Gå til innhold

Hva er hipt og kult blant unge mennesker(15-25) i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten musikk, film, TV-serier, klær, hårfrisyrer. Osv

Jeg er i 30-årene og registrer at mange unge gutter ser ut som boybandgutter fra 90-tallet. Og jentene ser også lganske 90-talls ut. 

Men hva gjør disse menneskene på fritiden? 

Jeg har ikke peiling.🤣

Noen unge folk her som vet?

Anonymkode: 0b119...976

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest tarantulla
Skrevet

Hvorfor trenger du å vite det? Aksepter at du er på vei inn i "back in my day"-alderen.

At 90-talls- og Y2K-mote er vanlig nå er kjempegøy for gen-X´ere som meg. Bare det å observere ungdommene på gaten i eksakt samme outfit som jeg hadde selv er koselige flashbacks. Takk til alle zoomers som løfter humøret til en middelaldrende dame med midtskill, pasteller, baggy bukser, platåsko og sykkelshorts (!!). (Håper dere hopper over Miss Sixty-buksene...)

Skrevet
tarantulla skrev (11 timer siden):

Hvorfor trenger du å vite det? Aksepter at du er på vei inn i "back in my day"-alderen.

At 90-talls- og Y2K-mote er vanlig nå er kjempegøy for gen-X´ere som meg. Bare det å observere ungdommene på gaten i eksakt samme outfit som jeg hadde selv er koselige flashbacks. Takk til alle zoomers som løfter humøret til en middelaldrende dame med midtskill, pasteller, baggy bukser, platåsko og sykkelshorts (!!). (Håper dere hopper over Miss Sixty-buksene...)

Jeg trenger ikke å vite det😂

Men hvorfor ikke?

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg trenger ikke å vite det😂

Men hvorfor ikke?

Må ikke spørre meg i alle fall, jeg er eldre enn deg og mos def i "gammel gubbe"-sjangeren. 😄 

Men enig med Tarantulla at det er gøy å se ting fra ungdommen komme tilbake her og der 😄 

(Men syntes det var enda gøyere for 10-15 år siden når alle jentene hadde digert 80-talls-aktig hår 😄)

Endret av Entern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...