AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Jeg står i en stilling jeg blir overarbeidet pga for mange arbeidsoppgaver som ikke egentlig hører til min stilling. Får ikke tariff før etter noen måneder. Går å vurdere sykemelding daglig. Får mer og mer stress og angst symptomer. Glemmer ting hele tiden , sier feil navn til folk på jobben, hjertebank, svimmelhet og søvnproblemer. Hva gjør jeg nå. Kan presse jobben jeg har nå med jobb tilbudet jeg evt får, eller jeg kan bare gi de en lærepenge mtp dårlig rammer for ansatte. Håper jeg får tilbud 🙏 Anonymkode: 0fdeb...e6a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Skjønner ikke bæret av hva innlegget har med overskriften å gjøre.. Anonymkode: e35df...eb8 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Skjønner ikke bæret av hva innlegget har med overskriften å gjøre.. Anonymkode: e35df...eb8 Om jeg skal satse, å si opp stillingen min, og gå over til vikariat. Anonymkode: 0fdeb...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå