Gå til innhold

Avslutte et fwb-forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en mann i ca 1 år. 

Han har vært litt vinglete om han vil være i et forhold med meg eller ikke.

Han har tidligere sagt at jeg har alt det han ser etter i et forhold, og at han har gode følelser for meg. 

Men nå vil han ikke binde seg  fordi han er redd det ikke vil fungere mellom oss. 

Jeg prøvde å avslutte og sa at jeg ikke ville ha kontakt med han mer, begrunnet det med at jeg hadde sterke følelser for han.

Han ble lei seg og frustrert. Sa han var glad i meg og ville ha meg i livet sitt.

Mine følelser for han blir bare sterkere og sterkere, dette preger min hverdag så mye nå, tenker på han hele tiden. Er lei meg, og tenker på at han en dag skifter meg ut med en annen kvinne som han blir forelsket i.

Jeg får nå høre fra mange at jeg er en attraktiv kvinne og ikke vil ha problemer med å finne meg en ny, men dette er mannen jeg vil ha.

Skal jeg fortsette dette fbw- forholdet, eller fortsette i tillfelle han skifter mening?

Hvis jeg vil avslutte det, hvordan skal jeg legge det fram for han?  

Anonymkode: e2302...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha i pose og sekk og kommer ikke til å skifte mening. Han vil bare ha deg på gress. Avslutt det 

Anonymkode: 6cab4...6b0

• Liker 4
Skrevet

Ville avsluttet. Jeg gjorde det med en jeg likte og han ville ikke være i forhold. Savner han fortsatt, men gjorde det rette for det. 

Anonymkode: fdf2d...5df

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...