AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Den siste uka har jeg hatt endel vondt i nakken, og ned mot skuldrene, samt hodepine 😣 Paracet døyver verste hodepinen, men er jo ikke så gunstig å bruke paracet mye heller 😬 Noen som har hatt noe lign? Har ikke hatt vondt sånn før…Når burde man kontakte lege?😏 Eller andre tips som kan hjelpe?☺️ Anonymkode: 4fefd...382
Cata Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Hadde mye av det som barn/tenåring. Eneste som hjalp litt var varme pakninger og ellers vente til det gikk over.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Sitter /står du mye med hodet bøyd over telefonen din? Hodet veier ca 7 kg og nakkemusklene dine protesterer mot belastningen : https://www.aftenposten.no/norge/i/xRQxp/mobilnakke-tar-knekken-paa-oss Anonymkode: 082d2...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sitter /står du mye med hodet bøyd over telefonen din? Hodet veier ca 7 kg og nakkemusklene dine protesterer mot belastningen : https://www.aftenposten.no/norge/i/xRQxp/mobilnakke-tar-knekken-paa-oss Anonymkode: 082d2...2e7 Nei vært lite tid til mobil/skjerm egentlig..og hvertfall med hodepinen, da har jeg ikke orket..Men absolutt noe å tenke over ja ☺️ Anonymkode: 4fefd...382
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei vært lite tid til mobil/skjerm egentlig..og hvertfall med hodepinen, da har jeg ikke orket..Men absolutt noe å tenke over ja ☺️ Anonymkode: 4fefd...382 Jeg har nakkeproblemer / prolapser som gir muskelproblemer i nakken og dundrende hodevondt. Når det står på stråler det fra nakken, over hele hodet og inn bak øyet. Det har blitt mye bedre av spesifik trening av musklene i øvre del av ryggen / nakken https://mskneurology.no/opptrening-muskel-hodepine-migrene/ Anonymkode: 082d2...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den siste uka har jeg hatt endel vondt i nakken, og ned mot skuldrene, samt hodepine 😣 Paracet døyver verste hodepinen, men er jo ikke så gunstig å bruke paracet mye heller 😬 Noen som har hatt noe lign? Har ikke hatt vondt sånn før…Når burde man kontakte lege?😏 Eller andre tips som kan hjelpe?☺️ Anonymkode: 4fefd...382 Jeg hadde mye før og har det i perioder med mye stress. Legen gjør ikke så mye nei, du kan jo fare til fysio og få lært bevegelse du selv skal gjøre hjemme for å trene musklene. Jeg går tir hver dag så holder jeg smertene borte og medisin . Anonymkode: df464...59b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har nakkeproblemer / prolapser som gir muskelproblemer i nakken og dundrende hodevondt. Når det står på stråler det fra nakken, over hele hodet og inn bak øyet. Det har blitt mye bedre av spesifik trening av musklene i øvre del av ryggen / nakken https://mskneurology.no/opptrening-muskel-hodepine-migrene/ Anonymkode: 082d2...2e7 Såpass ja, så kjedelig å høre 😏 Hodepinen setter seg i bakhodet og rundt tinningen/panne på meg, har lurt på om jeg burde ta fram brillene igjen, kanskje det vil avlaste litt foran skjerm evnt. Takk for link, den skal jeg se nærmere på ☺️ Anonymkode: 4fefd...382
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 Høres ut som stresshodepine. Da kan Naprapat være effektivt. Anonymkode: 8b4f1...dac
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 Jeg har det samme pga allergi Anonymkode: 96556...2eb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som stresshodepine. Da kan Naprapat være effektivt. Anonymkode: 8b4f1...dac Hm hva gjør naprapaten evnt? Kanskje fysioterapeut er mulig, sikkert mye ventetid på begge..hadde vært typisk min flaks det 😕 Anonymkode: 4fefd...382
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå