Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skriver her i frustrasjon, da jeg har opplevd min 8 spontanabort igår, men den var utrolig rar. Jeg var i uke 6+2 og når jeg reiste meg opp begynte det plutselig å blø(føltes ut som jeg tisset på meg) jeg lurer på om noen har opplevd lignende? Alle mine spontaabort har startet med smerter, og en mindre blødning. Slik at jeg har vært litt mer "forberedet". Ooog, er det noen som kan gi meg håp... noen som har blitt gravide etter utallige spontanaborter? 

Jeg har forresten blitt utredet for dette, uten at de har funnet ut noe galt..

Anonymkode: 3030e...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det høres ut som en trist situasjon. Jeg har vært gjennom en MA og tre SA etter hverandre (uke 5-8), alle tre var ulike og ingen begynte på den måten du beskriver. Men jeg har hørt/lest om flere som har hatt lignende SAer som deg, så det er nok ikke uvanlig, bare veldig kjedelig og trist.

Jeg fikk oppfølging av gynekolog etter siste SA, men hn fant ingenting på blodprøvene eller UL, så vi bestemte at jeg skulle prøve en gang til før eventuell videre utredning, og jeg er nå gravid i uke 12. Fikk Albyl-E og Crinone (progesteron) denne gangen, men det er jo ikke sikkert at det var det som gjorde at spiren satt. Eller, det er jo fortsatt masse som kan skje, så jeg prøver å ikke glede meg eller senke skuldrene ennå, selvom det er vanskelig å ikke planlegge eller drømme om framtiden når man ligger i grålysningen og ikke får sove...

Ønsker deg masse lykke til! Håper det går veien snart

Anonymkode: 7d927...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...