AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Når en kollega hinter om at han har følelser og at han vil være sammen med deg, kan det da ofte bare være en måte å flørte på og at det ikke ligge rnoe annet enn lek og uskyldig moro bak. Hva har dere opplevd? Anonymkode: 64d44...4f2
tinaballerina Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 En kollega og jeg flørta lenge på jobb, begge var usikre på hva den andre mente. Nå er vi sammen.. 😊 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Først må du være sikker på at du ikke mistolker hintene Også må du finne ut om han mener det fra et vennskapelig ståsted eller fra et subjektivt ståsted. Jeg kan si til en kollega ting som "så rart at du ikke har dame, du er jo en så fin mann! Du er et godt menneske, du har bra humor, du er sikkert kul å dra på byen/reise med, du hadde vært en god partner/far så omtenksom som du er" osv men da mener jeg for noen andre og ikke for meg. Anonymkode: 21fa2...7d7
HansErik Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når en kollega hinter om at han har følelser og at han vil være sammen med deg, kan det da ofte bare være en måte å flørte på og at det ikke ligge rnoe annet enn lek og uskyldig moro bak. Hva har dere opplevd? Anonymkode: 64d44...4f2 Bare å spørre, det er enklest. Ingen , og da mener jeg INGEN her kan gi deg svar
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Antageligvis leker de med deg (manupelring). Liker hen deg ville han aldri gjøre deg usikker på det, og risikere at du møter noen andre. Anonymkode: b94f3...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 Hinting om følelser og at man vil være sammen med deg er utover normal flørting med kollegaer. Om du ikke misforstår da. Anonymkode: db56b...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå