Gå til innhold

Dere som ELSKER trang vagina, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne se sammenlignen mellom de som liker store peniser og de som liker trange vaginaer. 

For min del har jeg vært ilamme hele spekteret og foretrekker middels trang siden for trang ikke passer min størrelse da den er godt over snittet tykk. For trang gjør bare at jeg kommer alt for fort.😅 

Fordel om dybden matcher lengden på penis, men de fleste har litt kort vagina for min lengde.

Anonymkode: 7b971...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tenkt over om en vagina er trang eller ikke, har egentlig heller aldri tenkt at "oi, denne var trang, eller, oi denne var vid"

Er dette virkelig en greie?

• Liker 10
Skrevet

At en kvinne er trang betyr bare at hun ikke er kåt nok. Er det attraktivt i mens øyne? At dere penetrerer dama før hun er klar?

Anonymkode: 99a26...888

• Liker 15
Skrevet

Merker heller ikke noe spesielt mellom før og etter barn.

Det naturlige er jo om hun er virkelig tent og våt så føles det ikke like "trangt" Men det er jo helt normalt. 

• Liker 5
Skrevet
Stillalive skrev (1 minutt siden):

Har aldri tenkt over om en vagina er trang eller ikke, har egentlig heller aldri tenkt at "oi, denne var trang, eller, oi denne var vid"

Er dette virkelig en greie?

Ja på samme måte som kvinner foretrekker forskjellig type kuk. Noen bry seg mindre og noen mere som med alt annet i verden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At en kvinne er trang betyr bare at hun ikke er kåt nok. Er det attraktivt i mens øyne? At dere penetrerer dama før hun er klar?

Dette handler om damer som er plaskvåt selvfølgelig og klare for sex.🙄 Hvis du leser hva kvinner sier så vil de ikke ha for tykk penis ofte fordi de er trange. Variasjonen er like stor på kvinner. Noen er veldig fleksible der nede og mere åpen naturlig mens andre mere lukket og stram selv om det er plaskvått der nede og etter flere orgasmer.

• Liker 4
Skrevet

Interessant.  Så en skikkelig låt dame blir videre og videre jo mere når hun blir?  

Anonymkode: 619f3...f29

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette handler om damer som er plaskvåt selvfølgelig og klare for sex.🙄 Hvis du leser hva kvinner sier så vil de ikke ha for tykk penis ofte fordi de er trange. Variasjonen er like stor på kvinner. Noen er veldig fleksible der nede og mere åpen naturlig mens andre mere lukket og stram selv om det er plaskvått der nede og etter flere orgasmer.

Er damer som har hatt barn ekstra våte og ekstra vide?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Interessant.  Så en skikkelig låt dame blir videre og videre jo mere når hun blir?  

Det varierer fra dame til dame. De fleste blir litt dypere og åpner seg litt mere opp. Kommer veldig ann på utgangspunktet. Exen min foretrakk en finger når jeg fingret henne mens noen damer foretrekker en hel hånd fordi de er mere åpen og veldig fleksible der nede. 

• Liker 2
Skrevet

En dame som har fått barn er ikke nødvendigvis hverken våtere eller kåtere,  men jeg antar at du er inneforstått med at de blir sydd sammen etter fødsel?

• Liker 3
Skrevet
Stillalive skrev (Akkurat nå):

En dame som har fått barn er ikke nødvendigvis hverken våtere eller kåtere,  men jeg antar at du er inneforstått med at de blir sydd sammen etter fødsel?

Syr de litt ekstra for å være snill med mannen?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det varierer fra dame til dame. De fleste blir litt dypere og åpner seg litt mere opp. Kommer veldig ann på utgangspunktet. Exen min foretrakk en finger når jeg fingret henne mens noen damer foretrekker en hel hånd fordi de er mere åpen og veldig fleksible der nede. 

Åpner seg mere opp? Blir videre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

La meg gjette. Du fullførte ikke ungdomsskolen? 

Anonymkode: 50b98...0c2

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La meg gjette. Du fullførte ikke ungdomsskolen? 

Anonymkode: 50b98...0c2

Dagens👍😊

Anonymkode: d3696...fb2

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Really 🤔

Skrevet

En vagina varierer voldsomt i lengde, den kan doble lengden når kvinnen blir kåt.

Akkurat som med mannen. 

Anonymkode: 9baa1...33f

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I Somalia og flere andre afrikanske land gjør de dessverre det..... går under betegnelsen «kjønnslemlestelse», men jeg tar spøken din .....

Endret av Eryn
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er damer som har hatt barn ekstra våte og ekstra vide?

Det varierer. Noen blir videre mens andre ikke. Noen revner og får komplikasjoner som foreksempel fremfall og andre ting, mens andre går det fint med.

• Liker 2
Skrevet
Eryn skrev (1 time siden):

I Somalia og flere andre afrikanske land gjør de dessverre det..... går under betegnelsen «kjønnslemlestelse», men jeg tar spøken din .....

Var ingen spøk fra min side.  Synes å hørt at noen har nevnt det.

Skrevet

Tja, i følge Kama Sutra lønner det seg å velge noenlunde tilsvarende kategori for det annet kjønn. Menn er delt opp i «hare», «bull» og «horse», mens kvinner deles opp i «deer», «mare» og «elephant». Det vil si at jeg som er «hare», rent fysisk vil ha best sex med en «deer», og kan også ha god sex med en «mare», mens en «elephant» vil mest sannsynligvis ikke passe. Og rent friksjonsmessig tror jeg virkelig dette har noe for seg. Det er to størrelser som møtes, og de bør nok passe hverandre sånn noenlunde. For min del er det absolutt de som har vært i andre enden av skalaen som har vært mest negative til størrelsen min. Men det er ikke så enkelt likevel. En av mine beste opplevelser lå i andre enden av skalaen. Hun var til gjengjeld dyktig til å bruke muskler, og vi hadde en virkelig god seksuell kjemi. Sistnevnte er soleklart viktigst i mine øyne. Langt viktigere enn friksjon. Jeg kan også tenne ekstra på at hun ikke kjennes så godt som normalen.

Så jeg ELSKER ikke trang vagina, men jeg kjenner jo helt klart at det passer meg best rent friksjonsmessig. Samtidig er det andre ting som er langt viktigere. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...