Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett "Piano, Piano" to ganger på TV2 og vil gjerne gi mitt skryt til Ingrid Bjørnov (og kanalen) for konseptet og gjestene. :)

Det jeg synes er så bra er at stilen er såpass unorsk og noe kontinental. Gjestene har tydeligivs fått beskjed og instruks i hvordan det skal være hos Ingrid og Ingrid har tenkt grundig gjennom tingene.

Det eneste jeg ikke liker er hennes læreraktige stil med oppdrager-funksjon når hun synger/blander seg inn i versene der gjesten synger. F.eks. i kveld sang Julian Berntsen en nydelig versjon av en Beach Boys-sang, så blander Ingrid seg inn med "Karisu/Baktus"-elementer for å liksom vise at "se her, sangene likner hverandre", i verste lærer-stil :roll: Jeg som er musikalsk synes slikt er innlysende, men det er godt mulig at det finnes mange musikalske analfabeter der ute som må ha det inn med teskjeer.

Bortsett fra det synes jeg det er skikkelig kult konsept med bra utvalg av intelligente gjester som er innom i akkurat passe tid. Bra lagt opp må jeg si :ler::)

So, what do you others think?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Dessverre uenig. Men jeg må heie litt på Ingrid fordi hun er jente.

Skrevet
Det eneste jeg ikke liker er hennes læreraktige stil med oppdrager-funksjon når hun synger/blander seg inn i versene der gjesten synger. F.eks. i kveld sang Julian Berntsen en nydelig versjon av en Beach Boys-sang, så blander Ingrid seg inn med "Karius/Baktus"-elementer for å liksom vise at "se her, sangene likner hverandre", i verste lærer-stil  :roll: 

Hun kunne godt lære seg å holde kjeft når andre synger ja, hun må da vel ikke være the center of attension hele tiden? oj, så morsomt liksom at hun kunne en sang som liknet :roll:

Men likevel, et bra program.

Skrevet

Jeg syntes det konseptet hennes med å blande melodier som ligner var morsomt først, men det er en grense for hvor lenge det er morsomt, selv om hun blander forskjellige melodier hver gang. Jeg synes hun var kjedelig lenge før hun fikk eget program.

Skrevet

Selv om hun så veldig kjedelig ut før, har hun skjerpet seg veldig nå da...høye heler, stram kropp, utringnign, stram kjole og kontaktlinser/sminke + et smil: klart det hjelper! Hvis vi ikke hadde "fortiden" på henne, men bare så henne slik hun er nå, tror jeg mange ville ha hatt en annen oppfatning av henne.

Jeg synes hun fortjener en applaus slik hun fremstår i dag hvertfall :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...