Gå til innhold

Hvordan ikke fokusere på han!? Ææææh!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, starten av datingen er jeg mer tilbakeholden og ikke tar ting så alvorlig. Vi har møttes i 3 måneder. Lå sammen etter et par uker. Han har møtt noen av mine venner, fortalt familien om meg. Jeg har hele tiden vært litt ambivalent, og tatt ting som det kommer. Joggebukse? Ok! Han kan ikke møtes til helga? Helt greit, egentid/venninnetid/overtid er helt topp! Han sender melding og er den som er mest pågående, savner meg og sender søte greier. Jeg gjengjelder det men han styrer mest. Han sier han savner meg etter noen dager, og alt for lenge mellom vi kan sees, jeg synes det er helt okey, jeg gleder meg til å se han, men ja.. jeg overlever jo! 

Jeg har vært interessert, men ikke heeelt oppslukt. 

Men nå, etter tre måneder så mister jeg helt kontrollen. Jeg sjekker mobilen hele tiden for å se om han har skrevet, jeg sjekker facebook profilen selv om han ikke har vært aktiv der på årevis.... altså. Hva pokker!?

Tenker på han hele dagen, mister konsentrasjonen på jobb og er helt oppslukende opphengt i han. Lyst til å dele opplevelser og nyheter med han, sende morsomheter og tulleting. Jeg er redd for å være på grensa til pågående og masete jo. Jeg bryr meg jo aldri om hva en fyr synes, jeg er meg. Men nå, nå er jeg nervøs og fnisete...... Ikke kan jeg kjøre bil i nærheten av han, ikke får jeg til å lage mat, jeg svetter rundt han og blir usikker. 

Dette er ikke meg. Jeg endrer ikke på noe for en fyr men nå prøver jeg bare å legge opp kabalen for å få mest mulig tid sammen når vi kan. Hvordan kan jeg klare å distansere meg mer? Holde fokus og trekke meg litt tilbake? Jeg har jo lyst til å ringes og chatte med han hele tiden, pga avstand treffes vi kun i henger. Mens han er hverken glad i chatting eller telefonsamtaler. Jeg blir sprøøøøø!!

Anonymkode: 1d00f...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du begynner å få følelser og burde ta praten om dere bare er fuck friends eller om han vil bli sammen. Tre mnd er ca da man bør bli sammen. Spør heller nå enn å fortsette uvitende for da blir du en million ganger mer såra senere 

Anonymkode: 8c68c...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...