Gå til innhold

Idrettsforeldre (Humorserie med Henrik Elvestad)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal se?

Anonymkode: 3e998...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når kommer den?

Anonymkode: a6351...2b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når kommer den?

Anonymkode: a6351...2b0

På tv2 snart

Skrevet

Andre som synes det ser litt kleint ut?

Skrevet

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Andre som synes det ser litt kleint ut?

Hvorfor virker det kleint?

Anonymkode: a070f...eab

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor virker det kleint?

Anonymkode: a070f...eab

De forskjellige rollene

Skrevet

Noen sett?

Skrevet

Ja, så alle episodene på fredag.  Synes serien var ganske fornøyelig. Likte spesielt gamerfaren.

Anonymkode: 58464...bdf

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett den, bare sett at den ligger på tv2 play. Min tanke er at det der må være forsøk på å kopiere Førstegangstjenesten eller parodiere den. Til og med layouten på Tv2 play er jo kliss lik. 

Anonymkode: 8844f...522

• Liker 2
Skrevet

Har sett alle episodene. Syns ideen og konseptet virket bra, så jeg hadde troen på at dette kunne bli skikkelig morsomt, men jeg er skuffet. Syns ikke det skjedde noe spesielt og tenker at Henrik Elvestad ikke er morsom lenger. Jeg liker fyren, men syns han tydelig har falt av lasset når det gjelder humor, sammenlignet med sine jevnaldrende, som Espen Eckbo, Atle Antonsen, Harald Eia, Bård Tufte osv, de henger fortsatt godt med.

Anonymkode: 4ae90...aa8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har sett alle episodene. Syns ideen og konseptet virket bra, så jeg hadde troen på at dette kunne bli skikkelig morsomt, men jeg er skuffet. Syns ikke det skjedde noe spesielt og tenker at Henrik Elvestad ikke er morsom lenger. Jeg liker fyren, men syns han tydelig har falt av lasset når det gjelder humor, sammenlignet med sine jevnaldrende, som Espen Eckbo, Atle Antonsen, Harald Eia, Bård Tufte osv, de henger fortsatt godt med.

De er ikke samme alder da

Men enig. Likte han bedre i golden goal, savner det programmet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De er ikke samme alder da

Men enig. Likte han bedre i golden goal, savner det programmet 

Han er jo født samme år som Espen Eckbo. Atle Antonsen og Bård Tufte Johansen er fire år eldre, noe man må kunne kalle samme alder når man er rundt 50. Harald Eia er 7 år eldre, så kanskje ikke akkurat han er 100% innafor på begrepet "samme alder", men alle disse jeg nevnte har holdt på lenge og hører til samme generasjon med komikere.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er jo født samme år som Espen Eckbo. Atle Antonsen og Bård Tufte Johansen er fire år eldre, noe man må kunne kalle samme alder når man er rundt 50. Harald Eia er 7 år eldre, så kanskje ikke akkurat han er 100% innafor på begrepet "samme alder", men alle disse jeg nevnte har holdt på lenge og hører til samme generasjon med komikere.

Ah, trodde Henrik var født i 71

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ah, trodde Henrik var født i 71

Da ville han jo ha vært to år eldre og enda nærmere i alder til de jeg nevner. Skjønner ikke helt hva du rører med.🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da ville han jo ha vært to år eldre og enda nærmere i alder til de jeg nevner. Skjønner ikke helt hva du rører med.🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Rører?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...