Bonusmammaen Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Uansett hva barnet ditt lager.. henger du det opp i stua, kjøkkenet eller gangen? Jeg synes jeg har vært grei. Det er 4 malerier i stua fra barnet. Mannen er veldig fornærmet og sur fordi jeg ikke vil ha dorull nisser, noe papp med hull jeg ikke aner hva er og mye annet som dekor i oppholdsrom. Hva har dere hjemme? Må minne om at barnet her er 10 og ikke 4.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Kan ikke barnet ha det på soverommet sitt som pynt? Anonymkode: 4fb0d...27b 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Har minimalt hengende fremme synlig, men en del er gjemt bort nede i kjellerstua. Dorullnisser vil aldri komme opp til pynt. Har en egen boks hvor ræl de lager på skolen blir lagret. Anonymkode: 2f983...fb5 3
Doktor Dyregod Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Har alt som har kommet som gave. Ikke det som kommer til hverdags. Det er ikke så nøye om det er så fint, det er meningen bak som er viktig 9
Bonusmammaen Skrevet 24. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke barnet ha det på soverommet sitt som pynt? Anonymkode: 4fb0d...27b Hun kommer med det som den største selvfølge i verden ar det skal være i oppholdsrom innrammet og far jatter med og synes all hjemmelaget pynt er nydelig 😕
Bonusmammaen Skrevet 24. november 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan ikke barnet ha det på soverommet sitt som pynt? Anonymkode: 4fb0d...27b Jeg har sagt det men da blir hun fornærmet.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 Gi det et år så tar hun det ned selv. Anonymkode: 7f151...edf 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 Bonusmammaen skrev (Akkurat nå): Jeg har sagt det men da blir hun fornærmet. Da lar du henne bli fornærmet. en periode hadde vi en hylle i et vitrineskap hvor barna kunne «pynte» med ting, men ble så mye stygt. Min nå 12-åring lagde mye rart av det som kalles søppel av oss som hun ville ha der. Derfor nå i kjellerstua (eller boks) Anonymkode: 2f983...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 Absolutt alt av julepynt er fremme. Jeg elsker dorullnisser og wattnisser osv. Og det er så kort tid de er fremme. 3-5 uker i året liksom. Og så er det minner fra de var små, og man ser utvikling fra år til år. Malerier er verre. De ville jeg nok hengt i gangen eller trappa el. Helst ikke i stua, med mindre de passet litt inn, eller var noenlunde små. Men hvis det er ting de virkelig har jobbet med, og som betyr mye for dem, så får de jo en "bedre plass i huset", enn hverdagstegninger. Anonymkode: 0a10d...c30 12
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 Stakkars☹️ Selvfølgelig har man fremme julepynt barna har laget, spesielt når de ønsker det selv! Hun har ikke sluttet å være er barn selv om hun er 10.. Anonymkode: bc61a...452 20
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 Hadde nok bare satt det framme i en gang eller noe. Og det er jo egentlig ganske koselig med sånt i gangen, rundt juletider☺️🎅🏼 Anonymkode: 44cff...472 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #12 Skrevet 24. november 2021 Her synes ungene det er gøy å ha tingene de har laget som pynt, omtrent alt av julepynt kommer frem hvert år. Tegninger og bilder tas ned etterhvert. Anonymkode: 81540...17b 3
Bonusmammaen Skrevet 24. november 2021 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Absolutt alt av julepynt er fremme. Jeg elsker dorullnisser og wattnisser osv. Og det er så kort tid de er fremme. 3-5 uker i året liksom. Og så er det minner fra de var små, og man ser utvikling fra år til år. Malerier er verre. De ville jeg nok hengt i gangen eller trappa el. Helst ikke i stua, med mindre de passet litt inn, eller var noenlunde små. Men hvis det er ting de virkelig har jobbet med, og som betyr mye for dem, så får de jo en "bedre plass i huset", enn hverdagstegninger. Anonymkode: 0a10d...c30 Her går det mest i tegninger og malerier og det kan være perioder der det kommer 4 på en uke. Kreative evner og flott er det, men jeg blir sliten av for mye rot på vegger og ting overalt. Det er ikke så enkelt når det fornærmer både pappaen og datteren.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #14 Skrevet 24. november 2021 Vi har pynt barnet har laget framme, men jeg synes egentlig han har laget mye som er fint. Malerier henger på kjøkkenet. Noen ting har han også på rommet sitt, han synes det er veldig stas. Anonymkode: 816c3...47e 1
Fjaselina Skrevet 24. november 2021 #15 Skrevet 24. november 2021 Eg har laga ei samleutstilling, eit stort brett der alle rare og pussige julepynt-dingsar får stå. Det som ikkje får plass der, må bu i kassa si... Det blir liksom litt stilig slik. 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #16 Skrevet 24. november 2021 Barna får pynte opp sitt eget rom. Det er en regel i huset her. Hadde mannen min hvert uenig ville vi funnet ut av det. Hender at en pynteting de har lagd på skolen settes i gangen i noen uker og så pakkes bort. Her burde dere vel møtes på midten med å ha en dorullnisse. Den skal stå i en måned. Velg dine kamper. Anonymkode: b2779...bdb 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #17 Skrevet 24. november 2021 Ja! Men ikke så mye hjemme hos oss (vi har rett og slett mindre plass), men begge bestemødre elsker og bruker både hjemmelaget julepynt og påskepynt fra barna. ❤️ Barna er 4 og 7, så kvalitetsprodukter er det ikke. 🙈😅 Anonymkode: 45754...886 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #18 Skrevet 24. november 2021 Datteren vår på 4 malte noen krusseduller på to lerret. Det faktum at hun brukte flere dager på det ene maleriet, gjorde at vi bare måtte henge dem opp. De er egentlig veldig fine også😊 Men ting hun lager i barnehagen er ikke alltid vi har fremme. Vi tar vare på veldig mye, men vi kan ikke ha alt fremme. Anonymkode: c1004...491 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #19 Skrevet 24. november 2021 Du framstår mer umoden enn en 10 åring. Kan du ikke ta en weekend nå og da på hotell om upersonlig er det du liker? De andre vil vel kanskje mer ha et hjem framfor hotellrom. Og nei, du blir ikke sliten av det. Du velger å bli sliten av det. Anonymkode: 3532e...1c1 10
Bonusmammaen Skrevet 24. november 2021 Forfatter #20 Skrevet 24. november 2021 Jeg ser at det jeg skrev ble litt misvisende med dorullrpynt til jul. Det plager meg ikke. Det tas jo lett bort når sesong er borte men det er denne selvfølgeligheten over at jenta skal få bestemme hvor og hva vi skal ha på veggene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå