AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Tar kjæresten ofte i å ignorere meg. Jeg kan eksempel sende han en melding, og ser at han er pålogget men han svarer ikke. Har tatt det opp med han før og han skylder på dårlig nett. De siste gangene har jeg også sjekket om han er aktiv på eksempel Snapchat, og da er han aktiv der også. Likevel går det 1-2 timer før han leser meldingen min. Jeg forstår jo at han kan være opptatt, men varsellampene går når han åpenbart er pålogget og snakker med andre men ikke orker å svare meg. Om jeg gjør det samme tilbake spammer han meg med meldinger. Hva er greia? Anonymkode: ee2e4...783
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Ja han er lei av deg... Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen med det er røde varsellamper og hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å se meg om etter noe annet og gått fra han før han dumper deg Anonymkode: 13b3f...6ae 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Dump han og finn deg en som respekterer deg og tiden din. Anonymkode: 72575...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå