dette har ikke han bestilt!

Og med mindre han er helt tett i skallen, så skjønte han nok umiddelbart at dette var ditt verk, en hevnlysten eks.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...