AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Hvilke ting med en date er totalt «no go» for deg? Og hvilke ting er et absolutt krav? Anonymkode: 61676...b87
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Mener du ting å gjøre på en date som er nogo og yes eller ting ved en person som er nogo og yes? Anonymkode: d4323...d28
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Overvektig fyr er no go. Anonymkode: b2888...49a 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Krav: norsk som morsmål, ikke-røyker, ikke veldig stor aldersforskjell, forsørger seg selv. Har ikke «livets harde skole» under utdannelse. Kan skrive noenlunde korrekt norsk. no-go: «eksene mine er gale». Anonymkode: 9dc23...3fc 8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mener du ting å gjøre på en date som er nogo og yes eller ting ved en person som er nogo og yes? Anonymkode: d4323...d28 Ting ved personen tenker jeg på Anonymkode: 61676...b87
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ting ved personen tenker jeg på Anonymkode: 61676...b87 Ok No-go for meg er: Mye skjegg, fester mye, stemmer høyre eller Frp eller annet på høyresiden. Bortsett fra det er jeg veldig åpen til å gå på date med noen, men etterhvert som vi blir kjent og jeg f eks merker han har dårlig hygiene, dårlig klesstil og ikke villig til å endre den, er kverulerende, aggressiv, kjedelig, dårlige holdninger osv så er det også dealbreakere. Det inkluderer også en som bare snakker dritt om eksene sine som den over meg skriver, eller en som har for god kontakt med eksene sine. En som bare peser for å få rask sex er også dealbreaker. Absolutte krav: at han er snill, romantisk, respekterer meg, har nogenlunde samme fremtidsvisjoner som meg, at han tar vare på seg selv og utseende og ikke er en slask, at han ikke drikker alkohol hver helg, at han er moden og i kontakt med følelsene sine og ute etter noe seriøst. God i senga er også et absolutt krav men det er noe man finner ut først etter en stund med dating Anonymkode: d4323...d28 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 Når de begynner å sex-prate før vi en gang har rukket å treffe hverandre, så kjølner jeg noen hakk. De må da ihvertfall orke å løfte baken ut av sofaen før vi går dit... En annen jeg var borti kom med noen tynne unnskyldninger for å ringe fra kryptert messenger-chat. Nope, orker ikke. Anonymkode: 09eee...e77 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 -økonomisk ustabil, må ha orden i økonomien. Og i min alder (slutten av 30 åra) forventer jeg at han eier. -psykisk sykdom, da alvorlige diagnoser. -Ikke bo hjemme hos foreldre. -Gjerne ha barn fra før da jeg har det. -Ikke gamer. ( eksmannen var det, og det var forferdelig å være sammen med) -Rusavhengig. -Må ha et normalt forhold til alkohol -Ferdig med å feste, no go å dra på byen hver helg eller drikke. - No go å være med en som ikke jobber. ( ting kan skje altså, men ville ikke gått inn i et forhold med en syk mann, eller ufør mann igjen.) Man blir ofte urutinert ved å ikke ha noe å ta seg til. men best av alt, det er ikke aktuelt, for jeg har møtt drømmemannen:) Anonymkode: efd7c...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 Krav: Må være snill, ærlig, morsom og trofast. Helst like å lese, spille (for jeg gamer :P) lyse øyne. No go: At han bruker narkotika, er fan av tilfeldig sex og andre holdninger og verdier som ikke er forenelige med mine. Anonymkode: 335a3...947 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #10 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Overvektig fyr er no go. Anonymkode: b2888...49a Klassisk overfladisk norsk dame... Anonymkode: d4757...a4f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 Jeg hadde en lang liste over røde flagg, og lav terskel for å dumpe. I tillegg til det opplagte som flere har nevnt dumpet jeg raskt om han var dårlig til å lytte, om han ikke var høflig mot kelnere og taxisjåfører, om han ikke plukket med egen kopp til kjøkkenet (generelt ikke ryddet opp etter seg), om han viste det minste tegn til å være hissig, høy på seg selv, eller arrogant, med mer. Anonymkode: 8331a...ca6 4
