Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det innimellom er mer bevegelse enn andre ganger? Altså noen dager med skikkelig fart, og neste dag er det nesten helt stille? 
Igår var baby supert aktiv. Idag er han nesten helt rolig, merket at han bare har rørt seg tre ganger idag. Ikke noen spark. La meg ned nå og, ikke merket noe særlig etter jeg la meg ned som han pleier. Har hatt mye nedpress idag🙈

Anonymkode: 6692b...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 31, og har akkurat hatt en slik dag. I går var hun veeeeldig aktiv 😬

Anonymkode: 1fea0...fda

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er i uke 31, og har akkurat hatt en slik dag. I går var hun veeeeldig aktiv 😬

Anonymkode: 1fea0...fda

Takk for svar! Lurer på hvorfor det er sånn, men er vel normalt😅 

Skrevet

Er det første gang det er sånn?

På mitt sykehus sin hjemmeside sier de at om man merker mindre liv/annerledes bevegelser så skal man spise noe søtt og legge seg ned på venstre side i 2 timer, uten noe telefon eller TV eller noe. Skal telle antall bevegelser og om det er mindre enn 10 separate så skal man ringe føden med en gang. Er det 10 eller mer men de er svake/annerledes enn vanlig kan man ringe for veiledning. Føler man at man kjente god bevegelse trenger man ikke ringe. (Kort oppsummert det som sto på hjemmesiden jeg leste her om dagen)

Står også mye på kjennliv.no 

Anonymkode: 411fa...5e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det første gang det er sånn?

På mitt sykehus sin hjemmeside sier de at om man merker mindre liv/annerledes bevegelser så skal man spise noe søtt og legge seg ned på venstre side i 2 timer, uten noe telefon eller TV eller noe. Skal telle antall bevegelser og om det er mindre enn 10 separate så skal man ringe føden med en gang. Er det 10 eller mer men de er svake/annerledes enn vanlig kan man ringe for veiledning. Føler man at man kjente god bevegelse trenger man ikke ringe. (Kort oppsummert det som sto på hjemmesiden jeg leste her om dagen)

Står også mye på kjennliv.no 

Anonymkode: 411fa...5e2

Det tok seg opp heldigvis :) men takk for utfyllende svar! Hvorfor Venstre side, om jeg får spørre? 

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Drikk et glass saft ja og legg deg ned, men det kan jo hende babyen bare sover også :) 

Skrevet

Min hadde en dag i uka han var roligere enn ellers 😉

Anonymkode: 9c96f...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...