Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig sluttet å tempe da jeg føler det ble litt stress. Venter eggløsning disse dager eller nettopp vært. Ble nyskjerrig og tempet imorrest. Lav temp, sånn jeg har før eggløsning. Likevel er puppene blitt mere om i går og idag. 

Noen som får ømme bryst før eggløsning?

Anonymkode: 60b1d...332

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier få det like før og under el og ofte etter.

Skrevet
Laura80 skrev (10 timer siden):

Pleier få det like før og under el og ofte etter.

Hvor mye før? Tempen var veldig lav imorrest. Så eggløsning skjedde nok ikke i går. Puppene ble øm ihvertfall 2 dager før da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye før? Tempen var veldig lav imorrest. Så eggløsning skjedde nok ikke i går. Puppene ble øm ihvertfall 2 dager før da.

Og idag er de såpass ømme at det kjennes om jeg er borti. Synes det er litt rart før eggløsning.

ts

Skrevet

Får aldri ømme bryster i syklusen eller tidlig graviditet. Eneste gangene jeg har hatt det, er etter fødsel pga. melkespreng.

Anonymkode: 6b373...acc

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Normalt sett hos meg på el dag, men forrige mnd kjente jeg ømme pupper (svakt ømme) fra 2 uker før el… hadde litt sen el da men. Så aldri helt godt å vite tydeligvis :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Får aldri ømme bryster i syklusen eller tidlig graviditet. Eneste gangene jeg har hatt det, er etter fødsel pga. melkespreng.

Anonymkode: 6b373...acc

Var ikke alkurat det jeg spurte om. Var ute etter de som får det 😀 

ts

• Liker 1
Skrevet
Laura80 skrev (53 minutter siden):

Normalt sett hos meg på el dag, men forrige mnd kjente jeg ømme pupper (svakt ømme) fra 2 uker før el… hadde litt sen el da men. Så aldri helt godt å vite tydeligvis :( 

Godt å høre at noen har det likt. Trur enda ikke jeg har hatt el ifølge temp men puppene et slik de er etter el. Skulle hatt el egentlig så den er nok litt sen. Kanskje kroppen jobber ekstra. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...