AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Del Skrevet 24. november 2021 Fint guttenavn?💙 Anonymkode: 31bde...5a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. november 2021 #2 Del Skrevet 25. november 2021 I gamle dager på Østlandet hadde navnet et visst rykte, det var et uttrykk som het "Harry og Lorang". Men jeg synes det er et kult navn jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2021 #3 Del Skrevet 25. november 2021 Passer i Trøndelag. (Jeg ser at dette kan leses som nedsettende og sarkastisk, men det er ikke slikt ment). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. november 2021 #4 Del Skrevet 25. november 2021 Når jeg hører navnet tenker jeg på en som levde på 1850 tallet som var en litt sosialt tilbakestående vagabond som tok på seg strøjobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Del Skrevet 25. november 2021 lurven skrev (4 timer siden): Når jeg hører navnet tenker jeg på en som levde på 1850 tallet som var en litt sosialt tilbakestående vagabond som tok på seg strøjobber Høres ut som et koselig og fint menneske💙 Anonymkode: 31bde...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå