AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Skole eksamen på 3 timer i et samfunnsøkonomisk fag. Anonymkode: 2cb62...cfa
Mhmjadda Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Sjekke emnebeskrivelsen og se at jeg kan det som står der. Løse gamle eksamensoppgaver, og øvingsoppgaver hvis dere har det. Knytte fagstoffet opp mot aktuelle mediasaker og samfunnsaktuelle tema.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skole eksamen på 3 timer i et samfunnsøkonomisk fag. Anonymkode: 2cb62...cfa Løse eksamensoppgaver. Igår og idag har jeg faktisk tatt meg en øl mens jeg har jobbet, og har merket at konsentrasjonen er 100%. Vurderer å starte dagen ned en øl imorgen før eksamen for å sikre konsentrasjonen - eller er det galskap? 😄 noen som har erfaring med dette? (Vil legge til at jeg drikker bittelitt sånn ca en gang i måneden, så har ikke noe problem... er kun fordi konsentrasjonen har vært på topp de siste dagene) Anonymkode: 27834...8cb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Lang tid før eksamen: Lese i boka, forelesninger og løse oppgaver med hjelpemidler. Ukene før eksamen: Trene på akkurat samme måte som eksamen er. Altså løse eksamenssett, alene, på begrenset tid (= eksamenstiden) og kun med tillatte hjelpemidler. Anonymkode: 8a14c...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå