Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble forlatt under graviditeten av det jeg trodde var en mann jeg skulle dele livet med. Han hadde funnet seg en ny (klassiker) og flytta ut samme kveld han fortalte det. Det gikk en faen i meg og i stedetfor å legge meg ned, ble jeg en handlingens kvinne og kjøpte meg hus, bil, tok ut seperasjon og ordna alt med familievernkontoret og alt sånt. Sa han kunne komme å hente de andre barna annenhver helg (ingen protest fra hans side) , reiste på ferie hele sommeren og passa på å legge ut alle sommerminner på Instagram. Sørga for å være blid og hyggelig når eksen kom å henta kids, og gjorde aldri inntrykk for at jeg ønska den utro grisen tilbake. HVORFOR er ikke han hyggelig tilbake? Hvorfor oppfører han seg som om det var JEG som var utro og flytta ut? HVORFOR går han i terapi? Han sier han er usikker på om den nye dama er fremtiden hans, men kanskje … 

SlIter med å holde maska , har så lyst å gi tilbake med samme mynt.. svare frekt tilbake osv… prøver å holde maska men det er ikke lett. Noen som har noen tanker  rundt dette ?

Anonymkode: afcf9...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først: fy faen, føler med deg.

Ikke fall ned til hans nivå. Få ut aggresjon på andre måter: boksesekk, trening osv. 

Å ta hevn eller være smålig løser ingenting. Sikkert grusomt når det skjedde, men tror du tjene på det på sikt. Ingen vil leve med en slik mann. 

Anonymkode: 18152...252

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ble forlatt under graviditeten av det jeg trodde var en mann jeg skulle dele livet med. Han hadde funnet seg en ny (klassiker) og flytta ut samme kveld han fortalte det. Det gikk en faen i meg og i stedetfor å legge meg ned, ble jeg en handlingens kvinne og kjøpte meg hus, bil, tok ut seperasjon og ordna alt med familievernkontoret og alt sånt. Sa han kunne komme å hente de andre barna annenhver helg (ingen protest fra hans side) , reiste på ferie hele sommeren og passa på å legge ut alle sommerminner på Instagram. Sørga for å være blid og hyggelig når eksen kom å henta kids, og gjorde aldri inntrykk for at jeg ønska den utro grisen tilbake. HVORFOR er ikke han hyggelig tilbake? Hvorfor oppfører han seg som om det var JEG som var utro og flytta ut? HVORFOR går han i terapi? Han sier han er usikker på om den nye dama er fremtiden hans, men kanskje … 

SlIter med å holde maska , har så lyst å gi tilbake med samme mynt.. svare frekt tilbake osv… prøver å holde maska men det er ikke lett. Noen som har noen tanker  rundt dette ?

Hvorfor ? Fordi du klarer deg så Bra !!❤️ Å han angrer på valget sitt . Ikke engang tenk tanken på å gi han sympati eller ta han tilbake . Du er en sterk kvinne mange har mye å lære av💪💪❤️

• Liker 17
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ? Fordi du klarer deg så Bra !!❤️ Å han angrer på valget sitt . Ikke engang tenk tanken på å gi han sympati eller ta han tilbake . Du er en sterk kvinne mange har mye å lære av💪💪❤️

Tenker det samme! Alt ble vel ikke gull og grønne skoger med hun nye slik som han hadde tenkt, så da er han sur for at Ts ikke sørger over han. 

Stå på du! :) Synd at han viste seg å være en annen enn du trodde.

Anonymkode: 4cac0...0cd

• Liker 7
Skrevet

Nei fortsett i samme stil som nå! Det er du tjent med, og dessuten irriterer han seg garantert over at du ikke «sørger» mer 😊

Anonymkode: 343d4...da9

• Liker 12
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Takk!!! Kommer aldri til å ta han tilbake. Mye , eller mest pga alt han har sagt og gjort i ettertid. 
Åååå han gjør seg til offer hele tiden ! Har veldig lyst å være smålig , spesielt siden dama hans IKKE er spesielt grei heller 🙈🙈 

• Liker 4
Skrevet

Du er beviset på at det å heve seg over det og gå videre er den perfekte hevn. Se hvor mye det plager han, han setter spørsmålstegn ved alt og kjenner nok sterkt på følelsen av å angre. 👌

Anonymkode: d6bdd...78f

• Liker 15
Skrevet

Du er en QUEEN! Dypt imponert! 

• Liker 11
Skrevet

Det plager vettet av han at du ikke la deg ned og sørget over han. Og nå tviler han på valgene sine, og det at du har kjørt på og klart deg så bra, viser ganske tydelig at du ikke trenger han og heller ikke har plass til han i livet ditt lenger. Derfor oppfører han seg fortsatt som en dust mot deg.