MacadamiaNut Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 No go når jeg ser etter forholdsmateriale..; Menn som: - er tydelig overvektig - har masse forskjellige chatteapper - tekster med ekser og tidligere knull. Klarer han ikke å legge dette fra seg når han innser han vil ha et forhold, så stikker jeg. Dessverre oppdager mange dette litt for sent. - nekter å jobbe, og sover til langt på dag - vil ha for mye alenetid - Har venninner - ikke har kompiser - har dårlig forhold til moren/søstera si - har dårlig økonomisk sans - snakker stygt om andre uten grunn - som bruker dop, kjøper sex eller gambler - liker teens - som snakker stygt om jevnaldrende damer (om de er litt eldre da) - som snakker stygt om absolutt alle eksene sine. Tviler på noen av dem har et godt ord å si om han og det er et dårlig tegn. - som drikker for mye og ofte - som er avhengig av å gå på pub hver helg - har hatt en fraværende far - ikkje bra, selv om det ikke er hans skyld - aldri sier unnskyld eller innrømmer feil på eget insj. Kunne skrevet myyye mer.. men alt dette er store, røde, hylende alarmklokker! = LØP Han MÅ derimot være - godhjertet, ærlig, åpen, morsom, høflig og raus. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 1 hour ago, MacadamiaNut said: No go når jeg ser etter forholdsmateriale..; Menn som: - er tydelig overvektig - har masse forskjellige chatteapper - tekster med ekser og tidligere knull. Klarer han ikke å legge dette fra seg når han innser han vil ha et forhold, så stikker jeg. Dessverre oppdager mange dette litt for sent. - nekter å jobbe, og sover til langt på dag - vil ha for mye alenetid - Har venninner - ikke har kompiser - har dårlig forhold til moren/søstera si - har dårlig økonomisk sans - snakker stygt om andre uten grunn - som bruker dop, kjøper sex eller gambler - liker teens - som snakker stygt om jevnaldrende damer (om de er litt eldre da) - som snakker stygt om absolutt alle eksene sine. Tviler på noen av dem har et godt ord å si om han og det er et dårlig tegn. - som drikker for mye og ofte - som er avhengig av å gå på pub hver helg - har hatt en fraværende far - ikkje bra, selv om det ikke er hans skyld - aldri sier unnskyld eller innrømmer feil på eget insj. Kunne skrevet myyye mer.. men alt dette er store, røde, hylende alarmklokker! = LØP Han MÅ derimot være - godhjertet, ærlig, åpen, morsom, høflig og raus. Var ikke måte på hvor kravstor du var. Du må trives som singel for du virker som en dame som aldri blir fornøyd. Lukter Old Cat Lady lang vei for seder i fremtiden. Anonymkode: 07591...8a1 3
Gjest Adobyen Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 (endret) 👍snill og god, samfunnsorientert, ansvarsfull, lun humor 👎kritiserende, kverulerende, gjerrig, selvgod, fordømmende gjelder begge kjønn. Jeg vurderer alltid fra innerst til ytterst, og det er sjelden jeg kommer så langt før jeg vraker. Endret 26. november 2021 av Adobyen
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #15 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Var ikke måte på hvor kravstor du var. Du må trives som singel for du virker som en dame som aldri blir fornøyd. Lukter Old Cat Lady lang vei for seder i fremtiden. Anonymkode: 07591...8a1 Mannen møter alle disse "kravene". Med unntak av at han har både venner og venninner, det ser jeg ikke problemet med. Anonymkode: 8331a...ca6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #16 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var ikke måte på hvor kravstor du var. Du må trives som singel for du virker som en dame som aldri blir fornøyd. Lukter Old Cat Lady lang vei for seder i fremtiden. Anonymkode: 07591...8a1 Wow. Sier litt om nivået på deg selv (lavt) hvis du syns det der er kravstort lol Anonymkode: d4323...d28 2
MacadamiaNut Skrevet 26. november 2021 #17 Skrevet 26. november 2021 (endret) . Endret 5. oktober 2022 av MacadamiaNut
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #18 Skrevet 26. november 2021 MacadamiaNut skrev (11 minutter siden): Takk for omtanken, men jeg har dessverre vært i forhold mesteparten av livet mitt 😉 En dame får nok tilslutt😅 Og ja, jeg ELSKER katter 🥰 Skjønner ikke helt hva som var så ekstremt med den listen, men det er en annen sak! Jeg oppfyller punktene på listen din, og det er kanskje noe av grunnen til at jeg er gift? Anonymkode: f7777...de3 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #19 Skrevet 26. november 2021 No go: Jenter som er «treningsnarkomane», jenter som hele tiden prater om kropp, kalorier, slanking og hva de ikke kan spise. Tobakkshatere. Jenter med kort hår. Jenter som går i store, formløse klær. Dårlig selvtillit er heller ikke noe pluss. Yes: Lang hår, gjerne lyst. Solbrun året rundt. Sminke og fyldige lepper. Sprudlende og glad. Livsnyter og glad i å kose seg. Gjerne noen kilo ekstra, og en ungdommelig klesstil som viser kropp. Gjerne merkeklær og accessories! Røyker og/eller snuser. Anonymkode: 61676...b87 2
ClausSaus Skrevet 26. november 2021 #20 Skrevet 26. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 21.00): Hvilke ting med en date er totalt «no go» for deg? Og hvilke ting er et absolutt krav? Anonymkode: 61676...b87 Krav: At jeg liker utseendet hennes (trenger ikke være super-pen), samt at hun er åpen, ærlig, lojal og hyggelig. Ut over dette… overrask meg! 🙂 No go: Feminist – men det sier seg jo selv. På den annen side, da stryker hun i praksis på ærlighet, hyggelig og sannsynligvis også utseende allerede i utgangspunktet. Endret 26. november 2021 av ClausSaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå