Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei! Jeg er så heldig å ha verdens herligste kjæreste! ( i mine øyner i allefall ) Men det er en ting jeg ikke forstår.. Jeg elsker å slikke/fingre henne, faktsik så syns jeg det er bedre en selve akten.. Ofte pleier jeg å gjøre det helt til hun får orgasme®, uansett om det tar 1 min eller 2 timer... (finns da ikke noe bedre...!!) Etter en slik runde er jeg faktisk fornøyd, å har ingen behov for å få orgasme selv, faktisk så får jeg nesten en "orgasme følelse" i kroppen selv når det går hardt for henne. Hvis vi fortsetter etter dette så kan jeg holde på ganske så lenge ( er på ingen måte noen supermann..) Men av en eller annen grunn MÅ hun liksom få meg til en orgasme enten ved å runke,suge eller vaginalt før det liksom er OK for henne.. Har sagt det som det er, at jeg ikke har noe behov for det men hun føler liksom at det er noe som mangler hvis det ikke går for meg også.. Noen som har hatt samme erfaringer? Btw: vi har faktisk ellers et topp sexliv.. men akkurat dette har jeg ikke helt forstått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg er litt enig.... Best hvis begge får orgasme. Vet ikke helt om jeg kan forklare hvorfor, men..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloGutt Skrevet 10. oktober 2002 #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 Enig med Bitch. Det er å foretrekke at begge får orgasme. Det er litt snakk om å kunne dele en intim opplevelse sammen. Hvis det kun er en av partene, uansett hvem, så blir det en opplevelse for kun denne personer som man har for seg selv. Det beste er jo å kunne dele opplevelsen. Det å ha sex er jo i seg selv en intim opplevelse, men å få orgasme er en da mere intimt og du gir enda mere av deg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 10. oktober 2002 #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg er så heldig at jeg har vært kjæreste med verdens beste jente i halvannet år, og det tok ganske lang tid før både hun og jeg følte oss trygge nok på hverandre (eller på oss selv, hva vet jeg?) til å "akseptere" at ikke begge måtte komme hver gang... Egentlig er det vel et godt trekk med oss mennesker; vi vil gjerne at den vi elsker (med) skal ha det minst like deilig som oss! Altså; jeg tror trygghet er nøkkelen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Slik der har jeg et bruker navn oxo.. ( var jeg som startet innlegget). @Khalid Hagen Er enig i at tryggheten er svært viktig. Kan hende at det er akkurat der det ligger, men vi har vært sammen en stund, å faktsik vært bestevenner i 10 år før vi roter føste gang ( å ble kjærester) så skulle tro at tryggheten absolutt skulle være til stede her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 10. oktober 2002 #6 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg tror det er høyst uvanlig at menn er fornøyd med at dama kommer og så er det liksom greit! Hvis du sier det, så tror jeg du synes det, men jeg kan forstå at hun har problemer med å tro/godta det. Når dama og jeg har sex, hadde jeg ikke trodd mye på at hun ikke hadde noe behov for å komme................. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 10. oktober 2002 #7 Del Skrevet 10. oktober 2002 @Mogens er nok helt sant dette ja. Kan nok ha noe med at jeg i mange år hadde store komplekser ang str. min. ( er faktisk helt på normalen erigert bare svært liten i slapp tilstand). Dette gjorde at jeg lenge ikke "brukte" den, da måtte man finne andre måter å tilfredstille både seg selv og den andre parten.. Men dette er ikke noe problem nå lenger, men kan nok være en forklaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 11. oktober 2002 #8 Del Skrevet 11. oktober 2002 Morn igjen ja. Det der med størrelsen er litt morsomt. De som har "ganske stor" når den ikke er erigert, får gjerne ikke så mye større når den er erigert. Som eksempel fra meg selv, kan den være såååååå liten noen ganger, men når det blir litt fart i den blir den fin og stor! Bra du ikke har komplekser for det lenger :D (p.s. Tror forresten det er mange damer som drømmer om en som deg - som tenker på dem mer enn seg selv)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[virtual] Skrevet 11. oktober 2002 #9 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Så kjekt å hørre at det er noen gentlemen der ute! At du liker å ta deg tid til kjæresten din, og det helt uten egoistiske grunner! Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste med de samme "synspunktene" som deg. Han elsker å tilfredstille meg (og det er ikke alltid like lett). Og det er ofte han ikke vil ha noe i gjenngjeld etter å ha gitt meg orgasme. Men vi har ikke det "problemet" at jeg absolutt vil gi han en orgasme etter at han har gitt meg orgasme. Vel, altså dersom han vil så får han det han vil Men, det at dama di absolutt vil gi deg en orgasme, kan vel kanskje komme av at hun synes hun må gi deg noe igjen? Prøv å snakke med henne du! Få henne til å ligge der stille og bare nyte roen etter en orgasme.... Kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 11. oktober 2002 #10 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har en samboer, og vi har er herlig sexliv. Det beste er at han sier; står den, så bruk den! For jeg har et stooort behov. Han har også et ganske stort behov, men det er grenser for hvor mange ganger en gutt klarer å komme på ganske kort tid. Men likevel, så står den! Og jeg vil ha den...Men hvis jeg kommer uten at han kommer, syns jeg egentlig at det er "feil". Jeg føler meg "slem", selv om jeg vet at han vil jeg skal komme. Det er vel fordi jeg skulle ønske han hadde det like godt som meg, og at han skal ha like stort behov som meg...Men til og med jeg skjønner at man ikke kan tilbringe heeele døgnet i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 11. oktober 2002 #11 Del Skrevet 11. oktober 2002 @Mogens: kan nok ha rett i det med størrelsen ja.. men ikke slik man tenkte på, så jo bar di andre i slapp tilstand (feks i dusjen etter gym osv.) å når "alle" var SÅ mye større en min så tenkte man jo sitt... Bare gla fordi jeg nå er mer opplyst.. @[virtual]: Takk for et godt svar! Må nok ta ENDA en prat med henne om de å "Få henne til å ligge der stille og bare nyte roen etter en orgasme.... " som du så flott sa det.. @søta:Har nok et behov jeg også.. å problemet er ikke at vi ikke dekker hverandre på det området, det er bare at noen ganger så vil jeg BARE nyte henne, å kjenne hvordan orgasmen tar henne (..gang på gang.. sukk ble vist litt borte her.. :oops: ) ehh.. jo der fant jeg vist tråden igjen.. å da har jeg ingen behov for at jeg også må komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 11. oktober 2002 #12 Del Skrevet 11. oktober 2002 Nei, jeg føler ikke noe behov for å komme HVER gang.... Det gjør meg ingenting å bare nyte ekstasen hennes innimellom. Men dersom jeg ikke hadde kommet i løpet av en hel natt med ei jente, og virkelig hadde pressende behov, er det klart jeg ville følt meg snytt.... Var i et forhold (bare sex) der hun var den som var raskest, og det var ikke noe problem for meg. Da var det bare å vente til hun kom tilbake til denne verdenen og siden fortsette. Nå må det jo sies at hun var rimelig spesiell da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 13. oktober 2002 #13 Del Skrevet 13. oktober 2002 Ja det er liksom noe som mangler om han ikke kommer.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atlantis Skrevet 13. oktober 2002 #14 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det beste er nå at man kjenner seg selv og partneren så bra at man timer det hele til et felles klimaks...Da slipper man spørsmålet; "jeg gjør det gjerne på deg nå?" og svaret (løgnen); "neida, det er ikke så viktig at jeg kommer, bare du har det bra." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #15 Del Skrevet 14. oktober 2002 De fleste her inne er vel for unge til å forstå dette, men det er ikke alltid mannen er i stand til gjennomføre et samleie selv om han aldri så mye vil. Jeg nyter å slikke henne til orgasme, og er på ingen måte avhengig av samleie eller orgasme for å ha glede av sex-leken. Men som mange andre kvinner her inne, er det ikke helt problemløst for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. oktober 2002 #16 Del Skrevet 14. oktober 2002 mogens: skjønner deg godt jeg! selvfølgelig er det deilig om begge kommer, men jeg synes slettes ikke at dette er nødvendig alltid. noen ganger ønsker jeg bare å gi - å få se han bare ta imot uten tanke for at han skal prestere noe, se ansiktsuttrykket hans idet han svinner helt hen i egen nytelse, høre pusten og lydene hans, kunne konsentrere meg 100% om han, se at han slapper av og gir seg nytelsen i vold. for meg er dette et så stort kick iblant at jeg slettes ikke verken forventer eller ønsker noen "gjentjeneste" rett etterpå og heldigvis har vi samme innstilling til dette, så den ene gangen er det han som bare nyter, den andre gangen er det meg... selvfølgelig er det deilig å komme sammen, men da er jeg stort sett så lost i min egen orgasme at jeg ikke får nytt hans på samme måten. ergo: ja takk, begge deler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå