AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #41 Skrevet 6. april 2022 det finnes mer enn nok elever på videregående også, som gir absolutt blanke pokker i å studere eller være til stede på skolen. Jeg hadde faktisk med-elever som gikk på fylla midt i uken (uansett om det selvfølgelig var skole dagen etter) og så dukket de i "beste" fall opp litt utpå ettermiddagen ved skolen, men brukte mesteparten av tiden på å sutre og klage over at de hadde så forbanna vondt i hodet, var alt for sliten / trøtt, og så videre. enkelte mennesker blir ikke "modne" før de er oppi tjue-årene. I beste fall... Anonymkode: 32e3d...55a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #42 Skrevet 6. april 2022 Vi er nok ikke så på som dere, men de må legge vekk telefon og iPad (og dempe varslinger på Mac/pc) og bruke god tid på lekser og når de øver til prøver. At andre maser, det må legges vekk når lekser skal gjøres. Det dinger og plinger fra snap, discord, sms, og jeg vet ikke hva. Veldig forstyrrende, så det må vekk. Vi har også terpet på at de må lære gode studieteknikker når de er unge, det nytter ikke å skjerpe seg i 10.klasse om de ikke har det grunnleggende inne før det. Jeg har jenter, men de er ikke spesielt modne. 8 og 9. klasse. Får gode karakterer, vi har kanskje vært heldige. Anonymkode: ab25a...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå