Gå til innhold

Nyfødt baby satt i bilen mens forelder dro for å hente barna i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så det når jeg skulle gå til bilen. Møtte mor i porten når jeg skulle reise og hun skulle inn å hente barna. Babyen er 6-7 dager gammel.. gikk til bilen min plasserte barna mine i bilen, flyttet bilen min til en plass ved siden av hennes, satt i 20 min ca å samla  skrev handleliste osv..

Syntes det er helt sykt, men hun kan ha glemt babyen også...? Ville dere sagt I fra til moren eller bare latet som ingenting? Mistenker at hun har gjort det flere ganger nå når jeg tenker tilbake til igår, og mandag..

Anonymkode: 6ddf1...63d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si fra! 

Anonymkode: 98aa6...b9c

• Liker 11
Skrevet

Jeg hadde nok nevnt det ja. Enten til barnehagen eller mor selv 

Anonymkode: a5fee...dc2

• Liker 2
Skrevet

Ville absolutt sagt fra. Ikke greit i det hele tatt. 

Anonymkode: 7c1d5...a76

• Liker 11
Skrevet

Kanskje barnehagen også ja.

Anonymkode: 7c1d5...a76

Skrevet

Rent umiddelbart tenker man det er helt uakseptabelt. Men hva mer kan skje i bilen enn dersom barnet ligger ute i vogna? Man begynner vel med det ganske tidlig også? Og etter hvert lar folk barna sitte foran lenge før det er forsvarlig. Det er veldig mye farligere.

• Liker 32
Skrevet

Hva var egentlig så galt med det? Moren skulle rett inn og hente søsken mens baby satt trygt i bilen og ventet? 

Anonymkode: 9ce0d...1f5

• Liker 48
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hadde ikke brydd meg med dette. Regner med at mammaen vet hva hun gjør. 

Skrevet

Ikke bra 🥺😢😨 hva feiler det folk? Kan vel bare ta den bilstolen på armen g la baby være med inn...

Anonymkode: e7d6d...1ea

• Liker 7
Skrevet

Skjønte ikke helt innlegget ditt, satt du i 20 min i bilen din og ventet til mor kom tilbake? For hvis babyen satt alene i bilen i 20 min, er det ikke innafor, med mindre mor har med babycall.

Anonymkode: d59d2...7c7

• Liker 7
Skrevet

Herregud. Ingenting er lov om dagen tydeligvis. Please ta omsorgen din et annet sted, det er garantert barn som har mer bruk for den der ute.

Anonymkode: f3df7...7e9

• Liker 30
Skrevet

20 min er litt lenge, babysetet i bil er ikke laget for at det er trygt å ligge så lenge å sove uten oppsyn..

Det er iallfall ikke varmt da så sånn ellers er jo baby trygg i en parkert bil vil jeg mene. Men håper moren hadde babycall.

Anonymkode: db465...377

• Liker 2
Skrevet

Babycall med kamera. Temperaturkontroll i bil. 

Er egentlig tryggere enn når de sover om natta, for da er man ikke våken og får meldinger umiddelbart. 

Anonymkode: 8857d...a7d

• Liker 26
Skrevet
Bacteria skrev (1 minutt siden):

Gud bedre, stakkars småbarnsmødre for tida. Hadde skjønt oppstandelsen hvis det var sommer og mange plussgrader, men hva er det eg dere ser for dere skal skje med en sovende nyfødt 20 min alene i en bil? Regner med at hen var godt kledd og satt trygt fast i setet. 
Dørene lukket og låst. Barnet stikker jo ikke av?

Ja skriver meg på denne… hva er problemet med å la (fastspente) barn vente i bilen egentlig? Så lenge det ikke er mange minus eller sommer så er det vell meget begrenset hva som kan skje? 

kan skjønne at man kanskje reagerer med tanke på at dette var et spedbarn, men jeg sliter med å forstå hva som kan skje galt med et fastspent sovende barn…

Anonymkode: b857f...4e9

• Liker 20
Skrevet

Alt en skal reagere på 🙄

• Liker 8
Skrevet

Altså..  hva med dine egne barn? Satt de bare i bilen din mens du spionerte på denne dama? Ble ikke de lei? Tvang du til å sitte fast i bilen så lenge?! 

Anonymkode: 2afcc...24d

• Liker 41
Skrevet

Man FRARÅDES å ta med spedbarn inn for å hente søsken pga virus nå. Nyfødte sover nesten hele tiden, de som ikke gjør det lar ikke mødre være alene i bil. 

Hva mener dere man skal gjøre? Babycall?? Herregud. Ungen dør ikke om den gråter i 5 min?

Anonymkode: 972d6...290

• Liker 45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...