Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å aldri ha kranglet en eneste gang på 3 år sammen? Vi har selvsagt hatt uenigheter og irritasjon noen ganger. Men vi er begge flinke til å være diplomatiske og høre på hva den andre har å si. Noen vi kjenner syntes det var merkelig, men jeg liker ikke masse krangling heller

Anonymkode: 4c631...2bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt for noen, og uvanlig for andre. Absolutt greit om det er barn i huset. Å høre på foreldre som skriker eller sier stygge ord til hverandre , er helt grusomt.

Anonymkode: 24ced...9cb

• Liker 9
Skrevet

Hvor rå er sexen da? 🤪😂

Anonymkode: 17a46...6b6

• Liker 2
Skrevet

Dere er helt perfekte ❤

Anonymkode: 4907d...42e

• Liker 3
Skrevet

Kan si det samme etter 12 år i forhold. Vi kranglet aldri, men når vi først møtte på en krise, så gikk det galt. 

Man trenger litt motstand og friksjon, også :hjerte:

Anonymkode: 92343...963

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er det vanlig å aldri ha kranglet en eneste gang på 3 år sammen? Vi har selvsagt hatt uenigheter og irritasjon noen ganger. Men vi er begge flinke til å være diplomatiske og høre på hva den andre har å si. Noen vi kjenner syntes det var merkelig, men jeg liker ikke masse krangling heller

Anonymkode: 4c631...2bc

I vårt forhold er kranglingen det som lufter ut tanker og følelser, å det som gir oss litt spenning og kjemi

Anonymkode: e4996...864

• Liker 4
Skrevet

Ikke på 20 år her.

Temperaturen har vært høy, med hevede stemmer. Men alltid evnen til å lytte, ønsket om å forstå. Har aldri lagt oss som uvenner. 

Ingen av oss er ledd for å "blåse ut", har aldri opplevd at jeg må bære på tanker og følelser, for tar det med han ved første anledning. Men det trenger jo ikke lede til en krangel så lenge begge er villige til å lytte. 

Ser noen nevner kriser. De har vi hatt. Prøverør, aborter, alvorlig sykdom, foreldres dødsfall, forsikringstrøbbel, nabokrangel... Men klarer jo å snakke oss gjennom dette og. 

Anonymkode: a9dbc...d4f

• Liker 6
Skrevet

Jeg og samboeren har ikke hatt en krangel på over 11 år, gjennom hele vårt forhold. Vi prater sammen som voksne mennesker når det kommer til uenigheter og løser de uten å ty til krangling.

Anonymkode: ed452...49e

• Liker 6
Skrevet

Kranglet første gang med min samboer etter syv år sammen. De påfølgende månedene var det mye grums som kom ut fra begge parter. Samboer hater å snakke om følelser, hater å snakke om egne behov, snakke om forventninger. 

Jeg måtte gå til det skrittet å sette hardt mot hardt, enten snakker du eller så går jeg. Etter 3 måneder med elendig stemning i hjemmet i ndå samboer at kommunikasjon er løsningen. 

De neste to månedene snakket vi om de ovennevnte tingene nesten hver kveld vi var sammen. Så ble alt helt perfekt igjen. 

Åtte år senere skjedde det samme igjen. Samboerskapet holdt på å ryke. 

NOk en gang måtte jeg sette hardt mot hardt og kreve dialog om følelser, egne behov, om forventninger og ønsker. 

Det ble en måned med prat denne gangen, og vi ble nesten nyforelsket igjen. 

Slik er det å leve med en partner som hater følelser, som hater å ha behov, som ikke vil kommunisere sine forventninger og ønsker. 

Hun er kvinne, jeg er mann. Begge nærmer seg 50.

Anonymkode: 47a5e...53f

• Liker 1
Skrevet

Det er det ideelle å ha et forhold hvor man ikke krangler så busta fyker. Personlig er det en dealbreaker for meg med menn som skal krangle istedet for å kunne snakke vanlig og sette ord på problemet for å finne en felles løsning. Så vil si du er heldig der :)

Jeg har bare vært i ett forhold med psykisk og fysisk vold og skal aldri ha det sånn igjen at en partner roper til meg eller er fly forbanna

Anonymkode: 726f1...349

• Liker 1
Skrevet

Kranglet aldri vi heller, men ble skilt allikevel. 

Tror det er sunt å kunne krangle på et saklig nivå. Da får man ytret meninger og ikke bare jatter med, eller ikke gidder å bry seg. 

Anonymkode: 7088f...865

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor rå er sexen da? 🤪😂

Sex trenger ikke å være rått. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kranglet aldri vi heller, men ble skilt allikevel. 

Tror det er sunt å kunne krangle på et saklig nivå. Da får man ytret meninger og ikke bare jatter med, eller ikke gidder å bry seg. 

Anonymkode: 7088f...865

Det finnes en sunn mellomting. 

Anonymkode: a9dbc...d4f

Skrevet

Vi har heller aldri kranglet. Det hender at vi er uenige, men vi krangler ikke.

Anonymkode: 69514...036

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor rå er sexen da? 🤪😂

Hvorfor har krangling og rå sex noen sammenheng? Å ha sex etter en krangel er det siste jeg vil for å si det sånn 

• Liker 4
Skrevet

Dersom krangling er å skrike til hverandre/ være usaklige og slemme, har ikke det skjedd i løpet av de snart 30 årene vi har vært sammen. Har selvsagt diskutert og vært uenige, men ikke kranglet. Skjønner ikke hvorfor folk bruker tid og krefter på slik.

• Liker 4
Skrevet

Samme her etter 4 år :) Vi er begge gode på å kommunisere, og vi sier ifra med en gang det er noe i stedet for å la det bygge seg opp.

Anonymkode: 5eac9...080

Skrevet

Jeg sa fra til en jeg var på ca 8 dates med at jeg ikke ville ha forhold med krangling, han sa at jo det måtte man ha. Skjønte aldri hvorfor..?! Han var en sånn stille og ordentlig type som jeg aldri kunne se for meg aggressiv i det hele tatt. Det ble hverfall et rødt flagg for meg.. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

7-8 år her. Aldri hatt vonde krangler. Vi har diskutert og blitt irriterte noen ganger, men vi lufter ut og møter hverandre med lyttende spørsmål etter et par timer.

Skrevet

Kan bli irritert på hverandre her, men har aldri kranglet. 4 år sammen, et som samboere. 

Trur det hjelper at vi ikke har felles barn🙈😂 

Anonymkode: bef39...e73

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...