Du har håndtert dette så jævlig bra, er skikkelig imponert. Håper jeg aldri trenger å oppleve noe lignende, han har jo vært en skikkelig drittsekk. Men hvis jeg noen gang blir dumpa på en lignende måte, skal jeg huske på deg. Da er du forbildet mitt! 👏👏👏

• Liker 9
Skrevet

Fordi han er et mye mer udugelig menneske enn deg! Fuck han!!! 

Anonymkode: 3de34...8d6

• Liker 3
Skrevet

Trådstarter her ! ✌🏼

Hurra for gode tilbakemeldinger og et skikkelig DYTT videre på min vei ! Dette var det jeg trengte . ❤️Noen ganger hjelper det å skrive på kg, selv om man har mange gode folk rundt seg. Er vell noe med at man vet de støtter uansett , men man får mer nyansert tilbakemelding fra fremmede? Tror det … 

• Liker 5
Skrevet

Stå på. Jeg har opplevd det samme men jeg gikk i kjelleren. Han tok aldri ansvar for barnet, løy til alle om at jeg nektet han. Barnet er voksent nå og har klart seg bra med utdannelse og god jobb men strever med at h*n ikke har betydd noe for sin far.

Anonymkode: 5c875...ba7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stå på. Jeg har opplevd det samme men jeg gikk i kjelleren. Han tok aldri ansvar for barnet, løy til alle om at jeg nektet han. Barnet er voksent nå og har klart seg bra med utdannelse og god jobb men strever med at h*n ikke har betydd noe for sin far.

Menn kan være ASSHOLES. Håper dere begge finner det dere fortjener, sterke damer begge to

• Liker 2
Skrevet

Jeg er innom kjelleren ganske ofte jeg også , selv om jeg ikke viser det til han. ❤️ Jeg er også redd for at barna mine skal oppdage at de ikke er så veldig av betydning. Han stusser ikke over at han har de så lite, og babyen har han avskrevet seg 😣 så leit at barnet ditt strever fremdeles 😢

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Takk!!! Kommer aldri til å ta han tilbake. Mye , eller mest pga alt han har sagt og gjort i ettertid. 
Åååå han gjør seg til offer hele tiden ! Har veldig lyst å være smålig , spesielt siden dama hans IKKE er spesielt grei heller 🙈🙈 

Han gjorde deg en «tjeneste « ved å avsløre sitt sanne jeg så tidlig . Du har taklet hans dumhet på en eksepsjonell måte 💪💪 Du kan Google projeksjon . Det er måten han oppfører seg på. Som om det er DIN feil at han har det kjipt nå. D er noe som heter : never argue with an idiot , he will only bring You down to his level . Så du vinner mest på å holde hodet ditt høyt , vær stolt , glad og lykkelig . Det er den beste «hevnen «😂❤️Å ikke la han bruke deg som «klagemur « heller . Ikke la han spise av din positive energi ☺️

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er innom kjelleren ganske ofte jeg også , selv om jeg ikke viser det til han. ❤️ Jeg er også redd for at barna mine skal oppdage at de ikke er så veldig av betydning. Han stusser ikke over at han har de så lite, og babyen har han avskrevet seg 😣 så leit at barnet ditt strever fremdeles 😢

Jeg blir helt sjokkert over hva mennesker kan få seg til å gjøre. Man går og bærer på et felles barn, føder det og er så vannvittig sårbar... Og så gjør de noe sånt. Det er helt sykt. 

Synes dere er sterke, imponert over at man ikke tuller seg inn i offerrollen også ❤️

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir helt sjokkert over hva mennesker kan få seg til å gjøre. Man går og bærer på et felles barn, føder det og er så vannvittig sårbar... Og så gjør de noe sånt. Det er helt sykt. 

Synes dere er sterke, imponert over at man ikke tuller seg inn i offerrollen også ❤️

Dette 👆👆mener TS burde vært kronet for sin reaksjon på dette sviket . Beundringsverdig 💪❤️

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du har løst dette helt perfekt :) Forsett med det gode arbeidet! Ikke senk deg ned på hans nivå. Forstår at det frister, men da bare "forer" du han med energi. Du skal bare kommunisere med han angående det som gjelder barnet. Alt utenom dette bare ignorere det. Som en sa all irritasjon og sinne ta det ut når du trener eller lufter sinnet på en fabelaktig god tur ute i den frie naturen. Det er mental medisin som fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...