Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #21 Del Skrevet 13. oktober 2005 And by the way, JA jeg syns egentlig at når man har funnet seg en kjæreste så kan man deaktivere profilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #22 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så etter to møter og sex er man automatisk sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. oktober 2005 #23 Del Skrevet 13. oktober 2005 eh..har noen sagt det? jeg mener at om en får seg kjæreste så er det vell naturlig og slette en form for kontaktannonse?? Hvorfor i all verden skal en ha det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #24 Del Skrevet 13. oktober 2005 Holde kontakt med venner og kjente? Man MÅ ikke være på sjekkern for å ha en side på blink f eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. oktober 2005 #25 Del Skrevet 13. oktober 2005 det finnes vell andre plasser på nettet man kan holde kontakten? blink er jo ok sted for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #26 Del Skrevet 13. oktober 2005 så du tror ikke han kan snakke med andre jenter på msn, om det er det du er redd for? redd det forholdet ikke varer lenge, når du allerede viser tendenser til å være ganske kontrollerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #27 Del Skrevet 13. oktober 2005 jeg mener generelt sett nå jeg da at får man type/dame så kan man godt legge ned en profil man hadde hvor det står søker:partner. Men selfølgelig blink og msn er to steder hvor man holder kontakt med venner og kjente! Jeg tenker mer på spray date og lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #28 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) På de aller fleste slike profiler kan du forandre hva du søker, sivilstatus etc. Både jeg og min kjære har slike profiler, vi står begge som "søker nye venner" og "langvarig forhold". Syns ikke det er noe å ta sånn på vei for bare.. Om han står som søker partner, og singel, jo da forandrer saken seg. Men det å ha en profil kan da umulig være så farlig. Men vi har jo forskjellige meninger. Endret 13. oktober 2005 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. oktober 2005 #29 Del Skrevet 13. oktober 2005 eh..har noen sagt det? jeg mener at om en får seg kjæreste så er det vell naturlig og slette en form for kontaktannonse?? Hvorfor i all verden skal en ha det da? ← Kanskje man bare ikke tenker på det, slik som jeg? Man bør iallfall ikke gått utifra at det er gjort med hensikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imedeen Skrevet 13. oktober 2005 #30 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg syns også du kanskje overdrev litt i første innlegg, men det er vel lett å få en spontan reaksjon litt ute av proporsjoner om man blir skuffet! Selvfølgelig er det ikke noe galt med å ha sex på andre date om man ønsker det. Folk er forskjellig og jeg syns man bør respektere andres grenser og ikke overføre egne grenser og dømme ut fra de. Når det gjelder å ha profil så syns jeg ikke det er rart at han fortsatt har det når dere bare har truffet hverandre 2 ganger, og jeg syns ikke det er noe feil i at det står at han søker partner om dette er tilfelle. Har man ikke hatt "praten" og blitt enige om relasjonen og hvilke "grenser" som ligger rundt denne, så syns jeg heller ikke man kan klage på utfallet. Om man ønsker en forpliktelse med noen (blant annet) fordi man har hatt sex bør man vel avklare dette på forhånd? Sånn jeg ser det har han vel i prinisppet ikke gjort noe galt! Når det gjelder profiler på dating-portaler generelt så mener jeg det samme som angående sex på første date! Er man i et forhold hvor det er greit å flørte på nett - vel da er vel ikke den noen annens sak enn de i forholdet, og hva du og jeg mener er rett og slett svært uinteressant:) Jeg ønsker ikke at min kjæreste skal ha en profil og han ønsker ikke at jeg skal ha det. Jeg hadde profil på blink en periode for å chatte med gamle venner og bekjente men slettet den da jeg skjønte at det lett kan misforståes eller skape usikkerhet - noe jeg ikke ønsker. Det finnes forhold der dette ikke er noe problem, og det er bare flott syns jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. oktober 2005 #31 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har hatt sex på første daten, jeg. Men uansett, det ble ikke noe forhold ut av det. Det beste er nok å vente litt. Om en ønsker forhold, altså. Det en gjør den første tiden sammen, er med på å definere hvordan forholdet blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. oktober 2005 #32 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sier du at fordi du hadde sexpå første date , så ble det ikke ne langvarig forhold? Jeg mener det har ingen verdens ting og si.. Er du tiltrukket og kjemien stemmer, hvorfor ikke bare ha sex da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. oktober 2005 #33 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er mangen ganger eg har likt en person og ventet lenge med sex og når vi først har hatt det har det bare blitt helt feil..faktisk syns jeg at jeg lærer mye om en person ved å ha sex med vedkommende. Da viser de sitt sanne JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. oktober 2005 #34 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tja, da gjenstår det å se da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå